käivitusmure

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
prt
Postitusi: 7
Liitunud: T Mär 11, 2008 20:09
Asukoht:
Auto:

#26

Nonii... Käidud ka Viking Motorsis. Pingutati kett ja seati õigeks sissepritse ajastus. Eelsoojendust poolkõva ilmaga auto ikkagi ei küsi, aga käivitub siiamaani hästi. Olen küll skeptik, et sellisest reguleerimisest piisab, aga eks näis.

Arve ei olnud suur. Soovitan teistel kah gaasijaotus paika sättida.
djstallion
Postitusi: 269
Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
Asukoht:
Auto:

#27

Algselt postitas: prt
Arve ei olnud suur.
Ja Eesti kroonidesse ümber konverditult teeb see...?
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#28

Algselt postitas: prt
Pingutati kett ja seati õigeks sissepritse ajastus.

Mis see keti pingutamine endast kujutas. Mootorikett peaks ju olema automaatselt pingutatud kogu aeg?
prt
Postitusi: 7
Liitunud: T Mär 11, 2008 20:09
Asukoht:
Auto:

#29

No kui vana saksa marga kursi järgi arvestada, siis ca 2000,-
Automaatpinguti kohta ei oska kommenteerida.
Küll aga võin väita, et näiteks vanal heal sigullil pidi ketti pingutama iga natukese aja tagant. Samuti oli mootoris vedruga pinguti, aga kett venis niipalju eest ära, et pingutit tuli järgi lasta.
Kui saabidel sama patent, siis on pingutamisel tõsi taga.
vieko
Postitusi: 24
Liitunud: T Apr 17, 2007 8:58
Asukoht:
Auto:

#30

No kas on kellegil juba aimu ka mis püssirohi selle vastu aitab? Ära tüütab juba - väljas +9C ja pärast nelja tunnist seismist käia nagu aiatraktorit ja siis tagant selline suits välja et hirm tuleb peale:wall:
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#31

Algselt postitas: vieko
No kas on kellegil juba aimu ka mis püssirohi selle vastu aitab? Ära tüütab juba - väljas +9C ja pärast nelja tunnist seismist käia nagu aiatraktorit ja siis tagant selline suits välja et hirm tuleb peale:wall:

Oled sa selle murega juba kellegi jutul käinud? Mul küll peale hommikust tiba pikemat käivitamist erilist suitsu ei erita. Väga väikse sahmaka musta viskab ja seda näeb siis kui summuti juures vahtida.
prt
Postitusi: 7
Liitunud: T Mär 11, 2008 20:09
Asukoht:
Auto:

#32

No meie isendil oli kah selline sümtom, et kui kaua käiata, siis viskab korraliku hoovitäie suitsu, aga see on nii kõigil diiselautodel, kui nad korralikult ei käivitu. Nimelt põlemata kütus on see, mis nähtava suitsuna summutist välljub.

Käi Troostis või VM-s ja lase üle vaadata.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#33

Algselt postitas: prt
Käi Troostis või VM-s ja lase üle vaadata.
On abi saadud meilt:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
vieko
Postitusi: 24
Liitunud: T Apr 17, 2007 8:58
Asukoht:
Auto:

#34

Anti juures öeldi et kõik korras aga peab siis vist Troosti meeste juures ka ära käima!
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#35

Millegipärast on tunne, et see on ainult Saab 9-3SS 2.2TDI mudelitel. Kurask äkki kuskil mingi projekteerimisviga?

edit: teemaalgatajal 9-5:freak: müstika
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#36

OG-l ka ju.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#37

Ristu, sa pole oma murega üksi. Mul sama jama oma 04 aasta 9-5 ga. Käisin Troostis ja seal lubati korda teha aga kuna pidin jälle väljamaale minema siis jäi mul seal käimata. Aga katsun järgmine nädal aja kinni panna, sest hommikuti see ketramine on tõesti vastik.
Samas kui tankisin Norra kütust paagi täis siis käivitus ikka hoopis paremini ja töötas üldse ühtlasemalt, meie diisel sobib tegelikult ainult kütteõliks aga mitte mõne auto mootorisse.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#38

Oskab ehk keegi öelda mis hinna kanti kõrgsurve pump muidu jääb?

Vabandan võõra teema kasutamise pärast.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#39

eelnevalt on mainitud, et 30 000.- Kuna taastada seda vist eriti ei kannata.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
ristu
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 30, 2007 23:12
Asukoht:
Auto:

#40

Kas keegi on juba miski töötava lahenduse välja mõelnud, kuidas neid küünlaid "ära petta"?

Algselt postitas: prt
Et mootor eelsoojendust küsiks iga ilmaga, on vaja ühte releed, paar meetrit kaableid ja eraldi märgutuld salongi, sest armatuuris oleva tule taha releed enam ühendada ei saa. Sel juhul soojendatakse küünlaid igal korral, kui süütevõtit keerad.

Oma autoga teen paar "loomkatset" veel, et ühele teooriale kinnitust saada. Varsti paistab, mis saab.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#41

Soovitaks sul siiski rohkem uurida, et mis su auto mootoril viga on, et ei käivitu. See mootor korras olles vajabki nii palju/vähe küünalde kasutamist nagu auto arvab.
Algselt postitas: ristu
Kas keegi on juba miski töötava lahenduse välja mõelnud, kuidas neid küünlaid "ära petta"?

Algselt postitas: prt
Et mootor eelsoojendust küsiks iga ilmaga, on vaja ühte releed, paar meetrit kaableid ja eraldi märgutuld salongi, sest armatuuris oleva tule taha releed enam ühendada ei saa. Sel juhul soojendatakse küünlaid igal korral, kui süütevõtit keerad.

Oma autoga teen paar "loomkatset" veel, et ühele teooriale kinnitust saada. Varsti paistab, mis saab.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#42

Ka minu traktor tahtis pikalt ketramist, kui küünalde tuli ei põlenud. Lahenduseks sai hoopis lihtsam asi, tsiteerides Kaarlit:
Tarkusetera: uus aku võib teie auto käivitumist kardinaalselt parandada.
Uskumatu aga tõesti panin uue 85A/h aku peale ja see jõuab mootorit nii erksalt ringi ajade, et käivitub paugust.
Edit:Kusjuures mul kütusetorud vajavad ka vahetust.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#43

Ka üliväiksed lekked kütuse tagasivoolus raskendavad külmkäivitust.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#44

Algselt postitas: ristu
Tere,

sihuke probleem, et mootor ei taha käima minna, kui temp. on 0...+5 kraadi. Eelsüüte küünlad hakkavad tööle alles miinuskraadidega ja siis läheb mootor ilusti käima. Sellise kerge plusskraadiga peab starterit vahel lausa 10...15sek käiama, enne kui auto käivitub. Kas see on normaalne või on kuskil mingi viga sees? Tavaliselt lähevad diislitel ju eelsüüteküünlad +5 juures tööle.
Autoks on 9-5 2.2tid.

teada probleemid: pihustite tihendid,õhulekked,süüte nihkumine(kett pingutada) + kehv kütus(ummistunud kanalid) jne..
:wise:UUDISENA siis nii palju,et kui oma jõududega hakkama me ei saa( mis on küll vähetõenäoline), siis kasutame alltöövõtu korras nüüdsest parimat kogenenumat diislispetsi, keda leida suudab.
seega: KÕIK DIISLID -TERE TULEMAST:P
ristu
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 30, 2007 23:12
Asukoht:
Auto:

#45

Algselt postitas: mad1

teada probleemid: pihustite tihendid,õhulekked,süüte nihkumine(kett pingutada) + kehv kütus(ummistunud kanalid) jne..
:wise:UUDISENA siis nii palju,et kui oma jõududega hakkama me ei saa( mis on küll vähetõenäoline), siis kasutame alltöövõtu korras nüüdsest parimat kogenenumat diislispetsi, keda leida suudab.
seega: KÕIK DIISLID -TERE TULEMAST:P

Mis suurusjärgus väljaminekuga tuleks arvestada?
Lisaks veel, et kui küünlad tööle lähevad enne käivitust, siis läheb poolest pöördest käima.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#46

probleemid hakkasid!

esimene päev käivitus poolest pöördest, ka siis kui oli ööläbi seisnud.,
nyyd siis peale öist seismist tahatis ikka korralikult kaua startyerit.
aga symptoomid hakkasid juba eile päeval. annad starterit läheb poolest pöördest käima ja siis surem maha.
siis käia tykk aega ja läheb tööle ja kõik ok.
tundub nii et nagu kytus vajuks ära??
ah??
äkki on mingeid ideid, kuidas kytusevoolikuid vaadata ja kas kuskil mingi kapp ka, mis peaks hoidma survet ??

aidakee!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#47

Klappi seal pole. Kui sul on midagi, millega sealt ventiilist imeda, siis tee seda enne käivitamist prooviks. Vaata, kas mulle tuleb ja peale seda peaks ilusti käima minema, kui viga kütuse allavajumises.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#48

ahaaa.
lähen ostan tagasivooluvoolikut ja vahetan need esmalt ära.
no muidugi võib päev läbi tiksuma ka jätta, siis pole yldse vaja käivitada.. :o

edit. asi tundub , et taas käivitub normaalselt.

vigadest leidsin põhja all kytustoru peal yhe nõrgalt kinnitatud lõdvikuklambri ja vahetasin ära ka pihustitest tulevad tagasivoolu voolikud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ristu
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 30, 2007 23:12
Asukoht:
Auto:

#49

Kas keegi oskab öelda, kus paikneb 2,2tid mootori temperatuuriandur, pealtpoolt vaadates ei hakanud esmapilgul silma.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#50

sa vist seda andurit mõtlesid?See regullib ka eelsüüteküünalde rakendumist.

Lisatud failid
Vasta