Klassiku kapott kargab lahti
Annab ikka.Proovi alustuseks ees nurkades olevaid kummist leevendeid sisse poole keerata,kui need on liiga väljas,siis on kapotti raske avada hoovast.Teine võimalus on lukustist regullida.Kapott ei tohi kinnises asendis liiga tuugalt olla,vaid peab väike lõtk jääma.Lase õli trossist liigutatavate osade vahele.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 871
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Kapott töötas senimaani vigadeta, kuni suurte külmadeni. Siis ei tahtnud kinni jääda, ilmselt oli jääs, tagusin seda kapotti kinni nii kaua kui see lukusti plekist värk seal ees kõveraks läks, lammutasin laiali ja peksin vasaraga sirgeks ja nüüd kargabki lahti. Ma arvan, et see plekist kosu seal väsis lihtsalt ära ja ei hoia vedrut kinni.
See plekist on ainult tuuleriiv,mis otseselt ei ole lukustiga seoses.Kas kapoti avamine hoovast on ka raskemaks muutunud?
Sa vist räägid sellest plekist mille all on kaks traadist vedru?
Sa vist räägid sellest plekist mille all on kaks traadist vedru?
Siis proovi neid traate kuidagi kokku suruda ja õlita,peaks tööle saama küll.
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: E Mär 19, 2007 22:00
- Asukoht:
- Auto:
Äkki tross jäätus ära,.Vaata kas tross liigub,a peksta küll ei maksa,tee parem lumememme..