Mure siis järgmine 2004 a. 2.0T Vector ´ga:
Praegusel libedal ajal on ilmnenud, et veojõukontrolli tööle minemisel tekib juhipoolses esiratta juures (sees) küllatki hästi kuuldav metalne kolin. Seda siis hetkel kui ratas hakkab ringi käima ja veojõu kontroll käivitub. Kui sõidan väljalülitatud veojõukontrolliga siis kolinat ei esine (ka siis kui lasen ratta ringi käima).
Ehk keegi on ka sellise murega kokku puutunud? Või oskab pakkuda mis jama siin võib olla?
Tänud ette.
Veojõu kontrolli probleem
Algselt postitas: elias
Mure siis järgmine 2004 a. 2.0T Vector ´ga:
Praegusel libedal ajal on ilmnenud, et veojõukontrolli tööle minemisel tekib juhipoolses esiratta juures (sees) küllatki hästi kuuldav metalne kolin. Seda siis hetkel kui ratas hakkab ringi käima ja veojõu kontroll käivitub. Kui sõidan väljalülitatud veojõukontrolliga siis kolinat ei esine (ka siis kui lasen ratta ringi käima).
Ehk keegi on ka sellise murega kokku puutunud? Või oskab pakkuda mis jama siin võib olla?
Tänud ette.
Mul on ka sama "probleem";) Muretsemiseks põhjust ei ole, kõik ongi nii nagu peab. See metalne kolin nagu sa seda nimetasid peakski olema sekkuva esp hääl.
Algselt postitas: ThomAlgselt postitas: elias
Mure siis järgmine 2004 a. 2.0T Vector ´ga:
Praegusel libedal ajal on ilmnenud, et veojõukontrolli tööle minemisel tekib juhipoolses esiratta juures (sees) küllatki hästi kuuldav metalne kolin. Seda siis hetkel kui ratas hakkab ringi käima ja veojõu kontroll käivitub. Kui sõidan väljalülitatud veojõukontrolliga siis kolinat ei esine (ka siis kui lasen ratta ringi käima).
Ehk keegi on ka sellise murega kokku puutunud? Või oskab pakkuda mis jama siin võib olla?
Tänud ette.
Mul on ka sama "probleem";) Muretsemiseks põhjust ei ole, kõik ongi nii nagu peab. See metalne kolin nagu sa seda nimetasid peakski olema sekkuva esp hääl.
Võimalik... aga väga kriibib kõrva. Kõrvalistujapoolsest esirattast sellist kolinat pole kuulda olnud.
Mul küll sellist probleem pole:) ja ei usu et nii moodi ESP peab toimima. Mul ainult autod piinades tuleb imelik undamine parema esi ratta juurest
aga õnneks ma piinan üliharva autod.

Piduriklotsid võivad sadulates loksuda ja koliseda.Rakendunud abs/esp puhul "pumbatakse" pidureid mitukümmend korda sekundis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989