160 000 teenindus

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
madys007
Postitusi: 8
Liitunud: P Mai 10, 2009 20:55
Asukoht:
Auto:

#1

et siis sai soetatud ka üks 2004a 1.8 9-3. Kõik hooldused on varem viking motorsis tehtud ja nüüd aeg uuesti hooldusesse minna. Kas Tartu VMi ja Tallinna VMi hooldustel on mingi vahe? Kui paljuga peaks umbes arvestama et peale hooldust häbisse ei jääks? Hooldusraamatu järgi on varasemad hooldused tehtud 20k pealt, kas see pikaks ei lähe? Millal peaks keti ära vahetama?

tänud vastustele..
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#2

tartus minuteada vikingu esindust siiski ei ole

vahepeal üritati nagu tekitada aga ürituseks see ainult jäigi
madys007
Postitusi: 8
Liitunud: P Mai 10, 2009 20:55
Asukoht:
Auto:

#3

alles mõned kuud tagasi pesitses keegi seal tallinna poolse ringtee ääres
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

Tartus proovis vahepeal Carring saabi esindada. Carringust on siin foorumis liigagi palju negatiivset räägitud.
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#5

20000 km on selle aastakäigu hooldusvälp, ei lähe paljuks. Ketti su autol pole, küll aga rihm, mis tuleks vahetada 180000 pealt.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#6

Kas sul siis vabalt hingav 1.8 sest 1.8t peaks ikka kett olema nagu 2.0t 129kw, mida see 160000km hooldus siis sisaltab?
madys007
Postitusi: 8
Liitunud: P Mai 10, 2009 20:55
Asukoht:
Auto:

#7

mul tavaline 1.8 90kw
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: madys007
mul tavaline 1.8 90kw

Opeli kone, seega Carring peab oskama sellega ümber käia.
Samuti veermik on Opeli oma, seal ka ei tohiks probleeme tulla.

Elektroonikaga võivad jänni jääda, aga kui kõik töötab, siis pole see ka probleemiks.

terv, teager
madys007
Postitusi: 8
Liitunud: P Mai 10, 2009 20:55
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: rudolf
20000 km on selle aastakäigu hooldusvälp, ei lähe paljuks. Ketti su autol pole, küll aga rihm, mis tuleks vahetada 180000 pealt.
Et siis soovitad VMi minna?
Kas keegi oskab öelda mis 160 kilo pealt tehakse ja kuhu ümmarguselt hind võiks jääda?
Ja seoses selle rihmavahetusega- palju see ükskord maksma läheb?

tänud
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#10

VM võid minna küll, hinnad seal oleks automaatkäigukastiga
ca 5300.- kui ei siis 4000.- kanti.
Sest kastiõli tuleks vahetada+küünlad+salongifilter+õhufilter ja muidugi õli koos filtriga.
Rihmavahetus peaks olema ca 2600.-
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: rudolf
VM võid minna küll, hinnad seal oleks automaatkäigukastiga
ca 5300.- kui ei siis 4000.- kanti.
Sest kastiõli tuleks vahetada+küünlad+salongifilter+õhufilter ja muidugi õli koos filtriga.
Rihmavahetus peaks olema ca 2600.-

1.8i on kepikesega :) ehk manuaalkast.

Rihmakomplekt maksis omalajal 2600.- sinna juurde veel 1.5-2h tööd... kui eraldi hooldusest teha. Aga rihmavahetus tuleb 180.000 hooldusega (iga 60.000 km tagant).

terv, teager
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#12

Praegu on ju -25%, nii et saad soodsalt. Mina käisin 65 000 vahehoolduses, õli, filter ja õhufilter läks 1650 kr. Peaks sulgi soodsam olema kui flaier olemas.
Vasta