
Tuuning Ken Blocki auto stiilis. Et kui teha, siis teha juba asjalikult.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Suur tule kapist välja
Nii ta peaks olema jah. Väljalaskekollektoris üle 950 kraadi ja hakkavadki asjad vaikselt (tegelikult küll kiiremini, kui arvata võiks) sulama-katkema. Liiga lahja segu, liiga hiline süüde, tugev backpressure enne ja pärast turbot...nii see põrgukuumus suht kiiresti tulebkiAlgselt postitas: Jaanus
Turbo kuuma osa temperatuur peaks piinamise järgi kuskil 800c juurde jääma![]()
Algselt postitas: sebastian
Saabninethousandi Holset (vist ikka oli?) on selles suhtes natuke "sõbralikum", aga väiksemad Mitsud ja GT28-30 vurrid ei andesta selliseid küpsetamisi.
Algselt postitas: TaaviR
Turbo KUUMA osa ei ole tõesti mõtet värvima hakata.