Koonusfilter Saabile????
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Turbo mootori puhul kati asendamine resokaga on igati mõtekas tegevus piloodi seisukohast. Kindlasti mitte aga sellise auto järel liikuvas autos olevate inimeste seisukohast. Isegi kui mootor on tihe ja ei põleta õli, hais on tuntav.
Kas 108kW 2,3L pole mitte vabalthingav 
Sel juhul kati eemaldamine teeb pigem halba kui head.
Koonusfilter ka muud ei anna, kui rohkem "rämpsu" sisselaskesse.

Sel juhul kati eemaldamine teeb pigem halba kui head.
Koonusfilter ka muud ei anna, kui rohkem "rämpsu" sisselaskesse.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
On kasutuses 2.0 vabaõhuhingav ja sai katsetatud K&N filter annab endast teada natukene kui pöörded üle 4k, aga kati asendus resonaatoriga annab natukene rohkem tunda(mitte nii nagu turbo mootoril kindlast:D) ja säästad ka kütust mitte loodust.
Kuni -94a kati asendusele võib tellida 9k 86-88 mudelilt resonaatori hind alla 700-
Kuni -94a kati asendusele võib tellida 9k 86-88 mudelilt resonaatori hind alla 700-
__In Boost We Trust__
oelen cyberiga täiesti nõus kuna vabalthingaval mootoril vaja tagsisurvet siis ei ole mõtet katti küll vahelt kiskuda!
ja koonus filter ei anna mitte kui midagi pelale hääle ja kütusekulu tõusu mitte midagi aga turbol juba teised lood!
ja koonus filter ei anna mitte kui midagi pelale hääle ja kütusekulu tõusu mitte midagi aga turbol juba teised lood!
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Saabi mootorile ei soovitaks koonust. Kaotad selle vähesegi väände, mis vabalthindaval olemas on. Ei usu, et keegi Saabiga seal kusagil 6000rpm kandis istuks kogu aeg. Kati eemaldamine ning koonuse paigaldamine oleks loogiline näiteks Honda mootoritel, mis lähevad kuni 9000rpm:D.
'Algselt postitas: saabiine
Selge!
Aga äkki keegi soovitab kuidas seda mootorit veits erksamax tehà?
Vahest tunne nagu sõidax diisliga:conf:
Mis sa noist diislitest salgad. Liiguvad teised täitsa kobedalt enda kohta.
Kui sa hangid endale ca 15a vana 2.3L vabalt hingava mootoriga masina siis ei saagi temalt eriti midagi oodata ju.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: saabiine
Alles teine auto mul!! ei teadnud ju et mis ja kuidas ega ei uurinud ka!!!!
Ega ma paha pärast, ka minule oli esimeseks autoks 2.0 LPT ja siiani on kusjuures.
Aga asjad hakkasid juhtuma ise enesest.
Kuradi saabi komuun.

Iga ratas veab and then some!
Mu vanal tonnisel 2.3T istub ka seal koonusfilter. Kasu pole temast minu meelest küll midagi. Seegi sai pandud lihtsalt sellepärast, et vana filter oli umbes ja kuuri all vedeles üks koonus...
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Mina kulgen 2.0 vabalthingavaga ja ütleks, et minekut on küll. Paljud teised tootjad panevad samasuurtele masinatele 1.8 või isegi 1.6 moto peale, vat nendega võib maanteel raskeks minna. Saabi turbomootorid on muidugi hoopis teise minekuga aga need on ka teisest klassist, pole mõtet omavahel võrrelda.
Neid vabalthingavaid mootoreid ei saa eriti võimsamaks tuunida, need tulevad juba tehasest väga heas seades - suur sisse ja väljalase, 4 klappi jne. Erivõimsus 47-48 kw/liiter on ju vabalthingava kohta hea näitaja (muidugi väljalaskeaastat arvestades).
Mudugi on ka võimalik, et mootoril hoopis midagi viga ja seetõttu minek kehva. Variante on palju ja koduste vahenditega neid raske diagnoosida kui just ise hoibikorras autolukksepp pole.
Reso ja koonusfiltri teema - õigus on vist mõlemal poolel. Nende paigaldamine tõesti muudab midagi, kuid see on selline "võidad midagi - kaotad midagi" lahendus. Sisse- ja väljalaske karakteristikud muutuvad, nendega koos ka mootori töö. Mingitel pööretel tuleb ehk veidi juurde, teises kohas veidi kaob jms. Väga suurt ja selget muutust ei toimu. Samuti ei tohi unustada, et reso ja koonusfiltri paigaldus on auto ümberehitus ning tuleb ARK'ga kooskõlastada.
Neid vabalthingavaid mootoreid ei saa eriti võimsamaks tuunida, need tulevad juba tehasest väga heas seades - suur sisse ja väljalase, 4 klappi jne. Erivõimsus 47-48 kw/liiter on ju vabalthingava kohta hea näitaja (muidugi väljalaskeaastat arvestades).
Mudugi on ka võimalik, et mootoril hoopis midagi viga ja seetõttu minek kehva. Variante on palju ja koduste vahenditega neid raske diagnoosida kui just ise hoibikorras autolukksepp pole.
Reso ja koonusfiltri teema - õigus on vist mõlemal poolel. Nende paigaldamine tõesti muudab midagi, kuid see on selline "võidad midagi - kaotad midagi" lahendus. Sisse- ja väljalaske karakteristikud muutuvad, nendega koos ka mootori töö. Mingitel pööretel tuleb ehk veidi juurde, teises kohas veidi kaob jms. Väga suurt ja selget muutust ei toimu. Samuti ei tohi unustada, et reso ja koonusfiltri paigaldus on auto ümberehitus ning tuleb ARK'ga kooskõlastada.
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: R Okt 24, 2008 22:39
- Asukoht:
- Auto:
mina panin oma masinale koonusfiltri seepärast et vette sõites tõmbas vett mootorisse. Nüüd koonusfilterpeal ja asub üleval. Saab rahulikult mööda linna sõita ei pea poriloikude vahel laveerima.
Mineku vahet pole täheldanud. Hääl on vaiksem kui musta originaal filtriga.
Mineku vahet pole täheldanud. Hääl on vaiksem kui musta originaal filtriga.
Siis pidid sa küll amfiibinimest mängima oma tonnisega
.Kuna õhuvõtt toimub vasaku suunatule tagant,pidi sul miski totaalselt puruks olema,või istusid tuledeni vees,mispuhul oleks ka koonus vee alla jäänud.
Seega ajad vist pada.
Seega ajad vist pada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Auto on ikka kuival maal sõiduks! Vee jaoks saab näiteks vesirattaid laenutada:PAlgselt postitas: Rootsikunn
mina panin oma masinale koonusfiltri seepärast et vette sõites tõmbas vett mootorisse. Nüüd koonusfilterpeal ja asub üleval. Saab rahulikult mööda linna sõita ei pea poriloikude vahel laveerima.
Mineku vahet pole täheldanud. Hääl on vaiksem kui musta originaal filtriga.
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Kui juhipool on need plastikust katted ja rattakoopa nn. logar puudu, siis vist isegi on võimalik, et pritsib veidi vett sisse. Või oli siis õhufiltri "kopsik" suisa katki. Niiehknaa tehaseseades ei tohiks vesi filtrisse sattuda.