Sai siis paigaldatud 900 2,0 /136Kw plokk.
Sellel sai külge kruvitud 9-5 karter,otsa kaas,hooratas ja plokikaas.Kõik iseenesest ilus kena,säde on benstu tuleb ja pihustid pihustavad korralikult(kontrollitud).
Aga käima ei lähe lubab ainult ja küünlad märjad.
Peale mootoriploki 2,0(110kw) vahetust 900 2,0(136kw)vastu mootor enam ei käivitu.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Nukkvõllid valepidi?
Mu tonnisel oli täpselt samamoodi. Lubas, hästi lubas isegi, kütust voolas ka usinalt peale. Aga käima ei läinud. Juhul kui te nukkasid näppisite muidugi.
Võib olla väntvõlli ajastus vale nukkade suhtes. Silindrites surved on korras?
Võib olla väntvõlli ajastus vale nukkade suhtes. Silindrites surved on korras?
Kuidas sädeme olemasolus veendusid?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas nukkasid kuidagi kindlaks teha ei saa milline sisse ja milline väljalaske oma.Endal panin nii,et ühel nukkvõllil käikari pooleses otsas soon sees selle panin väljalaske omaks kuna seal plokikaanes ka koht mingi asja jaoks,et võtab nagu käituse sealt.Surved mõõtsin ära need endalegi üle ootuste 12+.
Märgid peaksid paigas olema autodata järgi panin.
Sädet kontrollisin nii,et võtsin süütepoolide ploki(ignition coil) maha,panin küünlad otsa ja andsin starterit(küünlate otsad panin vastu mootorit,et massi saaks.Ja säde oli ilus sinine.
Ise kahtlustan äkki vaakum voolikud valesti kuna neid küll enam ei mäletanud kuidas täpselt käisid.
Märgid peaksid paigas olema autodata järgi panin.
Sädet kontrollisin nii,et võtsin süütepoolide ploki(ignition coil) maha,panin küünlad otsa ja andsin starterit(küünlate otsad panin vastu mootorit,et massi saaks.Ja säde oli ilus sinine.
Ise kahtlustan äkki vaakum voolikud valesti kuna neid küll enam ei mäletanud kuidas täpselt käisid.
Eriti ei ole.Sellisel viisil sädet kontrollides on võimalus,et lasid kasseti õhtule.
Kontrolli.ega sa vända-anduri ja hapnikuanduri(te) pistikuid sassi ei ajanud.Kõik kõrvuti termostaadi kohal.
Kontrolli.ega sa vända-anduri ja hapnikuanduri(te) pistikuid sassi ei ajanud.Kõik kõrvuti termostaadi kohal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täiesti erinevad on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sai bensu pump ka ära katsetatud,kaitsme juurde pirn vahele ühendatud ja kõik toimis.
Süüte sisse keerates läks korraks põlema ja kustus siis ära ning starterit andes läks uuesti põlema ja jäigi põlema kuni ketramise lõpetasin.
Seega vändaandur peaks töötama,jääb üle ainult kasset.Aga kuidas selgitada lubamist,kas on võimalik,et kasset annab liiga nõrka sädet,sest tagant järgi mõtlema hakates kui sai seda katsetaud polnud ta kuigi võimas selline väike sinine.
Süüte sisse keerates läks korraks põlema ja kustus siis ära ning starterit andes läks uuesti põlema ja jäigi põlema kuni ketramise lõpetasin.
Seega vändaandur peaks töötama,jääb üle ainult kasset.Aga kuidas selgitada lubamist,kas on võimalik,et kasset annab liiga nõrka sädet,sest tagant järgi mõtlema hakates kui sai seda katsetaud polnud ta kuigi võimas selline väike sinine.
Ka pea-aegu ilma sädemeta võib tekkida selline "lubamise" efekt.
Igaks juhuks tuletan meelde,et küünlad tohivad olla AINULT NGK toodang.Antud mootorile siis sobivaim BCPR6-ES,sädevahe 1mm.
Kasseti surm on kerge tulema,kui niiviisi sädet proovid,nagu eelpool kirjeldasid.Piisab vaid ühel küünlal ebapiisavast massiühendusest ja.... .
DI testimiseks on spetsiaalsed küünlad,mis maandatakse läbi kugevate "krokodillidega"(igale küünlale siis üks) kaabli aku miinusklemmile.
Igaks juhuks tuletan meelde,et küünlad tohivad olla AINULT NGK toodang.Antud mootorile siis sobivaim BCPR6-ES,sädevahe 1mm.
Kasseti surm on kerge tulema,kui niiviisi sädet proovid,nagu eelpool kirjeldasid.Piisab vaid ühel küünlal ebapiisavast massiühendusest ja.... .
DI testimiseks on spetsiaalsed küünlad,mis maandatakse läbi kugevate "krokodillidega"(igale küünlale siis üks) kaabli aku miinusklemmile.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Õlikanalitega poldid käivad mõlemal nukal küünaldepoolses reas,ainult mõlemad nr.1. pukid käivad tavalise poldipaariga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
