
Kes müüb alumiiniumi?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Hetkel ei ühenda ära mis asi see 6061 oli, sorry. Aga kõvemat alut võid leida sellistest kohtadest:
Alumec (kasutatakse plasti survevaluvormides) - Uddeholm
Vene duralu hakkab eestis tasapisi otsa saama, EnimorMet laos on veel mõningaid jääke.
Alumec (kasutatakse plasti survevaluvormides) - Uddeholm
Vene duralu hakkab eestis tasapisi otsa saama, EnimorMet laos on veel mõningaid jääke.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
tqhq.ee foorumi otsingust proovi "alumiinium". Sealt peaks neid metalimüüjaid pudenema.
6061 ätt wikipedia
6061 ätt wikipedia
sry, et alles nüüd inffi jagan aga parem hilja kui üldse mitte.
http://www.sapa.ee. sulamid 6063 ja 6082.
Lehtmaterjali tarnija on Proplastik AS
taavi.saksen(ätt)sapagroup.com
http://www.sapa.ee. sulamid 6063 ja 6082.
Lehtmaterjali tarnija on Proplastik AS
taavi.saksen(ätt)sapagroup.com
Kõik profiilmaterjal on T6 ehk kunstlikult vanandatud. T4- loomulik vanandus,( kasutatakse väikese koormusega konstruktsioonide painutatud detailide tegesmieks ) olekus materjale on üksikud artiklid.
kataloogi saad PDF formaadis daunlõudida või....saadan postiga või...tuled võtad meilt ise
Aga....maili või helista. Saab täpsemalt rääkida. Terv, TFK
kataloogi saad PDF formaadis daunlõudida või....saadan postiga või...tuled võtad meilt ise

Aga....maili või helista. Saab täpsemalt rääkida. Terv, TFK
Mis detaili täpsemalt konstrueerid? Ma kardan, et siitmailt selle sulami leidmisega võib raskusi tekkida sest skandinaavia totjatel ei ole ta eriti levinud. Me ise ei ole sellisest sulamist kordagi tootnud.
Ma arvan et alternatiiv oleks kõrgema meh. omadustega 6082 ja plaatmaterjal paksuses 30mm.
Ma arvan et alternatiiv oleks kõrgema meh. omadustega 6082 ja plaatmaterjal paksuses 30mm.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Hooratas. Enamus kui mitte kõik hoorattad, mootori plokid, vedrustuse osad jne on tehtud 6061 T6 materjalist. Ma täitsa usun, et tekib raskusi. Alternatiivide koha pealt olen mina täitsa null:)
oki, siis on vist 6061 vajalik tõesti. ma homme saan tehnilistele andmetele täpsemalt ligi. Võibolla on 6082 sellise detaili jaoksliialt habras kuigi sellest tehakse igasugu pöörlevaid jolkaraid.
Aga ma püüan tsekkida Kavorist, Meelis Telliskivi arvamust ja Vihurist...vast saad siiski kergema vaevaga. Mul hea tuttav Estfieldi ehitaja V.Teppan kasutab sulamit 6082 igasugu veermiku ja väliste mootoridetailide tegemiseks. Samuti Vihur. Aga jahh.....hooratas. .....
Aga ma püüan tsekkida Kavorist, Meelis Telliskivi arvamust ja Vihurist...vast saad siiski kergema vaevaga. Mul hea tuttav Estfieldi ehitaja V.Teppan kasutab sulamit 6082 igasugu veermiku ja väliste mootoridetailide tegemiseks. Samuti Vihur. Aga jahh.....hooratas. .....
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
tafka on ikka päris hull mees, igasugu teksti mulle saatnud. Mind pani tõsiselt mõtlema Telliskivi öeldu, seal on tõesti väga väga suured jõud mängus. Sepisteras äärmiselt tugev aga raske. Mind just huvitab mida kiiremini pöörded piirajas, seda sobivaim mulle. Ma ei otsi taga sõidumugavust. Aga müts maha tafka ees, ei uskunud, et keegi nii viitsib jännata:notworthy:
eee... ära veel täna miskit:) täna siis kui see detail on terasest või alust valmis
.
Ma lihtsalt nende meestega kokku puutunud. Parem neilt nõu küsida ja siis kas ideega edasi minna või sammuke tagasi ja õiget rada pidi edasi. Neil paljud asjas elus juba läbi elatud ja tulevikus tuleks nende meeste elutöö rahvusliku tehnikapärandi huvides talletada .
Autode ümberehituses olen ma superdiletant ( seetõttu omaSaabiku ka kohe master Werneri kätte kohe kiirelt viin kui häda käes, Volgat vaid ise putitan
) aga alu profiile konstruitades olen näinud, kuis klientidel asjad puusse läinud või miskit märkamata ja siis on asi vääga kehv.
Aga Sa kontakteeru Meelise või Valteriga julgelt. Ma ei hakka siin vahemeheks. Nad väääga lahked mehed ja nõus aitama nõu ja ka jõuga . Pole välistatud et ka hooratta endaga

Ma lihtsalt nende meestega kokku puutunud. Parem neilt nõu küsida ja siis kas ideega edasi minna või sammuke tagasi ja õiget rada pidi edasi. Neil paljud asjas elus juba läbi elatud ja tulevikus tuleks nende meeste elutöö rahvusliku tehnikapärandi huvides talletada .
Autode ümberehituses olen ma superdiletant ( seetõttu omaSaabiku ka kohe master Werneri kätte kohe kiirelt viin kui häda käes, Volgat vaid ise putitan

Aga Sa kontakteeru Meelise või Valteriga julgelt. Ma ei hakka siin vahemeheks. Nad väääga lahked mehed ja nõus aitama nõu ja ka jõuga . Pole välistatud et ka hooratta endaga
