-10 c. juures ei käivitu.
Oli mul möödunud talvel järgmine probleem: kui temperatuur langes alla - 10 kraadi auto (9-5 aero 2000 a.) keeldus käivitumast. Aku täiesti tuliuus, starter vedas päris hästi, bensiini filter puhas. Ühtegi veateadet ei näita. Teise autoga tõmmates käivitus poolest pöördest. Mure kadus koos ilmade soojenemisega. Kuna peagi on taas talve oodata tahaks saada head nõu - mis veaga küll tegu võiksolla?
-
praktikant
- Postitusi: 391
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Pakun, et ehk esinesid projektivälised takistused elektrivoolu liikumisel. Puudulik aju toide, noh.
On ehk paigaldatud temperatuuritundlik lisaimmo?
Vihje võiks anda mootori kontrolltule käitumine käivitamise ajal.
On ehk paigaldatud temperatuuritundlik lisaimmo?
Vihje võiks anda mootori kontrolltule käitumine käivitamise ajal.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
SAABi küll nii hästi ei tunne kuid ühe MB puhul oli põhjuseks mootori survepesul süüteblokki pääsenud vesi mis teatud külmade saabudes kondenseerus elektroonika plaadil. Peale karbi soojendamist kuumaõhupuhuriga mootor käivitus. Peale seda jama ühelgi autol mootorile survepesu pole teinud.
Mure endine. Külma ilmaga auto ei käivitu. Probleem paistab süvenevat, kui varem oli vähemalt 10 kraadi külma olema siis nüüd piisas juba tänasest -2 kraadist. Aku näitas 13v, voolu nagu oleks. Starter veab normaalselt. Vahepeal lööks nagu õhupuhastisse tagasi (mingi süütamine ikkagi toimub?). Käima olen saanud kahel moel: 1. tõmmates käivitub poolest pöördest. peale käivitumist jätsin mootori kohe seisma ja proovisin võtmest - käib nigu naksti! teine meetod käivitamiseks on järgmine: Ühendan aku viieks minutiks akulaadijaga (6A laadimisvooluga) ja käivitan täiesti muretult. Kui olen hommikul meetodil 1 või 2 auto käima ajanud võin päev otsa muretult ringi liikuda. Milles viga?
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
13V näitab sul pinget, mitte voolu ju (Volts)
arvatavasti nõrk käivitusvool sul, kui laadimisseade abiga ikka käivitub, kontrolli aku seisundit
arvatavasti nõrk käivitusvool sul, kui laadimisseade abiga ikka käivitub, kontrolli aku seisundit
Algselt postitas: aivarl
Mure endine. Külma ilmaga auto ei käivitu. Probleem paistab süvenevat, kui varem oli vähemalt 10 kraadi külma olema siis nüüd piisas juba tänasest -2 kraadist. Aku näitas 13v, voolu nagu oleks. Starter veab normaalselt. Vahepeal lööks nagu õhupuhastisse tagasi (mingi süütamine ikkagi toimub?). Käima olen saanud kahel moel: 1. tõmmates käivitub poolest pöördest. peale käivitumist jätsin mootori kohe seisma ja proovisin võtmest - käib nigu naksti! teine meetod käivitamiseks on järgmine: Ühendan aku viieks minutiks akulaadijaga (6A laadimisvooluga) ja käivitan täiesti muretult. Kui olen hommikul meetodil 1 või 2 auto käima ajanud võin päev otsa muretult ringi liikuda. Milles viga?
Loomulikult võib . On juhtunud,et lühiskeerdudega(aga korralikult töötav)starter segab CPS signaali.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei tea kas abi on, kuid rääghin enda kogemuse ka ära. Ma nimelt sõidan 2009a passatiga (garantiiline). Kui külma -15 ja enam, siis auto ei käivitu. Vahel veab starter normaalselt, vahel veidi uimasemalt. Kolm korda on auto puksiiriga esindusse veetud, asendusauto antud jne... Mingi hetk sa siis aku vahetatud, ikka jama, edasi vahetati küünlad. Küünlad olid siis 20 000 läbisõiduga juba otsa saanud. Jama ikka endiselt olemas. Viimase esinduse külastuse ajal öeldi, tahasest tuli info, et -15 ja enama kraadi puhul nagu ei peakski käivituma
Soovitati garaazis hoida. Veel oli neil info, et Eestis müüdav 95 on väga sita plahvatusega. Soovitati 98 tankida. Enam pole viitsinud teeninduses käia, ostsin krokodillid, sest teise auto pealt käivitub ideaalselt. Vedamine eriti autom. puhul ei aita.
Jutt 2,0 110KW mootorist ja nendega käivitusprobleeme jagub.
Ise kahtlustan veel, et ehk õli pole piisavalt vedel. Kuid egas ma seda kuidagi kontrollida saa (tehases pandu). Ja ega ei tea mis järgmine kord ka sisse kallatakse.
Jutt 2,0 110KW mootorist ja nendega käivitusprobleeme jagub.
Ise kahtlustan veel, et ehk õli pole piisavalt vedel. Kuid egas ma seda kuidagi kontrollida saa (tehases pandu). Ja ega ei tea mis järgmine kord ka sisse kallatakse.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee


