Saab 900 läheb tööle siis kui tal on selleks tuju
Järsku oskab keegi aidata - paistab, et spetsialistidel, kes mu autot on remontinud, on ideed otsas. Sõidan 93 aasta Saab 900 ja mure selles, et auto läheb tööle siis, kui tal selleks tuju on. Mõnikord võid rahus paar kuud sõita ja kõik on korras, siis jälle päevade kaupa käia palju tahad aga ei midagi. Olen siin tarkade meeste õpetuse kohaselt juba piisavalt investeeringuid teinud (bensiinipump, kiirusandur). Kuid möödub nädalake ja oleme alguses jälle tagasi. Kui Su igapäevased reisikaaslased on 2 aastane neiu ja 3 kuune noormees, siis on parajalt jama, kui Sa ei saa kunagi oma auto peale kindel olla.
Eleri, kui Sa töötad Troost Autos, siis jah sel juhul oli ta viimati teie juures. Mure ongi selles, et ta võib näiteks paar kuud iga päev kenasti käima minna ja siis üks hetk hakkab jälle jama peale. Sel nädalal näiteks iga päev neljast korrast kahel läks kohe käima ja kahel korral mitte. Täna hommikul läks kenasti käima, viisin lapse lasteaeda ja enam käima ei läinud. Nii ta nüüd siis seisab lasteaia juures.
Autost lähemalt 93 aasta, S900, 110 kW, bensiin, manuaal, mingeid erilisi lisasid ei ole.
Autost lähemalt 93 aasta, S900, 110 kW, bensiin, manuaal, mingeid erilisi lisasid ei ole.
Aga mis vahetatud on veel, mainisid, et on bensiinipump ja kiirusandur, kuigi mul pole aimugi mis vidin see on.
Mingid lihtsad vead ei saa olla, et kui on kaua auto seisnud, siis vanad küünlajuhtmed enam ei anna lihtsalt sädet läbi ja oleks need vaja puhuda soojaks, et käivituks, või tähendab 110 kw süütekassetti:red:?
Ega vist netis keegi vaevalt abistada oska ja ei oska keegi ka viga otsida, kui ta käivitub.
Mingid lihtsad vead ei saa olla, et kui on kaua auto seisnud, siis vanad küünlajuhtmed enam ei anna lihtsalt sädet läbi ja oleks need vaja puhuda soojaks, et käivituks, või tähendab 110 kw süütekassetti:red:?
Ega vist netis keegi vaevalt abistada oska ja ei oska keegi ka viga otsida, kui ta käivitub.
Kui käima ei lähe, siis on paras hetk veaotsinguga tegeleda. Nii konkreetne viga, et käimagi ei lähe, vast ilmutab end ka universaalsele spetsialistile. Eriti, kui see peaks jagajaga auto olema. Minu 103kW vabalthingav NG pole 10 aasta jooksul kordagi sedasi tee peale jätnud, et ei käivitu.
Saabispetsialistid asuvad meil Kalmistu teel (Autotarvete OÜ), Kadaka teel (Audacer), Laki tänaval (Troost) ja Järveotsa teel vist ka (Pilot Motors).
"kiirusandur" võib antud kontekstis vabalt olla näiteks TPS - gaasipedaali asendi sensor.
Saabispetsialistid asuvad meil Kalmistu teel (Autotarvete OÜ), Kadaka teel (Audacer), Laki tänaval (Troost) ja Järveotsa teel vist ka (Pilot Motors).
"kiirusandur" võib antud kontekstis vabalt olla näiteks TPS - gaasipedaali asendi sensor.
Meenub, et NG900 aktiveeris mingi aja jooksul immo, kui uksed lahti jätta, see võib vabalt põhjuseks olla kui näiteks lasteaias uksi lukku ei pannud ja autol tehase immo on.
Selle teemaga seoses meenub veel üks aastatetagune tobe lugu kui auto eelmine omanik oli "vaese mehe immo" ehk salanupu pannud, omanik ei teadnud muidugi asjast midagi ja ühel päeval oli ta naine kogemata selle nupu vastu läinud. Spetsialistidel võttis selle "vea" väljaselgitamine ikka hea mitu tundi, aga kui uuesti kogemata sellele nupule pihta oleks saanud, olekski vist samasuguseks anomaaliaks pidanud.
Selle teemaga seoses meenub veel üks aastatetagune tobe lugu kui auto eelmine omanik oli "vaese mehe immo" ehk salanupu pannud, omanik ei teadnud muidugi asjast midagi ja ühel päeval oli ta naine kogemata selle nupu vastu läinud. Spetsialistidel võttis selle "vea" väljaselgitamine ikka hea mitu tundi, aga kui uuesti kogemata sellele nupule pihta oleks saanud, olekski vist samasuguseks anomaaliaks pidanud.
"Vaesemehe immo" ei pea olema ju mingi eraldi nupp, peaks saama panna ka nii, et enne käivitamist peab suunatulekangi liigutama üles vms.
Aga ma ei usu, et selles siin asi on, kuigi pigem mingit elektrivärki usuks küll, aga mis see usk siin

Aga ma ei usu, et selles siin asi on, kuigi pigem mingit elektrivärki usuks küll, aga mis see usk siin

Täpsustan, minu immo üldiselt töötas, aga mingitel puhkudel mitte (külmjoode vist oli lõpuks diagnoos). Jublakal oli kolm kanalit, kõigepealt jupsis starteri oma. Selle Tartus üks autoelektrik leidis üles ja lülitas välja. Ja hoolimata minu tagasihoidlikust ettepanekust ka teised kanalid välja lülitada, arvas mees, et pole probleemi. Eks varsti hakkas siis süüte kanal jamama, sõidu ajal võttis süüte paariks sekundiks tagant ära ja siis sõitis edasi. Troostis käisin ka kaks korda, enne kui jaole saadi, sest nagu antud juhtumilgi, kui ikka parasjagu viga ei avaldu, siis on seda keerukas leida.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Kui nüüd hästi järele mõelda, siis oli mu tonnisel umbes samalaadne jama....algul harvem, siis tihedamini keeldus käivitumast...
Aga lõpuks, kui Audacer-i jõudsin, siis õnneks käima ei läinud ja nii herr Trionic lõpuks välja nokkis, et pearelee jamab...Pärast seda pole mingit jama olnud:) Ei oska ütelda kas ka selle 900 puhul võib sarnane kala olla...
Aga lõpuks, kui Audacer-i jõudsin, siis õnneks käima ei läinud ja nii herr Trionic lõpuks välja nokkis, et pearelee jamab...Pärast seda pole mingit jama olnud:) Ei oska ütelda kas ka selle 900 puhul võib sarnane kala olla...
Kõik vead, mis on seotud immoga ja signalisatsiooniga võib kõrvale jätta, sest autol pole kumbagi. Kahjuks saab jah viga otsida ainult siis kui ta ei käivitu, kuid kust siis seda abi kohe võtta. Kord sain ühe mehega kaubale, et kui ei käivitu helistan, tuleb kohale ja uurib asja. Viis minutit käiasin, auto tööle ei läinud, mees oli poole tunni pärast kohal, istus autosse ja auto läks kohe tööle. Meile on jäänud tunne, et kui auto saab natukene "raputada", siis läheb ta jälle käima. Kui auto pole käima läinud, olen pannud käigu sisse, siis käivitanud, mis tulemusena käib autost nõksatus läbi ja nagu miski loksuks selle peale paika ning auto läheb käima. Ju eilne nööri otsas Troosti vedu loksutas teda piisavalt ja läkski seal jälle kohe käima.
- parkentosh
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Mul oli kunagi Ford Scorpiol samad tunnused ja alati autas see kui panna käik sisse ja autot 10 cm lükata (tavaliselt läks käima). Siis kui mõtlesin, et peaks töökotta minema suutsin autoga kraavi sõita ja oligi kõik... 

Algselt postitas: ARZT
Kui nüüd hästi järele mõelda, siis oli mu tonnisel umbes samalaadne jama....algul harvem, siis tihedamini keeldus käivitumast...
Aga lõpuks, kui Audacer-i jõudsin, siis õnneks käima ei läinud ja nii herr Trionic lõpuks välja nokkis, et pearelee jamab...Pärast seda pole mingit jama olnud:) Ei oska ütelda kas ka selle 900 puhul võib sarnane kala olla...
Ka see on antud masinal vahetatud:)
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
siis pole muud jäänud, kui kraavi sõita:)
Ei old antud masinal ajus asi, aga masin taas sõitma saadetud, kui kahe kuu pärast siin uuesti kurba uudist pole, ju siis sai viga leitud ja masin toimib.
EDIT: kuna ma lõpuks ise ninapidi juures ei olnud ja ei küsinud, mis tehti siis saan lähemalt rääkida alles esmaspäeval.
EDIT: kuna ma lõpuks ise ninapidi juures ei olnud ja ei küsinud, mis tehti siis saan lähemalt rääkida alles esmaspäeval.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.