9-5 3,0 TiD ja must suits pööretel

Vasta
Marc7
Postitusi: 23
Liitunud: R Apr 03, 2009 17:20
Asukoht:
Auto:

#1

Kas on normaalne, et tugevamini kiirendades ja kõrgetel tuuridel ka tühikäigul viskab välja paksu musta suitsu?

Kütusekulu väga normis, kiirendus korralik, madalatel pööretel ei tossa, vähemalt aprillis ülevaatuselt läks ka probleemideta läbi. Täishoole õlide ja filtrite näol hiljuti tehtud. Tangib ka oma teada korralikust kohast..Neste.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Viitab suuremale õhulekkele(soojusvaheti katki),ebatihedale tuulutustorustikule, võimalusi on veel.
Marc7
Postitusi: 23
Liitunud: R Apr 03, 2009 17:20
Asukoht:
Auto:

#3

Trionic, on see häda, mis vajaks kiiret sekkumist? Lähinädalatel Tlna poole muidu asja pole ja Trtus ei tahaks kedagi näppima lasta..
kiirtigu
Postitusi: 5
Liitunud: P Okt 04, 2009 21:45
Asukoht:
Auto:

#4

Millegi pärast kipuvad masu ajal ikka diislid suitsema. Kui tänaval ringi vaatad, siis märkad, et neid suitsevaid masinaid ikka väga palju siginenud on. Must suits diisli puhul näitab üldiselt seda, et kütuse põlemisel mingid probleemid - peale rohkem kui ära põleda jõuab. Diisli mehed hakkavad siis pumbas ringi pöörama ja lahendusi otsima. Aga Neste diislit saab pidada heaks diisliks ainult siis, kui muud diislit enam saada pole.:wise: Volkari buss muutus igatahes tundmatuseni, kui seal tankimise lõpetasime.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: Marc7
Trionic, on see häda, mis vajaks kiiret sekkumist? Lähinädalatel Tlna poole muidu asja pole ja Trtus ei tahaks kedagi näppima lasta..
Härra Aatom sõitis jumal teab,kui kaua,ise teadmata,et cooler ribadeks on.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 876
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#6

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: Marc7
Trionic, on see häda, mis vajaks kiiret sekkumist? Lähinädalatel Tlna poole muidu asja pole ja Trtus ei tahaks kedagi näppima lasta..
Härra Aatom sõitis jumal teab,kui kaua,ise teadmata,et cooler ribadeks on.

See jumal teab kui kaua oli (süvenevalt) alla aasta e. siis aeg, kui turbo järel olev andur aeg ajalt segast pani (ja süütas mootori tule). Ja cooler pidas meie kliimas vastu ca. 3 aastat (vaevalt et pea mittelumises Belgias eelnenud 150K Km 3 aastat sõitu seda mõjutas).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

3,0 tossamine on tavaliselt ebatiheda karterituulutusetorustiku põhjustet,harvem on vigane cooler.Turbot pole veel õnnestunud vahetada neil.
Marc7
Postitusi: 23
Liitunud: R Apr 03, 2009 17:20
Asukoht:
Auto:

#8

Veidi katsetasin: tossab ainult järsul gaasivajutusel. Sujuvalt pöördeid tõstes ei tule 4000 pöörde juures kübetki musta..
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Piilu paremalt poolt(kõrvalistuja) mootorit katva dekoorplasti alla.Paralleelselt esiklaasiga suunduvad jäme õhutoru ja oluliselt peenem tuulutustoru turbo poolt paremale ja peenike toru suubub läbi täisnurkse kummipõlve klapikambrisse.Kui see liitekoht on tugevalt õline(toru ja põlve vaheline),on tihti kuri peidus seal.
Vasta