Tuuning Ken Blocki auto stiilis. Et kui teha, siis teha juba asjalikult.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14454
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No plokk sul vaevalt üle 100 kraadi läheb ja seda peab värv vastu küll. Kui aga vurr korralikult tööle panna, siis kuum pool on kordades kõrgemal, isegi hõõguma hakkab. Kui see värv just väga spegiaalne ja kõrge temperatuuritaluvusega pole, siis tõmbab ta sealt uttu mõne aja pärast... Loota muidugi võib, et tänu pidevalt õhuvoolule külmas pooles see NII soojaks ei lähe
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Suur tule kapist välja
Ära pane tähele, eks ikka need kadetsevad, kes ise midagi korda saata ei suuda peale igisemise.
Minu poolt igatahes edu! Vähemalt veedab inimene oma vaba aega kasulikumalt kui maha magades või iseennast hävitades.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Nii ta peaks olema jah. Väljalaskekollektoris üle 950 kraadi ja hakkavadki asjad vaikselt (tegelikult küll kiiremini, kui arvata võiks) sulama-katkema. Liiga lahja segu, liiga hiline süüde, tugev backpressure enne ja pärast turbot...nii see põrgukuumus suht kiiresti tulebkiAlgselt postitas: Jaanus
Turbo kuuma osa temperatuur peaks piinamise järgi kuskil 800c juurde jääma![]()
Saabninethousandi Holset (vist ikka oli?) on selles suhtes natuke "sõbralikum", aga väiksemad Mitsud ja GT28-30 vurrid ei andesta selliseid küpsetamisi.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ehitada talle ju meeldib .... kui värv kole, siis läheb termokott pähe 
Äkki on siin mõni musta värvkattega auto omanik? Katsuge kuumal suvepäeval oma auto värvkatet...väga kaua kätt peal ei hoia ju? Olen enne kah mootori külge käivaid vidinaid värvinud ja võib öelda, et aasta pärast näeb see mootoriplokk samasugune välja:wise: Autovärvid kannatavad päris kõrgeid temperatuure. Turbo KUUMA osa ei ole tõesti mõtet värvima hakata. Aga eks aeg näitab, mis saab sellest värvist.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: sebastian
Saabninethousandi Holset (vist ikka oli?) on selles suhtes natuke "sõbralikum", aga väiksemad Mitsud ja GT28-30 vurrid ei andesta selliseid küpsetamisi.
Lisaks on minul kuumakoda numbriga 16, ja Hookil on 14, seega oleks minul kuum osa veel külmem kui tal. Seda suurt jurakat ei aja üldse nii kiiresti kuumaks kui pisikesel turbol.
Algselt postitas: TaaviR
Turbo KUUMA osa ei ole tõesti mõtet värvima hakata.
Kuum osa muudab ise värvi, vastavalt gaasipedaali asendile;) Seda pole kohe kindlasti vaja värvida.
Lisaks arvestame nüüd siia selle, et külm pool on kuumast poolest ikka üsna kaugel, lisaks on nende vahel õlijahutusega laagrikoda. Kas te nüüd ise ka ette kujutate kuidas see ala 800 kraadine õhk kuumalt kojalt üle kandub külmale kojale
Inspiratsiooni sain siit

-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Täna selgus tõsiasi, et ka teist väntvõlli ei saa kasutada. Nimelt olid neljanda silindri kaela karastatud pinnal mikro mõrad. Peab jällegi uut hakkama otsima. Cooleri sain ka täna paika pandud ja värvija andis märku, et on aeg auto tema juurde liigutada. Seda ma teen homme:thumb:
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Sinu pärast SK9, pidin ma muutma postistuste kuvamist kasutaja seadetes. Enne oli nii, et teema kõik postitused kuvati ühel lehel. Nüüd pean aga 30 kaupa lehitsema. Vastasel juhul ei saa su teemat lugeda. Laeb krt ca 10min:D:D:D
Vaatan, et oranž värv on su lemmikuks tekkinud
Sry OT
Vaatan, et oranž värv on su lemmikuks tekkinud
Sry OT
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7675
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sind ei saa ikka tõsiselt võtta snt; selle asemel, et masin liikuma saada, sa tegeled mingi tilu-liluga.... mukid turbiine ja ennast
; nagu see annaks miskit hp juurde, rohkem nagu selline naiste värk, see ehtimine. meeste asjad ikka sellised tõsised ja toimivad peaks olema. 
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Auto ehitamine ei ole seisma jäänud
Üritan oma elustiili pisut muuta. Kõige ehedam näide on see, et hetkel on jalatsi paelte sidumine juba raskendatud tegevus, ähid ja puhid nagu paistes karu. Tattoo-d tahtsin juba tükk aega tagasi teha ja see pilt oli nagu rusikas silmaauku.
Üritan oma elustiili pisut muuta. Kõige ehedam näide on see, et hetkel on jalatsi paelte sidumine juba raskendatud tegevus, ähid ja puhid nagu paistes karu. Tattoo-d tahtsin juba tükk aega tagasi teha ja see pilt oli nagu rusikas silmaauku.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
See tatokas on täiesti ehtne. Sai üks asi veel hetk tagasi ostetud
Muidugi mul on sadul tiba kõrgemal:D
Kohalikku terviserada vallutama
[img]http://img23.imageshack.us/img23/9163/i ... medium.jpg[/Img]
Kohalikku terviserada vallutama
[img]http://img23.imageshack.us/img23/9163/i ... medium.jpg[/Img]






