et siis sai soetatud ka üks 2004a 1.8 9-3. Kõik hooldused on varem viking motorsis tehtud ja nüüd aeg uuesti hooldusesse minna. Kas Tartu VMi ja Tallinna VMi hooldustel on mingi vahe? Kui paljuga peaks umbes arvestama et peale hooldust häbisse ei jääks? Hooldusraamatu järgi on varasemad hooldused tehtud 20k pealt, kas see pikaks ei lähe? Millal peaks keti ära vahetama?
tänud vastustele..
160 000 teenindus
Kas sul siis vabalt hingav 1.8 sest 1.8t peaks ikka kett olema nagu 2.0t 129kw, mida see 160000km hooldus siis sisaltab?
Algselt postitas: madys007
mul tavaline 1.8 90kw
Opeli kone, seega Carring peab oskama sellega ümber käia.
Samuti veermik on Opeli oma, seal ka ei tohiks probleeme tulla.
Elektroonikaga võivad jänni jääda, aga kui kõik töötab, siis pole see ka probleemiks.
terv, teager
Et siis soovitad VMi minna?Algselt postitas: rudolf
20000 km on selle aastakäigu hooldusvälp, ei lähe paljuks. Ketti su autol pole, küll aga rihm, mis tuleks vahetada 180000 pealt.
Kas keegi oskab öelda mis 160 kilo pealt tehakse ja kuhu ümmarguselt hind võiks jääda?
Ja seoses selle rihmavahetusega- palju see ükskord maksma läheb?
tänud
Algselt postitas: rudolf
VM võid minna küll, hinnad seal oleks automaatkäigukastiga
ca 5300.- kui ei siis 4000.- kanti.
Sest kastiõli tuleks vahetada+küünlad+salongifilter+õhufilter ja muidugi õli koos filtriga.
Rihmavahetus peaks olema ca 2600.-
1.8i on kepikesega

Rihmakomplekt maksis omalajal 2600.- sinna juurde veel 1.5-2h tööd... kui eraldi hooldusest teha. Aga rihmavahetus tuleb 180.000 hooldusega (iga 60.000 km tagant).
terv, teager