Kas on normaalne, et tugevamini kiirendades ja kõrgetel tuuridel ka tühikäigul viskab välja paksu musta suitsu?
Kütusekulu väga normis, kiirendus korralik, madalatel pööretel ei tossa, vähemalt aprillis ülevaatuselt läks ka probleemideta läbi. Täishoole õlide ja filtrite näol hiljuti tehtud. Tangib ka oma teada korralikust kohast..Neste.
9-5 3,0 TiD ja must suits pööretel
Viitab suuremale õhulekkele(soojusvaheti katki),ebatihedale tuulutustorustikule, võimalusi on veel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Millegi pärast kipuvad masu ajal ikka diislid suitsema. Kui tänaval ringi vaatad, siis märkad, et neid suitsevaid masinaid ikka väga palju siginenud on. Must suits diisli puhul näitab üldiselt seda, et kütuse põlemisel mingid probleemid - peale rohkem kui ära põleda jõuab. Diisli mehed hakkavad siis pumbas ringi pöörama ja lahendusi otsima. Aga Neste diislit saab pidada heaks diisliks ainult siis, kui muud diislit enam saada pole.
Volkari buss muutus igatahes tundmatuseni, kui seal tankimise lõpetasime.
Härra Aatom sõitis jumal teab,kui kaua,ise teadmata,et cooler ribadeks on.Algselt postitas: Marc7
Trionic, on see häda, mis vajaks kiiret sekkumist? Lähinädalatel Tlna poole muidu asja pole ja Trtus ei tahaks kedagi näppima lasta..
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
aatom
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 876
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Algselt postitas: TrionicHärra Aatom sõitis jumal teab,kui kaua,ise teadmata,et cooler ribadeks on.Algselt postitas: Marc7
Trionic, on see häda, mis vajaks kiiret sekkumist? Lähinädalatel Tlna poole muidu asja pole ja Trtus ei tahaks kedagi näppima lasta..
See jumal teab kui kaua oli (süvenevalt) alla aasta e. siis aeg, kui turbo järel olev andur aeg ajalt segast pani (ja süütas mootori tule). Ja cooler pidas meie kliimas vastu ca. 3 aastat (vaevalt et pea mittelumises Belgias eelnenud 150K Km 3 aastat sõitu seda mõjutas).
3,0 tossamine on tavaliselt ebatiheda karterituulutusetorustiku põhjustet,harvem on vigane cooler.Turbot pole veel õnnestunud vahetada neil.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Piilu paremalt poolt(kõrvalistuja) mootorit katva dekoorplasti alla.Paralleelselt esiklaasiga suunduvad jäme õhutoru ja oluliselt peenem tuulutustoru turbo poolt paremale ja peenike toru suubub läbi täisnurkse kummipõlve klapikambrisse.Kui see liitekoht on tugevalt õline(toru ja põlve vaheline),on tihti kuri peidus seal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
