-10 c. juures ei käivitu.

Vasta
aivarl
Postitusi: 10
Liitunud: N Okt 15, 2009 12:04
Asukoht:
Auto:

#1

Oli mul möödunud talvel järgmine probleem: kui temperatuur langes alla - 10 kraadi auto (9-5 aero 2000 a.) keeldus käivitumast. Aku täiesti tuliuus, starter vedas päris hästi, bensiini filter puhas. Ühtegi veateadet ei näita. Teise autoga tõmmates käivitus poolest pöördest. Mure kadus koos ilmade soojenemisega. Kuna peagi on taas talve oodata tahaks saada head nõu - mis veaga küll tegu võiksolla?
praktikant
Postitusi: 391
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#2

Pakun, et ehk esinesid projektivälised takistused elektrivoolu liikumisel. Puudulik aju toide, noh.
On ehk paigaldatud temperatuuritundlik lisaimmo? :head:
Vihje võiks anda mootori kontrolltule käitumine käivitamise ajal.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

Tee diagnostika ära, nii võid vahetada lõpmatuseni igasugusei andureid(nt. väntvõlli andur võib sellist asja anda)
__In Boost We Trust__
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 900
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#4

SAABi küll nii hästi ei tunne kuid ühe MB puhul oli põhjuseks mootori survepesul süüteblokki pääsenud vesi mis teatud külmade saabudes kondenseerus elektroonika plaadil. Peale karbi soojendamist kuumaõhupuhuriga mootor käivitus. Peale seda jama ühelgi autol mootorile survepesu pole teinud.
aivarl
Postitusi: 10
Liitunud: N Okt 15, 2009 12:04
Asukoht:
Auto:

#5

Diagnostika tehti Anti juures ära - ei leitud sealgi midagi. Ilmselt elektroonika poole peal mingi kala on sest kui peale jamamist käima sain viskas paraja pahmaka bensuhaisu. Nii et bensiin paistab peale tulevat.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 900
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#6

See bensuhais ongi normaalne kui sädet pole mis segu mootoris põlema sunniks. Muidugi liiga lahja ja liiga rikas segu ei sütti ka sädeme olemasolul.
aivarl
Postitusi: 10
Liitunud: N Okt 15, 2009 12:04
Asukoht:
Auto:

#7

Mure endine. Külma ilmaga auto ei käivitu. Probleem paistab süvenevat, kui varem oli vähemalt 10 kraadi külma olema siis nüüd piisas juba tänasest -2 kraadist. Aku näitas 13v, voolu nagu oleks. Starter veab normaalselt. Vahepeal lööks nagu õhupuhastisse tagasi (mingi süütamine ikkagi toimub?). Käima olen saanud kahel moel: 1. tõmmates käivitub poolest pöördest. peale käivitumist jätsin mootori kohe seisma ja proovisin võtmest - käib nigu naksti! teine meetod käivitamiseks on järgmine: Ühendan aku viieks minutiks akulaadijaga (6A laadimisvooluga) ja käivitan täiesti muretult. Kui olen hommikul meetodil 1 või 2 auto käima ajanud võin päev otsa muretult ringi liikuda. Milles viga?
Kasutaja avatar
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#8

13V näitab sul pinget, mitte voolu ju (Volts)

arvatavasti nõrk käivitusvool sul, kui laadimisseade abiga ikka käivitub, kontrolli aku seisundit
Algselt postitas: aivarl
Mure endine. Külma ilmaga auto ei käivitu. Probleem paistab süvenevat, kui varem oli vähemalt 10 kraadi külma olema siis nüüd piisas juba tänasest -2 kraadist. Aku näitas 13v, voolu nagu oleks. Starter veab normaalselt. Vahepeal lööks nagu õhupuhastisse tagasi (mingi süütamine ikkagi toimub?). Käima olen saanud kahel moel: 1. tõmmates käivitub poolest pöördest. peale käivitumist jätsin mootori kohe seisma ja proovisin võtmest - käib nigu naksti! teine meetod käivitamiseks on järgmine: Ühendan aku viieks minutiks akulaadijaga (6A laadimisvooluga) ja käivitan täiesti muretult. Kui olen hommikul meetodil 1 või 2 auto käima ajanud võin päev otsa muretult ringi liikuda. Milles viga?
aivarl
Postitusi: 10
Liitunud: N Okt 15, 2009 12:04
Asukoht:
Auto:

#9

Uus aku on teist päeva peal EXIDE EA770 - 77 AH, 760 A
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

Voldid ongi pinge :D, amprid on vool ehk siis voolu tugevus. uus aku ei pruugi alati uus olla. Võib olla praak.
aivarl
Postitusi: 10
Liitunud: N Okt 15, 2009 12:04
Asukoht:
Auto:

#11

Eelmine aku oli aasta vana. Ja sama jama toimus. Nii et lähtume nüüd eeldusest et aku on korras. Ps aku sai ka koormushargiga kontrollitud.
aivarl
Postitusi: 10
Liitunud: N Okt 15, 2009 12:04
Asukoht:
Auto:

#12

Kas CPS võib süüdi olla?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Loomulikult võib . On juhtunud,et lühiskeerdudega(aga korralikult töötav)starter segab CPS signaali.
Virgo
Postitusi: 116
Liitunud: R Mai 29, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#14

Ei tea kas abi on, kuid rääghin enda kogemuse ka ära. Ma nimelt sõidan 2009a passatiga (garantiiline). Kui külma -15 ja enam, siis auto ei käivitu. Vahel veab starter normaalselt, vahel veidi uimasemalt. Kolm korda on auto puksiiriga esindusse veetud, asendusauto antud jne... Mingi hetk sa siis aku vahetatud, ikka jama, edasi vahetati küünlad. Küünlad olid siis 20 000 läbisõiduga juba otsa saanud. Jama ikka endiselt olemas. Viimase esinduse külastuse ajal öeldi, tahasest tuli info, et -15 ja enama kraadi puhul nagu ei peakski käivituma :headbang: Soovitati garaazis hoida. Veel oli neil info, et Eestis müüdav 95 on väga sita plahvatusega. Soovitati 98 tankida. Enam pole viitsinud teeninduses käia, ostsin krokodillid, sest teise auto pealt käivitub ideaalselt. Vedamine eriti autom. puhul ei aita.

Jutt 2,0 110KW mootorist ja nendega käivitusprobleeme jagub.

Ise kahtlustan veel, et ehk õli pole piisavalt vedel. Kuid egas ma seda kuidagi kontrollida saa (tehases pandu). Ja ega ei tea mis järgmine kord ka sisse kallatakse.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
aivarl
Postitusi: 10
Liitunud: N Okt 15, 2009 12:04
Asukoht:
Auto:

#15

CPS vahetatud, mure murtud!
Vasta