Ette tänades
900 originaal audio välja vahetus TEHTUD
Küsimus siis selline et olen kuulnud midagi et maki vahel veel mingi orig võimendi. aga plaan on kõlarid välja vahetada, aga kas peab siis selle võimu vahelt ära võtma? või ei jää see segama? Kuna ise ajan väga kvaliteetset heli taga siis soovin ka seda saada. Kõlarid on ostetud vaja ainult selle võimu kohta teada. 
Ette tänades
Ette tänades
Ehk on sellest teemast abi: Ehitasin ng-le stiiieriouu
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
[irony]Algselt postitas: k6lu
Kuna ise ajan väga kvaliteetset heli taga siis soovin ka seda saada. Kõlarid on ostetud vaja ainult selle võimu kohta teada.![]()
Siin nagu väikest jamajuttu ei ole või? Sa tahad parimat ja räägid originaali otsas olevate kõllide vahetusest... Kui sa tahad parimat, siis ei peaks sa originaalist üldse mitte midagi alles jätma. Tundub kogu see jutt lihtsalt sõnade loopimisena... Varsti tuleb vist see osa ka, kus räägitakse sellest, kuidas tahaks väga head, aga raha ka ei tahaks maksta...
[/irony]
Algselt postitas: Cyber[irony]Algselt postitas: k6lu
Kuna ise ajan väga kvaliteetset heli taga siis soovin ka seda saada. Kõlarid on ostetud vaja ainult selle võimu kohta teada.![]()
Siin nagu väikest jamajuttu ei ole või? Sa tahad parimat ja räägid originaali otsas olevate kõllide vahetusest... Kui sa tahad parimat, siis ei peaks sa originaalist üldse mitte midagi alles jätma. Tundub kogu see jutt lihtsalt sõnade loopimisena... Varsti tuleb vist see osa ka, kus räägitakse sellest, kuidas tahaks väga head, aga raha ka ei tahaks maksta...
[/irony]
Nüüd saite natuke valesti aru.Küsimus on Saabi originaal võimendis millest ma poole kõrvaga kuulnud olen ja tahangi teada et, kus see on või kas üldse on. Ja teglt olen liiga palju keerutanud mul on lihtsalt vaja teada kas autos on originaalis 8 või 4 oomised kõlarid. Autoks on 900 NG 94 a.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
heal juhul 4 aga võimalik et ka vähem.. Kasutatud on igasugu imetakistusega kõlareid SAABidel. Näitek 2.4 jms... NG puhul ma arvan, et sa võid rahulikult 4 oomistele pühenduda, 8-t seal kindlasti pole. Äkki on sul sellest lingist kasu.
Algselt postitas: Cyber
heal juhul 4 aga võimalik et ka vähem.. Kasutatud on igasugu imetakistusega kõlareid SAABidel. Näitek 2.4 jms... NG puhul ma arvan, et sa võid rahulikult 4 oomistele pühenduda, 8-t seal kindlasti pole. Äkki on sul sellest lingist kasu.
Äitäh sinnani tahtsingi jõuda:) kuna olengi kuulnud imelikest oomidest.
Mis sul neist oomidest.Mitte ükski oem komponent ei võimalda mingisugustki kvaliteedisarnast helialget.Alustades juhtmetest,lõpetades valjukatega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mõned pildid kogu protsessist 
http://fotoalbum.ee/photos/ilmariti/sets/932673
Pigimatt ootab palgapäeva.
Ustes siis Signat H16 midbass ja aknalaual Signat T5 Tweetrid.
http://fotoalbum.ee/photos/ilmariti/sets/932673
Pigimatt ootab palgapäeva.
Ustes siis Signat H16 midbass ja aknalaual Signat T5 Tweetrid.
Ei leia paremat kohta kuhu midagi ülesse riputada, sobib samas nagu sellesse teemasse siin. SAAB
äkki keegi mõned ideed, kuidas endal kerge vaevaga teha. Näpuharjutuseks sai tehtud midagi, mis veel pooleli, aga parajalt valmis, et näidata.
Seega NG900 ukse polstrid valmimas.
http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... UpYIdi.jpg
http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... ZRZGrs.jpg
http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... LQoFSP.jpg
http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... Uuci8V.jpg
http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... QfYAwZ.jpg
Seega NG900 ukse polstrid valmimas.
http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... UpYIdi.jpg
http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... ZRZGrs.jpg
http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... LQoFSP.jpg
http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... Uuci8V.jpg
http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... QfYAwZ.jpg
Ettevaatust pudiseb!
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Sellest keskmisest pildist ma ei saa aru
Originaal auk all on kinni ja uksest karjub valjukas näkku
:conf:
Igastahes tubli ja julge ettevõtmine ja ... julge hundi rind on ... haavleid täis
Igastahes tubli ja julge ettevõtmine ja ... julge hundi rind on ... haavleid täis
NG omanikuna tekkis minul kohe küsimus seoses Allar88 toimetamisega. http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... LQoFSP.jpg
Käepide asemel - kas käepideme ehitad siis kusagile mujale?
Tundub suht suure kõlari jaoks. Ega see niigi suhteliselt vähest ruumi kõrvalistuja jaoks täiesti olematuks tee? Ega juhi poolt siis kah seda väga ülearu ei jää. Siis ei mahu ju sinna üldse istuma. Heli võib küll päris äge olla
Käepide asemel - kas käepideme ehitad siis kusagile mujale?
Tundub suht suure kõlari jaoks. Ega see niigi suhteliselt vähest ruumi kõrvalistuja jaoks täiesti olematuks tee? Ega juhi poolt siis kah seda väga ülearu ei jää. Siis ei mahu ju sinna üldse istuma. Heli võib küll päris äge olla
Originaal auk on kinni, ei tule enam iialgi lahti, pole vaja kah.
Asi selles, et kuna kaks riba ja lõige tuleb umbes 2kHz pealt. NG Kupee puhul täiesti võimetu sellisest kohast nii kõrgeid sagedusi normaalselt kuulajani tuua.
Käepideme koht jääb originaaliks, kuid muudan veidike selle kuju. Liiga suure kaarega jääks originaal - tuleb lamedamaks ajada.
Valjuka auk kastis on kõigest 14cm suurune.
Kõrval ise ei istu, mitte , et kalli kaasa mugavus midagi ei loeks aga ei pea ka jalad harkis istuma seal- ega pargi pingil ei ole.
Nõndaks palju veel, et elemendid on suunatud mõlemal juhul tagumise istmerea äärmistesse peatugedesse. Eks peab hiljem mõtlema välja, kuidas passivis seda aretist laulma saab, kui üldse saab.
Selilise lahendusega, nagu on, ei käi kinnise uksega kindalaegas kahjuks lahti, aga selle asemele tuleb nii, kui nii sub, seega pole hullu.
Kastide materjali kulu on väike, arvestuslikult 10kg vaiku ja ruut vineeri koos hunniku kangaga.
Asi selles, et kuna kaks riba ja lõige tuleb umbes 2kHz pealt. NG Kupee puhul täiesti võimetu sellisest kohast nii kõrgeid sagedusi normaalselt kuulajani tuua.
Käepideme koht jääb originaaliks, kuid muudan veidike selle kuju. Liiga suure kaarega jääks originaal - tuleb lamedamaks ajada.
Valjuka auk kastis on kõigest 14cm suurune.
Kõrval ise ei istu, mitte , et kalli kaasa mugavus midagi ei loeks aga ei pea ka jalad harkis istuma seal- ega pargi pingil ei ole.
Nõndaks palju veel, et elemendid on suunatud mõlemal juhul tagumise istmerea äärmistesse peatugedesse. Eks peab hiljem mõtlema välja, kuidas passivis seda aretist laulma saab, kui üldse saab.
Selilise lahendusega, nagu on, ei käi kinnise uksega kindalaegas kahjuks lahti, aga selle asemele tuleb nii, kui nii sub, seega pole hullu.
Kastide materjali kulu on väike, arvestuslikult 10kg vaiku ja ruut vineeri koos hunniku kangaga.
Ettevaatust pudiseb!
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ok ... pilt sai oluliselt selgemaks
Mina latti kvaliteedis nii kõrgele ei aja, kuigi jah ... originaal AS2 lendas suht kähku.
Tegelikult ootab tegemist ette 3 riba, aga kas ma kunagi sinnamaani jõuangi
Tegelikult ootab tegemist ette 3 riba, aga kas ma kunagi sinnamaani jõuangi



