väike pilt kah juurde...

For the first time in a Saab 900, the 2.3-Liter four-cylinder incorporates twin counter-rotating balance shafts, which rotate at twice the crankshaft speed--providing higher levels of comfort compared to its predecessor. The balance shafts reduce the residual vibration inherent in four-cylinder engines, and provide a similar level of balance to an in-line six. Eccentric weights on the shafts counteract the forces and moments that cannot be balanced by the primar,v moving parts, resulting in a low-vibration engine that is extremely refined and smooth-running.
http://www.saabnet.com/tsn/models/1994/pr3.html
Algselt postitas: kristo9000
Sai siis endalgi kettide vahetus ette võetud 14tundi pornot ja vahetatud ta oligi.Minuarust saab kõik tallad kenasti kätte ja hullu pole midagi ettevõtmise asi,nagu öeldakse.Igatahes Trionikule suured tänud,kes ei pidanud paljuks tallad ja hammasrattad cargoga teele saata.Peale vahetust on uskumatu vaikus:headbang:
Algselt postitas: saabotska
Nagu mulle selgus siis plokikaant eemaldama ei pea. Autodata ütleb jällegi et karteripõhja eemaldus on vajalik või SAAB sellestki kuidagi mööda " hiilida "?