Lisatud failid
Saab 900 S 2.0T, 1995, uralavto
Keegi siin foorumis ütles, et tema ei taha akvaariumis ringi sõita
, sellest mõttest ajendatult lasin ka enda masinale toonklaasi paigaldada. Natuke kahetsen ,et sai nii tume (15%), jätab võibolla rullnoka mulje.
Lisatud failid
Lisatud failid
Algselt postitas: Vitautas
Ei ole ta midagi väga tume klaas. Igatahes minu maitse järgi täitsa hea ju. Öösel kah oluliselt mugavam sõita kui läbi keskmise tahavaatepeegli ei pimesta sedavõrd.
Kas sisepeegli nö "öövaate" olete ära unustanud?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaadates su videot, võiks see kiirendus olla oluliselt parem ja turbo osuti võiks ka enam minna punase peale.
mitte et ma noriks, aga seda kõike saaks vaid väikese papi eest ja tunnet rohkem kui uue aero eest
aga muide taustalugu on hea!
mitte et ma noriks, aga seda kõike saaks vaid väikese papi eest ja tunnet rohkem kui uue aero eest
aga muide taustalugu on hea!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
vaadates su videot, võiks see kiirendus olla oluliselt parem ja turbo osuti võiks ka enam minna punase peale.
mitte et ma noriks, aga seda kõike saaks vaid väikese papi eest ja tunnet rohkem kui uue aero eest
aga muide taustalugu on hea!
See oli mu esimene kiirendus sellega:red:
Kas keegi küsis seda algajalikku kiirendus videot
näha ? Küsija postitus on küll kuhugile kadunud, aga palun vid on siin 
http://www.youtube.com/watch?v=_FLQ8gsTQbg&feature=plcp
E: Kuna youtube´le ei sobinud minu video muusikaline pool, kustutasin selle video üldse ära, sorry
Selle asemel üks suvaline lõik.
http://www.youtube.com/watch?v=_FLQ8gsTQbg&feature=plcp
E: Kuna youtube´le ei sobinud minu video muusikaline pool, kustutasin selle video üldse ära, sorry
Selle asemel üks suvaline lõik.
Ma nüüd mingi rullnokk ei taha näida, aga no eks olen oma vabalthingavat natu proovinud ka ja tundub, et oleksin vähemasti su turbo-ng-l sabas püsinud kui mitte enamat. Take off oli sul siis pigem nagu mõeldud rahulik või misasi?
Miks nii vara näiteks 2 ja 3 käiku vahetasid. Kas 3000 pööret tundus juba lagi?
2. käiguga olen vabalthingavaga 80ni lasknud (kuskil seal piirajasse läheb vist) ja nagu ivomets ütleb 3. käigu lõppu polegi
Vabandust offtopicu pärast
Las nüüd õiged kiirendusmehed kommivad edasi.
Miks nii vara näiteks 2 ja 3 käiku vahetasid. Kas 3000 pööret tundus juba lagi?
2. käiguga olen vabalthingavaga 80ni lasknud (kuskil seal piirajasse läheb vist) ja nagu ivomets ütleb 3. käigu lõppu polegi
Vabandust offtopicu pärast
Las nüüd õiged kiirendusmehed kommivad edasi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga tee uus video, siis kui sul uus aju peal on.
aga nii karmi lugu taha saada läheb keeruliseks
aga nii karmi lugu taha saada läheb keeruliseks
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: vallikas
Kas sisepeegli nö "öövaate" olete ära unustanud?
Seda kindlasti pole. Arvestagem pigem sellega, et keskmise peegi kasutamine on pigem harjumuse asi. Ise sõidan palju VW bussiga millel on see küll olemas aga suhteliselt mõttetult kuna naguinii ei näe palju. Seega ajavad ka küljepeeglid kenasti asja ära. Samas on ka toonklaas suhteliselt maitse asi. Igatahes minule meeldib kui on privaatsem olemine.
Mis puudutab videot ja kiirendust siis sihukse autoga saab ju täitsa edukalt 2. käigu lõpuni lata (kiirus u. 100km/h) ning kolmanda lõpp tuleb samuti suhteliselt kiiresti (u 170km/h). Need mul proovitud. Edasi pole piirajat näinud.
Tahaks kunagi miilisõidul ka viienda põhja lasta
Samuti vabandan offtopicu eest.
kah OT...Algselt postitas: Vitautas
Tahaks kunagi miilisõidul ka viienda põhja lasta(unistada ju võib).
Kardan, et sul see ei õnnestuks miilisõidul, sest lõppkiirus kujuneks ca 300km/h
(enda viimase miilisõidu logi vaadates: 5.käik - 236km/h - 5100RPM. 1,6km ei olegi nii pikk maa, nagu esmalt tunduda võiks.)
Et siis...järgmist videojuppi ootama jäädes
-
kasparius
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Mis imelik kast su saabil all on Vitautas?
Mul oli NG900150 või kriips peale- 6500rpm
9-3- oli 160 piirajas.
Mul oli NG900150 või kriips peale- 6500rpm
9-3- oli 160 piirajas.
Algselt postitas: VitautasAlgselt postitas: vallikas
Kas sisepeegli nö "öövaate" olete ära unustanud?
Seda kindlasti pole. Arvestagem pigem sellega, et keskmise peegi kasutamine on pigem harjumuse asi. Ise sõidan palju VW bussiga millel on see küll olemas aga suhteliselt mõttetult kuna naguinii ei näe palju. Seega ajavad ka küljepeeglid kenasti asja ära. Samas on ka toonklaas suhteliselt maitse asi. Igatahes minule meeldib kui on privaatsem olemine.
Mis puudutab videot ja kiirendust siis sihukse autoga saab ju täitsa edukalt 2. käigu lõpuni lata (kiirus u. 100km/h) ning kolmanda lõpp tuleb samuti suhteliselt kiiresti (u 170km/h). Need mul proovitud. Edasi pole piirajat näinud.
Tahaks kunagi miilisõidul ka viienda põhja lasta(unistada ju võib).
Samuti vabandan offtopicu eest.
Sent from my Monte Carlo using B236
Seda, et see reaalselt ei õnnestu ma tean jah. Aga nagu sai juba kirjutatud, et unistada ju võib 
Samas kast ei tohiks küll imelik olla. Puht teoreetiliselt arvutades on 2k pööret tahhomeetri järgi, 5 käiguga, kiirus u 85-90 km/h (gps iga mõõtes näitab ka spidomeeter õigesti). Seega 1k pöörded 5 käiguga on u 43km/h ning piirajas, ehk 6100 pöörde juures kujuneks kiiruseks kõigest u. 260 km/h.
kaspariusele: Ma hetkel küll ei mäleta täpset numbrit, milline on kiirus kolmanda käiguga mingitel konkreetsetel pööretel. Aga minu meelest oli minul küll piirajasse jooksmine kiirusel üle 160 km/h (ligi 170). Igatahes see kolmas on küll jube pikk.
EDIT: Piirajast siin küll midagi ei ole. Ja ka käikude vahetamine oli nii nagu oli
SaabSpeedil läks juba paremini. Aga kolmanda käigu pikkuse saab vast küll välja arvutada kui vaadata video 20-t sekundit ehk. 136km/h @ 5000p. St. u. 27.2 km/h @1000p ehk u. 168km/h@6190 (mul küll MY97 juuli).
http://www.youtube.com/watch?v=rUPD6U08vFM
Samas kast ei tohiks küll imelik olla. Puht teoreetiliselt arvutades on 2k pööret tahhomeetri järgi, 5 käiguga, kiirus u 85-90 km/h (gps iga mõõtes näitab ka spidomeeter õigesti). Seega 1k pöörded 5 käiguga on u 43km/h ning piirajas, ehk 6100 pöörde juures kujuneks kiiruseks kõigest u. 260 km/h.
kaspariusele: Ma hetkel küll ei mäleta täpset numbrit, milline on kiirus kolmanda käiguga mingitel konkreetsetel pööretel. Aga minu meelest oli minul küll piirajasse jooksmine kiirusel üle 160 km/h (ligi 170). Igatahes see kolmas on küll jube pikk.
EDIT: Piirajast siin küll midagi ei ole. Ja ka käikude vahetamine oli nii nagu oli
http://www.youtube.com/watch?v=rUPD6U08vFM
Algselt postitas: uralavto
Kas keegi küsis seda algajalikku kiirendus videotnäha ? Küsija postitus on küll kuhugile kadunud, aga palun vid on siin
http://www.youtube.com/watch?v=RA6IPoc3uik
lõbus film, selline väga positiivne .
Olen ka kord oma auto proovinud, videot kuid tehtud ei ole. Üldiselt, mulle ei meeldi oma auto pingutama. On väga tunda kuidas see väike Turbo seal jookseb. Või olen ma liiga tundlik
900NG-l on piiraja kas 6190 või 6400. Uuematel mudelitel (MY96+) enamasti see suurem number.
Vaatasin, et kasutaja Vitautase masinal on kapoti all üks pisike vigur
nimelt, Atmospheric Dump valve, ei oska seda emakeelde tõlkida. Pole oma kõrvaga seda pssssss heli teedel tänavatel kuulnud veel vähem autos istunud, kus see peal oleks. Huvitav, kas see pikasperspektiivis tüütavaks ei muutu kui iga käiguvahetusega kaasneb pssssssssssss ? Tahaks kunagi endale ka sellist.
Ha ha. Mina paningi selle ennekõike säärase psssst-i pärast. Nüüdseks siis aastake ja rohkemgi sellega sõidetu ja ei tüüta ta midagi. Iga käigu vahetusega ta ikkagi ju nii ei tee. Kui kulgeda rahulikult siis täitsa vaikne. Samas kui vähe kurjemalt vajutada siis aga küll... Jalakäiad pööravad tähelepanu ja vaatavad huviga... Ei ole küll rullnokk aga minule meeldib.
Ahsoo. Nimetus tal ka Blowoff valve.
Ahsoo. Nimetus tal ka Blowoff valve.



