Teadjamatele küsimus, kuidas kestavad 2003-2005 aasta 9-5 te ja vast siis ka 9-3 kered meie soolasel talvisel kliimal. On need mudelid selles ajajärgus tsingitud suuremal või vähemalt määral?
Niipalju kui ise olen aru saanud, siis saabid väga roostet vist ei karda, vähemalt enda eelmisest aastatuhandest pärilt 9-5 pole seda probleemi siiamaani ilmutanud õnneks.
2003-... saabide kere kestvus
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Ok, kas on ka teada mingite aastakäikude kerekaitse tehnoloogia uuendused või mingid faktid selle kohta, et mingite aastate mudelid on agaramad roostetama vms?
Miks ma uurin on see, et mul on teatavatest kogemustest kuulsa saksa kolmetähelise brändiga tekkinud allergia masinate vastu millele rooste külge hakkab. Põhimõtteliselt on üsna kurb vaadata kuidas auto käes laiali pudeneb
ja ühelt hetkel hakkab rooste lihtsalt süstemaatiliselt kere hävitama.
Pidin nentima, et niikaua kui kere erinevaid juppe koos hoiab saab neid juppe vahetada aga kui kere enam ei ole siis ei ole eriti oluline kui mitusada kilomeetrit see mootor seal oleks veel peal kestnud
Kuna 98 aasta 9-5 kere kohta ei tohi ma küll hetkel veel paha sõna öelda nähes kuidas veel tehasegarantiiga Mazdad, Kiad jne juba laiali kippuvad pudenema meie soolatud teedel siis tunnen lihtsalt huvi kas ca 2004 a 9-5, 9-3 ka sama hästi tehti kui esimesed mudelid, või kiputi ka juba "kokku hoidma" sellistelt väheolulistelt asjadel nagu roostekaitse ja kruntvärv.
Miks ma uurin on see, et mul on teatavatest kogemustest kuulsa saksa kolmetähelise brändiga tekkinud allergia masinate vastu millele rooste külge hakkab. Põhimõtteliselt on üsna kurb vaadata kuidas auto käes laiali pudeneb

Pidin nentima, et niikaua kui kere erinevaid juppe koos hoiab saab neid juppe vahetada aga kui kere enam ei ole siis ei ole eriti oluline kui mitusada kilomeetrit see mootor seal oleks veel peal kestnud

Kuna 98 aasta 9-5 kere kohta ei tohi ma küll hetkel veel paha sõna öelda nähes kuidas veel tehasegarantiiga Mazdad, Kiad jne juba laiali kippuvad pudenema meie soolatud teedel siis tunnen lihtsalt huvi kas ca 2004 a 9-5, 9-3 ka sama hästi tehti kui esimesed mudelid, või kiputi ka juba "kokku hoidma" sellistelt väheolulistelt asjadel nagu roostekaitse ja kruntvärv.
Kuni sa ei ole värvkatet vigastanud,ei hakka kere ka roostetama.See-eest alusvanker roostetab 9-5`l hullemini,kui mosse kere.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: Trionic
Kuni sa ei ole värvkatet vigastanud,ei hakka kere ka roostetama.See-eest alusvanker roostetab 9-5`l hullemini,kui mosse kere.
Seda oli nüüd küll hommikul esimese asjana hea lugeda.
Õnneks on seal "allpool" kõik jupid jämedast metallist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Laias laastus on see kõigi autodega olnud läbi aegade nii, et mida paremal positsioonil mudelirivis auto asub, seda parem kere koostekvaliteet ja rohkem igasugu kaitsvaid mastikseid, tsingikihte jne. Muuseas auto kere aitab ajahambale vastupidavamaks teha Tectyl keemiaga tehtud põhjalik korrosioonikaitse (Tallinnas vist mingi firma isegi pakkus seda)
Mul on praegu 1983 aasta VW Polo igapäeva liikuriks, mis on soomes selle korrosioonikaitseprogrammi läbinud aastal 1999 ja roostet praktiliselt ei ole. Põhi on roostevaba, on üksikuid roostetäppe kuskil kuhu on lihtsalt mingi vigastus (kivi vms juhtunud) ja see on kere kõrgemas vööndis.
( see auto on siiamaani tehase originaalvärvi all ja mingeid keretöid pole tehtud)
Edit :
Panin lingi ka http://www.termak.ee/remont/korrosioon.html
koduleht tundub selline vana, ei tea kas enam tegutsevad aga küsida ju võib.
Mul on praegu 1983 aasta VW Polo igapäeva liikuriks, mis on soomes selle korrosioonikaitseprogrammi läbinud aastal 1999 ja roostet praktiliselt ei ole. Põhi on roostevaba, on üksikuid roostetäppe kuskil kuhu on lihtsalt mingi vigastus (kivi vms juhtunud) ja see on kere kõrgemas vööndis.
( see auto on siiamaani tehase originaalvärvi all ja mingeid keretöid pole tehtud)
Edit :
Panin lingi ka http://www.termak.ee/remont/korrosioon.html
koduleht tundub selline vana, ei tea kas enam tegutsevad aga küsida ju võib.
9-5 ei roosteta kuni selle hetkeni, kui maalrimehed oma kätt sinna külge pole pannud. Ehk siis täpselt sel hetkel, kui peale pauku pahteldatakse lihvitakse ja tehakse muud teatrit kerega, on roosteuss kiire tulema. Eriti nõrk koht pidi olema kapoti salongipoolsed nurgad, seal miski kahekordne umbne plekk, mis siis ei lase vett välja enam ja sinna kipuvad augud sisse ussitama. Täpselt sama probleem estate puhul tagaluugil selle 'ribaga', mis klaasi ja numbri vahele jääb. ehk siis see, kus kirjad peal on. Need nurgad pidid ka tüüpiline ussitamise objekt olema.
Informatsioon siis plekude käest, keda ma aegajalt külastan oma pisiikaldustega.
Informatsioon siis plekude käest, keda ma aegajalt külastan oma pisiikaldustega.