koobastes imelik krigin

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
k6lu
Postitusi: 41
Liitunud: P Jaan 10, 2010 0:54
Asukoht:
Auto:

#1

Mure selline, et siin kõvemate külmadega hakkas eest ja tagant koobastest imelik kriuksumine kui mingist sügavamast august või lohust läbi sõitsin. Kas asi suures külmas, et mingid puksid külmast kriuksuvad või asi tõsisem?

Ja teine küsimus, et kas need porilapatsid auto keskel on mingi väga tähtsa põhjusega ( et nagu mingiks kaitseks või nii?)?
autoks on 900 NG 94a 110Kw 2.3l
Ette tänades.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#2

Mul sama mure, kui võib seda mureks nimetada. Ise oletan, et hääle tekitajaks võib olla esiamortide tugipuksid. Kuigi need said alles eelmisel aastal vahetatud.
Julgen oletada, et sellest häälest suure külmaga ei maksagi väga välja teha.
Või ma eksin?
Sellest porilapatsist: minul nt. polegi seda, või on, aga väga lühike, kui see on see, mis asub bensiinifiltri ees.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#3

Eks puksid on igalpool külmununud, ma väga auklikul teel pole sõitnud, küllap nad ka kriuksuksid, muidu on aga lihtsalt külmaga suht vankri tunne, see pole ainult NG-ga nii, ma usun.

Põhjalapatsid häirivad ennast ka juba sajaga, ma ei saa aru, kuidas Põhjamaa talvel nendega sõita kannatab. Ulatavad ju nad nii madalale, et suvelgi käivad vahel vastu maad, mis siis praegu lumisel ajal rääkida. Saavad suht vatti ka, üks mutter on juba kadunud, hea et üldse all veel püsivad.

Mis neist väga kasu on võiks mulle ka keegi avaldada, sest üle hakkavad natu viskama juba :gun: Seni olen mõelnud, et ju tootja ikka targem oli kui nad projekteeris. Suvel oli isegi fun kui tuldi ütlema, et kuule sul midagi ju kukub ja vaata mis sul seal põhja alla on, siis sai ikka muiatud ja öeldud, et see on saab ja nii peab olema.
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#4

Mul on sama teema..külmaga on ikka mõnus vankri meeleolu :D
aga õnneks seda on olnud tavaliselt nii max 1km ..pole leidnud põhjust põdeda :drive:
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

"Flaps of Horror" on pandud selle koha peale selleks, et esirataste alt paiskuv s.tt tagasilla strateegilistele detailidele ei maanduks. Juba klassikul olid need all..:D

Krigiseda võivad vabalt näiteks stabika puksid... Mul ka uretaanid kigisevad, kevadel peaks määrima.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Cyber
"Flaps of Horror" on pandud selle koha peale selleks, et esirataste alt paiskuv s.tt tagasilla strateegilistele detailidele ei maanduks. Juba klassikul olid need all..:D

No ma tean jah, aga mitu protsenti nad siis seda saasta ära hoiavad, et kui ilma sõita, mis siis tagasillapuksid surevad kiirelt maha? Klassikul on nad oluliselt tagapool, NG-l rohkem keskel ja seda ka pikitelje mõttes, ehk et lumevaal või kruusa- ja pinnastee mõttes see keskmine kõrgemat osa kraabib serv alati.
sat
Postitusi: 69
Liitunud: E Mai 04, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#7

Imelik krigin võib tulla ka rattakoobastesse kogunevast lumest. Lumi vaikselt koguneb ja siis sõidad mingist august, konarusest sauh läbi. Vähemasti minul on selline tunne jäänud.
9-3 korjati keskmised lappakad ära. Ei tea, kas tagasilda hakati teistmoodi kaitsma, kuid hästi ei usus, et midagi tagasilla juures muudeti.
Kasutaja avatar
Jürts
Postitusi: 129
Liitunud: K Sept 05, 2007 17:59
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3, 1.9 TTiD Vector

#8

Minu NG-l neid kesk-lapatseid näiteks ei ole kunagi olnud (vähemalt sel ajal kui auto minu omanduses) ja tagasillaga pole midagi teadaolevalt juhtunud veel.

Nendest on siin varem juttu olnud näiteks siin teemas: http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1068
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 776
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#9

http://www.youtube.com/watch?v=eYQVG7mS1Pk

Umbes selline hääl? Mu autol tegi eelmine talv nii esi- kui tagasild sellist häält.
Enne seda talve lasin vahetada tagumised puksid ning kui õigesti mäletan, siis õõtshoova sisemised puksid.
Tulemus - taga on vaikus, ees krigiseb midagi edasi. Lumi sellist häält vaevalt põhjustab.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#10

Lumi kindlasti mitte aga miinuskraadid küll. Mu NG esiots teeb juba aastaid sarnast häält pakasega (~-5°C ja rohkem), kui vedrustus pikema amplituudiga käib. Ma pole väljast kuulanud. Juhikohale kostab teravam krigin, kui see juutuubi lindistus.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2013
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#11

Mul teeb 9000 täpset sama häält. seda isegi sooja ilmaga.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#12

Niiet kokkuvõtteks on see normaalne?!
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 776
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#13

Normaalne kindlasti mitte. Siiani pole siin teemas keegi lihtsalt suutnud ära öelda, milline puks seda täpselt põhjustab. Ilmselt on võimalikke variante ka mitu.
veldur
Postitusi: 242
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#14

Vedruvankri häält peaks tegema stabika puksid.
9-3OG ja jus siis ka 900NG puhul täiesti tavaline asi.
mattish
Postitusi: 80
Liitunud: P Jaan 24, 2010 14:33
Asukoht:
Auto:

#15

minu 9-3'l kostub esisillast sama hääl, kui külma ilmaga lamavast politseinikust üle sõita.
k6lu
Postitusi: 41
Liitunud: P Jaan 10, 2010 0:54
Asukoht:
Auto:

#16

Nagu ma aru saan siis midagi hullu pole:) eks kevade poole paistab
Vasta