Aju vahetuse kohta oleks nõu vaja.

engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#1

Tere.Probleem siis selles,et sai keevitamisega autol aju ja igast muid releesid läbi lastud.
Sai siis auto elektriku juurde viidud,kes siis lasigi mul tuua uue aju,juhiistme aluse relee ja võtme koos puldiga ning selle kiviga relee mis seal süüteluku ümber asub.Kuna kõik jupid said võetud ühe ja sama autoküljest,ei tehtud peale juppide külge ladumise midagi,aga auto ikka ei käivitunud.
Läheb ainult korraks käima ja sureb kohe välja.Nii teeb ainult ühe korra külma mootoriga.Rohkem ei luba ka mitte.
Tekkiski küsimus kas ei oleks ikka vaja autot tech2 seadistad,et aju ja asjad tööle hakkaksid.
Muidugi kesklukk hakkas uue võtme puldiga tööle.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

Kindlasti vaja Tech2 selliste toimingute juures. Vaja Tech2-ga seadeid muuta, et asi toimima saada. Pärast diagnosti selgub kas on veel midagi läbi või ei.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#3

Ja autost veel niipalju,et tegu saab 9-5,2001 aasta 2,0(110Kw),manuaal
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

Esimene asi, mis autole ei sobi on kindlasti immo kood. Tõenäoliselt on konflikt ka VIN asjus ning soft võib ka mitte sobiv olla(näiteks 2,3t soft).

Seega plug&play see päris ei ole...
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#5

Tegu on tõesti 2,3 turbo juppidega.Aga kui immo koodi vaja,ei tohiks kesklukk ka puldist töödata või need ei ole omavahel seotud.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: engine
Tegu on tõesti 2,3 turbo juppidega.Aga kui immo koodi vaja,ei tohiks kesklukk ka puldist töödata või need ei ole omavahel seotud.

Ei ole seotud.

TECH-2'ga vaja omavahel laulatada kõik.

Kas TWICE ka ikka ümber tõstsite?

terv, teager
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#7

TWICEi pole tõstetud(esimest korda kuulen).Ühtegi kaablit külge pole pandud. Kuna elektrikul endal TECH2 pole, on küll olemas OBD 2 kas sellega on ka see võimalik?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#8

OBD2 saab osasid veakoode lugeda. Põhjalikuks diagnoosimiseks ja sätete muutmiseks vaja Tech2, ainult.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#9

Siis küll jama.Muidu tegu sellise kaabliga nagu all oleval lingil.Aga oskab keegi öelda on lõuna-eestis kellelgi tech2.
http://cgi.ebay.co.uk/Diagnostic-Interf ... %26ps%3D63
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#10

Selle jubinaga pole sul hetkel midagi peale hakata.
Kui seal peal 2,3t soft, siis Tech2st jääb ka väheks. Käima võib isegi minna, kuid konfliktidega jääd alatiseks jändama (segu, TCS, kastiülekanded, VIN jne). Pead mõne softitajaga ühendust võtma.

EDIT: Kui vanast ajust kogu jama kätte saaks(eeldusel, et CAN endiselt toimib), siis oleks hulganisti lihtsam.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#11

Aga kas sellise kaabliga saab seda teha: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/USB-Diag ... veQ5fTools ?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#12

Kaablis pole küsimus.

Vaja on TECH-2 KOOS Saabi softiga. Carringul Tartus peaks olema, küsi neilt.

terv, teager
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#13

Foorumit lugedes olen märganud küllaltki palju negatiivset vastukaja tartu Carringu kohta.
Muidugi ma kindlasti helistan ja uurin ,aga kahtlen,et nad on huvitatud selle jagamisest
Kas kellegil foorumis pole Tech2 koos softiga.
Ja oleks nõus seda jagama.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#14

Audaceri härrad mõnikord satuvad Tartu poole, võta nendega ühendust ja uuri :)
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#15

Kas tõesti pole foorumis ühtegi Tech2 programmi omaniku.Kes oleks nõus abistama ka võrumaa saabi omanike.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#16

EI, tallinn ja tartu on kohad kus asi olemas. See aparaat on liiga kallis ja Saabe liiga vähe, et soetamisel mõtet oleks.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#17

Aga oskab keegi öelda palju raha see ajude ja asjade seadistamine maksma võib minna.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#18

Diagnostika tunnihinna järgi arvatavasti. Saabiteeninduste kodulehtedel on vist isegi mõned hinnanäited ära toodud. Samas ei mäletama ma seda täpselt.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#19

Lihtsam oleks ju võtta kätte ja korra helistada mõnda teenindusse.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#20

No eks ma helistangi,homme,täna pole nagu eriti mõtet helistada.
Ma lihtsalt arvasin,et ehk mõni klubiline on lasnud oma saabil aju vahetada ja seadistada mõnes töökojas,et siis oleks enamvähem ettekujutus mis ta maksma läheb ja ehk oskab ka soovitada kuhu remonti viia.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#21

Vat meil ongi süsteem selline, et kel vaja midagi teha läheb Tartu või Tallinna. Paljud on proovinud mujal aga hiljem on nad ikkagi seal kus esialgu sai mainitud. Lihtsalt Saab on selline "eriline" masterpiece, mis nõuab eri tehnikat :P
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#22

Aga nii ta on jh,ilmselt tuleb ka endal sammud sinna seada.Ainult,et kas on ültse mõtet Tartusse viia või peaks ikka kohe tallinnasse viima,kunasiin foorumis küllaltki palju negatiivset vastukaja Tartu Carringu kohta.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#23

Tõesti nii, aga saavad ka nemad mõne asjaga hakkama. Päris eile nad ehk sündinud pole :P
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

Kui TWICE on surnud,vajad sa ka doonorauto süütelukku koos võtmetega,veelparem kõikide lukkudega.TWICE on ainult 1 kord progetav ja mingeid suvalisi võtmeid sinna lisada ei saa.Ja tundub,et Tartust sa abi ei saa.Just sai elustatud 2002 aasta 9-5`t,millel vahetati DICE moodulit,peale mida lõpetasid töö kojamehed nii ees,kui taga,klaasi-ja tuledepesurid töötasid see-eest permanentselt.Lisaks oli arusaamatul põhjusel sisse kärsanud "kelladeplokk":wall: .
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#25

Kui TWICE on surnud,vajad sa ka doonorauto süütelukku koos võtmetega,veelparem kõikide lukkudega.TWICE on ainult 1 kord progetav ja mingeid suvalisi võtmeid sinna lisada ei saa.Ja tundub,et Tartust sa abi ei saa.Just sai elustatud 2002 aasta 9-5`t,millel vahetati DICE moodulit,peale mida lõpetasid töö kojamehed nii ees,kui taga,klaasi-ja tuledepesurid töötasid see-eest permanentselt.Lisaks oli arusaamatul põhjusel sisse kärsanud "kelladeplokk":wall: .

Ei piisa sellest, kui TWICE doonori võtme seest transponder võtta ja ära vahetada? Ma ei saa asjale pihta, lukud on ju puhas raudvara.

Kas üldjuhul käivitada võib, kui iste on väljas? s.t. istme juhe lahti.
Vasta