Plokisoojendus klassikule

Kõige klassikalisemad Saabid
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#26

Vana teema, aga mul tekkis selline küsimus, et kuipalju siis see 230V elektriline plokisoojendus tegelikult säästa aitab, on selle kohta kusagil mingeid teste tehtud või on keegi ehk ise mõõtnud?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#27

Väidetavalt võrduvat üks külmkäivitus 500 km ( oli vist nii palju) läbisõiduga.Kunagi sai DEFA reklaamist loetud.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#28

Algselt postitas: saabu
Väidetavalt võrduvat üks külmkäivitus 500 km ( oli vist nii palju) läbisõiduga.Kunagi sai DEFA reklaamist loetud.

Kas selle väite juures räägitakse mootori ressursist?
Ehk et iga külmkäivitus vähendab mootori eluiga 500km võrra?

Kütusekulu ei saa siin küll jutuks olla - 500km läbimiseks läheb 50L kütust kui auto võtab 10L/100km...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#29

:drive:
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#30

Algselt postitas: AndrusFJR
Algselt postitas: saabu
Väidetavalt võrduvat üks külmkäivitus 500 km ( oli vist nii palju) läbisõiduga.Kunagi sai DEFA reklaamist loetud.

Kas selle väite juures räägitakse mootori ressursist?
Ehk et iga külmkäivitus vähendab mootori eluiga 500km võrra?

Kütusekulu ei saa siin küll jutuks olla - 500km läbimiseks läheb 50L kütust kui auto võtab 10L/100km...
mootori kulumist.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#31

Väärt asi see plokisoojendus, kohe peale käivitamis hakkab leiget tulema. Arktilises kliimavöötmes on see vigur kõigil autodel standardis peal. Minu töö masin on alati kaabli otsas kui just ei sõida. Säästmise kohalt ei oska midagi kosta, ilma jääks elu lihtsalt seisma kui hommikul masin ei käivitugi. Möödunud talvel oli -36 ja käivitus hädiselt.
Plaan Saabile ka soojendi paigaldada kuid kortermaja elanikuna tekib probleem elektri kättesaadavusega parklas.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#32

Ega ei ole kellelgi vedelemas DEFA kaablit .Poes küsitakse teisest üle viiesaja krooni. Mõistliku hinnaga saaks kaupa.
Vasta