Koonusfilter Saabile????

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#1

Täiesti mõttetu tegevus selle mootori küljes.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

Pane filter ja eemalda kat midagi ikka annab. ;)
__In Boost We Trust__
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#3

Turbo mootori puhul kati asendamine resokaga on igati mõtekas tegevus piloodi seisukohast. Kindlasti mitte aga sellise auto järel liikuvas autos olevate inimeste seisukohast. Isegi kui mootor on tihe ja ei põleta õli, hais on tuntav.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#4

Kas 108kW 2,3L pole mitte vabalthingav ;)

Sel juhul kati eemaldamine teeb pigem halba kui head.
Koonusfilter ka muud ei anna, kui rohkem "rämpsu" sisselaskesse.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

On kasutuses 2.0 vabaõhuhingav ja sai katsetatud K&N filter annab endast teada natukene kui pöörded üle 4k, aga kati asendus resonaatoriga annab natukene rohkem tunda(mitte nii nagu turbo mootoril kindlast:D) ja säästad ka kütust mitte loodust.

Kuni -94a kati asendusele võib tellida 9k 86-88 mudelilt resonaatori hind alla 700-
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
enrico
Postitusi: 275
Liitunud: P Mär 30, 2008 15:21
Asukoht:
Auto:

#6

oelen cyberiga täiesti nõus kuna vabalthingaval mootoril vaja tagsisurvet siis ei ole mõtet katti küll vahelt kiskuda!
ja koonus filter ei anna mitte kui midagi pelale hääle ja kütusekulu tõusu mitte midagi aga turbol juba teised lood!
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#7

Saabi mootorile ei soovitaks koonust. Kaotad selle vähesegi väände, mis vabalthindaval olemas on. Ei usu, et keegi Saabiga seal kusagil 6000rpm kandis istuks kogu aeg. Kati eemaldamine ning koonuse paigaldamine oleks loogiline näiteks Honda mootoritel, mis lähevad kuni 9000rpm:D.
saabiine
Postitusi: 28
Liitunud: R Aug 21, 2009 17:53
Asukoht:
Auto:

#8

Selge!
Aga äkki keegi soovitab kuidas seda mootorit veits erksamax tehà?
Vahest tunne nagu sõidax diisliga:conf:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: saabiine
Selge!
Aga äkki keegi soovitab kuidas seda mootorit veits erksamax tehà?
Vahest tunne nagu sõidax diisliga:conf:
'

Mis sa noist diislitest salgad. Liiguvad teised täitsa kobedalt enda kohta.

Kui sa hangid endale ca 15a vana 2.3L vabalt hingava mootoriga masina siis ei saagi temalt eriti midagi oodata ju.
Iga ratas veab and then some!
saabiine
Postitusi: 28
Liitunud: R Aug 21, 2009 17:53
Asukoht:
Auto:

#10

Alles teine auto mul!! ei teadnud ju et mis ja kuidas ega ei uurinud ka!!!!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: saabiine
Alles teine auto mul!! ei teadnud ju et mis ja kuidas ega ei uurinud ka!!!!

Ega ma paha pärast, ka minule oli esimeseks autoks 2.0 LPT ja siiani on kusjuures.

Aga asjad hakkasid juhtuma ise enesest.

Kuradi saabi komuun. :eureka:
Iga ratas veab and then some!
saabiine
Postitusi: 28
Liitunud: R Aug 21, 2009 17:53
Asukoht:
Auto:

#12

Ega Saabil häda midagi,mugav auto!
taneli01
Postitusi: 150
Liitunud: K Juun 18, 2008 15:44
Asukoht:
Auto:

#13

Mind pole 2,3 vabalthingav küll häbisse jätnud,igati toimekas mootor!
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#14

Mu vanal tonnisel 2.3T istub ka seal koonusfilter. Kasu pole temast minu meelest küll midagi. Seegi sai pandud lihtsalt sellepärast, et vana filter oli umbes ja kuuri all vedeles üks koonus...
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#15

Mina kulgen 2.0 vabalthingavaga ja ütleks, et minekut on küll. Paljud teised tootjad panevad samasuurtele masinatele 1.8 või isegi 1.6 moto peale, vat nendega võib maanteel raskeks minna. Saabi turbomootorid on muidugi hoopis teise minekuga aga need on ka teisest klassist, pole mõtet omavahel võrrelda.
Neid vabalthingavaid mootoreid ei saa eriti võimsamaks tuunida, need tulevad juba tehasest väga heas seades - suur sisse ja väljalase, 4 klappi jne. Erivõimsus 47-48 kw/liiter on ju vabalthingava kohta hea näitaja (muidugi väljalaskeaastat arvestades).
Mudugi on ka võimalik, et mootoril hoopis midagi viga ja seetõttu minek kehva. Variante on palju ja koduste vahenditega neid raske diagnoosida kui just ise hoibikorras autolukksepp pole.
Reso ja koonusfiltri teema - õigus on vist mõlemal poolel. Nende paigaldamine tõesti muudab midagi, kuid see on selline "võidad midagi - kaotad midagi" lahendus. Sisse- ja väljalaske karakteristikud muutuvad, nendega koos ka mootori töö. Mingitel pööretel tuleb ehk veidi juurde, teises kohas veidi kaob jms. Väga suurt ja selget muutust ei toimu. Samuti ei tohi unustada, et reso ja koonusfiltri paigaldus on auto ümberehitus ning tuleb ARK'ga kooskõlastada.
Rootsikunn
Postitusi: 21
Liitunud: R Okt 24, 2008 22:39
Asukoht:
Auto:

#16

mina panin oma masinale koonusfiltri seepärast et vette sõites tõmbas vett mootorisse. Nüüd koonusfilterpeal ja asub üleval. Saab rahulikult mööda linna sõita ei pea poriloikude vahel laveerima.

Mineku vahet pole täheldanud. Hääl on vaiksem kui musta originaal filtriga.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

Siis pidid sa küll amfiibinimest mängima oma tonnisega:cool: .Kuna õhuvõtt toimub vasaku suunatule tagant,pidi sul miski totaalselt puruks olema,või istusid tuledeni vees,mispuhul oleks ka koonus vee alla jäänud.
Seega ajad vist pada.
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: Rootsikunn
mina panin oma masinale koonusfiltri seepärast et vette sõites tõmbas vett mootorisse. Nüüd koonusfilterpeal ja asub üleval. Saab rahulikult mööda linna sõita ei pea poriloikude vahel laveerima.

Mineku vahet pole täheldanud. Hääl on vaiksem kui musta originaal filtriga.
Auto on ikka kuival maal sõiduks! Vee jaoks saab näiteks vesirattaid laenutada:P
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#19

Kui juhipool on need plastikust katted ja rattakoopa nn. logar puudu, siis vist isegi on võimalik, et pritsib veidi vett sisse. Või oli siis õhufiltri "kopsik" suisa katki. Niiehknaa tehaseseades ei tohiks vesi filtrisse sattuda.
Vasta