Kes müüb alumiiniumi?

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#1

Otsin alumiiniumi, täpsemalt 6061 T6. Mõõdud minimaalselt 300mm läbimõõt x 30mm paksus. Tegu võiks olla kas ümar materjaliga kuid võib ka olla muu kujuline. Kel head infot, pange siia kirja :)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

Hetkel ei ühenda ära mis asi see 6061 oli, sorry. Aga kõvemat alut võid leida sellistest kohtadest:

Alumec (kasutatakse plasti survevaluvormides) - Uddeholm

Vene duralu hakkab eestis tasapisi otsa saama, EnimorMet laos on veel mõningaid jääke.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

tqhq.ee foorumi otsingust proovi "alumiinium". Sealt peaks neid metalimüüjaid pudenema.

6061 ätt wikipedia
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#4

Enimoris täitsa olemas, polnud küll õige 6061 T6 aga vene analoog AD33, pidavat olema samade näitajatega. 70eek/kg.
tafka
Postitusi: 21
Liitunud: E Juun 20, 2005 11:50
Asukoht:
Auto:

#5

sry, et alles nüüd inffi jagan aga parem hilja kui üldse mitte.

http://www.sapa.ee. sulamid 6063 ja 6082.
Lehtmaterjali tarnija on Proplastik AS

taavi.saksen(ätt)sapagroup.com
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

Aga, mis 6063 on tegu? Minu teada on väga oluline näitaja veel see "T6":conf: Siiski väga hea kuulda, et keegi seda pakub.
tafka
Postitusi: 21
Liitunud: E Juun 20, 2005 11:50
Asukoht:
Auto:

#7

Kõik profiilmaterjal on T6 ehk kunstlikult vanandatud. T4- loomulik vanandus,( kasutatakse väikese koormusega konstruktsioonide painutatud detailide tegesmieks ) olekus materjale on üksikud artiklid.
kataloogi saad PDF formaadis daunlõudida või....saadan postiga või...tuled võtad meilt ise :)
Aga....maili või helista. Saab täpsemalt rääkida. Terv, TFK
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

Krt ise ajasin sassi nüüd. Otsin ju 6061 T6 mitte 6063.
tafka
Postitusi: 21
Liitunud: E Juun 20, 2005 11:50
Asukoht:
Auto:

#9

Mis detaili täpsemalt konstrueerid? Ma kardan, et siitmailt selle sulami leidmisega võib raskusi tekkida sest skandinaavia totjatel ei ole ta eriti levinud. Me ise ei ole sellisest sulamist kordagi tootnud.
Ma arvan et alternatiiv oleks kõrgema meh. omadustega 6082 ja plaatmaterjal paksuses 30mm.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

Hooratas. Enamus kui mitte kõik hoorattad, mootori plokid, vedrustuse osad jne on tehtud 6061 T6 materjalist. Ma täitsa usun, et tekib raskusi. Alternatiivide koha pealt olen mina täitsa null:)
tafka
Postitusi: 21
Liitunud: E Juun 20, 2005 11:50
Asukoht:
Auto:

#11

oki, siis on vist 6061 vajalik tõesti. ma homme saan tehnilistele andmetele täpsemalt ligi. Võibolla on 6082 sellise detaili jaoksliialt habras kuigi sellest tehakse igasugu pöörlevaid jolkaraid.

Aga ma püüan tsekkida Kavorist, Meelis Telliskivi arvamust ja Vihurist...vast saad siiski kergema vaevaga. Mul hea tuttav Estfieldi ehitaja V.Teppan kasutab sulamit 6082 igasugu veermiku ja väliste mootoridetailide tegemiseks. Samuti Vihur. Aga jahh.....hooratas. .....
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#12

tafka on ikka päris hull mees, igasugu teksti mulle saatnud. Mind pani tõsiselt mõtlema Telliskivi öeldu, seal on tõesti väga väga suured jõud mängus. Sepisteras äärmiselt tugev aga raske. Mind just huvitab mida kiiremini pöörded piirajas, seda sobivaim mulle. Ma ei otsi taga sõidumugavust. Aga müts maha tafka ees, ei uskunud, et keegi nii viitsib jännata:notworthy:
tafka
Postitusi: 21
Liitunud: E Juun 20, 2005 11:50
Asukoht:
Auto:

#13

eee... ära veel täna miskit:) täna siis kui see detail on terasest või alust valmis :).
Ma lihtsalt nende meestega kokku puutunud. Parem neilt nõu küsida ja siis kas ideega edasi minna või sammuke tagasi ja õiget rada pidi edasi. Neil paljud asjas elus juba läbi elatud ja tulevikus tuleks nende meeste elutöö rahvusliku tehnikapärandi huvides talletada .
Autode ümberehituses olen ma superdiletant ( seetõttu omaSaabiku ka kohe master Werneri kätte kohe kiirelt viin kui häda käes, Volgat vaid ise putitan ;) ) aga alu profiile konstruitades olen näinud, kuis klientidel asjad puusse läinud või miskit märkamata ja siis on asi vääga kehv.
Aga Sa kontakteeru Meelise või Valteriga julgelt. Ma ei hakka siin vahemeheks. Nad väääga lahked mehed ja nõus aitama nõu ja ka jõuga . Pole välistatud et ka hooratta endaga ;)
Vasta