Tere.Probleem siis selles,et sai keevitamisega autol aju ja igast muid releesid läbi lastud.
Sai siis auto elektriku juurde viidud,kes siis lasigi mul tuua uue aju,juhiistme aluse relee ja võtme koos puldiga ning selle kiviga relee mis seal süüteluku ümber asub.Kuna kõik jupid said võetud ühe ja sama autoküljest,ei tehtud peale juppide külge ladumise midagi,aga auto ikka ei käivitunud.
Läheb ainult korraks käima ja sureb kohe välja.Nii teeb ainult ühe korra külma mootoriga.Rohkem ei luba ka mitte.
Tekkiski küsimus kas ei oleks ikka vaja autot tech2 seadistad,et aju ja asjad tööle hakkaksid.
Muidugi kesklukk hakkas uue võtme puldiga tööle.
Aju vahetuse kohta oleks nõu vaja.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kindlasti vaja Tech2 selliste toimingute juures. Vaja Tech2-ga seadeid muuta, et asi toimima saada. Pärast diagnosti selgub kas on veel midagi läbi või ei.
Algselt postitas: engine
Tegu on tõesti 2,3 turbo juppidega.Aga kui immo koodi vaja,ei tohiks kesklukk ka puldist töödata või need ei ole omavahel seotud.
Ei ole seotud.
TECH-2'ga vaja omavahel laulatada kõik.
Kas TWICE ka ikka ümber tõstsite?
terv, teager
Siis küll jama.Muidu tegu sellise kaabliga nagu all oleval lingil.Aga oskab keegi öelda on lõuna-eestis kellelgi tech2.
http://cgi.ebay.co.uk/Diagnostic-Interf ... %26ps%3D63
http://cgi.ebay.co.uk/Diagnostic-Interf ... %26ps%3D63
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Selle jubinaga pole sul hetkel midagi peale hakata.
Kui seal peal 2,3t soft, siis Tech2st jääb ka väheks. Käima võib isegi minna, kuid konfliktidega jääd alatiseks jändama (segu, TCS, kastiülekanded, VIN jne). Pead mõne softitajaga ühendust võtma.
EDIT: Kui vanast ajust kogu jama kätte saaks(eeldusel, et CAN endiselt toimib), siis oleks hulganisti lihtsam.
Kui seal peal 2,3t soft, siis Tech2st jääb ka väheks. Käima võib isegi minna, kuid konfliktidega jääd alatiseks jändama (segu, TCS, kastiülekanded, VIN jne). Pead mõne softitajaga ühendust võtma.
EDIT: Kui vanast ajust kogu jama kätte saaks(eeldusel, et CAN endiselt toimib), siis oleks hulganisti lihtsam.
Aga kas sellise kaabliga saab seda teha: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/USB-Diag ... veQ5fTools ?
Foorumit lugedes olen märganud küllaltki palju negatiivset vastukaja tartu Carringu kohta.
Muidugi ma kindlasti helistan ja uurin ,aga kahtlen,et nad on huvitatud selle jagamisest
Kas kellegil foorumis pole Tech2 koos softiga.
Ja oleks nõus seda jagama.
Muidugi ma kindlasti helistan ja uurin ,aga kahtlen,et nad on huvitatud selle jagamisest
Kas kellegil foorumis pole Tech2 koos softiga.
Ja oleks nõus seda jagama.
No eks ma helistangi,homme,täna pole nagu eriti mõtet helistada.
Ma lihtsalt arvasin,et ehk mõni klubiline on lasnud oma saabil aju vahetada ja seadistada mõnes töökojas,et siis oleks enamvähem ettekujutus mis ta maksma läheb ja ehk oskab ka soovitada kuhu remonti viia.
Ma lihtsalt arvasin,et ehk mõni klubiline on lasnud oma saabil aju vahetada ja seadistada mõnes töökojas,et siis oleks enamvähem ettekujutus mis ta maksma läheb ja ehk oskab ka soovitada kuhu remonti viia.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Vat meil ongi süsteem selline, et kel vaja midagi teha läheb Tartu või Tallinna. Paljud on proovinud mujal aga hiljem on nad ikkagi seal kus esialgu sai mainitud. Lihtsalt Saab on selline "eriline" masterpiece, mis nõuab eri tehnikat 

Kui TWICE on surnud,vajad sa ka doonorauto süütelukku koos võtmetega,veelparem kõikide lukkudega.TWICE on ainult 1 kord progetav ja mingeid suvalisi võtmeid sinna lisada ei saa.Ja tundub,et Tartust sa abi ei saa.Just sai elustatud 2002 aasta 9-5`t,millel vahetati DICE moodulit,peale mida lõpetasid töö kojamehed nii ees,kui taga,klaasi-ja tuledepesurid töötasid see-eest permanentselt.Lisaks oli arusaamatul põhjusel sisse kärsanud "kelladeplokk":wall: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui TWICE on surnud,vajad sa ka doonorauto süütelukku koos võtmetega,veelparem kõikide lukkudega.TWICE on ainult 1 kord progetav ja mingeid suvalisi võtmeid sinna lisada ei saa.Ja tundub,et Tartust sa abi ei saa.Just sai elustatud 2002 aasta 9-5`t,millel vahetati DICE moodulit,peale mida lõpetasid töö kojamehed nii ees,kui taga,klaasi-ja tuledepesurid töötasid see-eest permanentselt.Lisaks oli arusaamatul põhjusel sisse kärsanud "kelladeplokk":wall: .
Ei piisa sellest, kui TWICE doonori võtme seest transponder võtta ja ära vahetada? Ma ei saa asjale pihta, lukud on ju puhas raudvara.
Kas üldjuhul käivitada võib, kui iste on väljas? s.t. istme juhe lahti.