käivitusmure
Nonii... Käidud ka Viking Motorsis. Pingutati kett ja seati õigeks sissepritse ajastus. Eelsoojendust poolkõva ilmaga auto ikkagi ei küsi, aga käivitub siiamaani hästi. Olen küll skeptik, et sellisest reguleerimisest piisab, aga eks näis.
Arve ei olnud suur. Soovitan teistel kah gaasijaotus paika sättida.
Arve ei olnud suur. Soovitan teistel kah gaasijaotus paika sättida.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Ja Eesti kroonidesse ümber konverditult teeb see...?Algselt postitas: prt
Arve ei olnud suur.
No kui vana saksa marga kursi järgi arvestada, siis ca 2000,-
Automaatpinguti kohta ei oska kommenteerida.
Küll aga võin väita, et näiteks vanal heal sigullil pidi ketti pingutama iga natukese aja tagant. Samuti oli mootoris vedruga pinguti, aga kett venis niipalju eest ära, et pingutit tuli järgi lasta.
Kui saabidel sama patent, siis on pingutamisel tõsi taga.
Automaatpinguti kohta ei oska kommenteerida.
Küll aga võin väita, et näiteks vanal heal sigullil pidi ketti pingutama iga natukese aja tagant. Samuti oli mootoris vedruga pinguti, aga kett venis niipalju eest ära, et pingutit tuli järgi lasta.
Kui saabidel sama patent, siis on pingutamisel tõsi taga.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: vieko
No kas on kellegil juba aimu ka mis püssirohi selle vastu aitab? Ära tüütab juba - väljas +9C ja pärast nelja tunnist seismist käia nagu aiatraktorit ja siis tagant selline suits välja et hirm tuleb peale:wall:
Oled sa selle murega juba kellegi jutul käinud? Mul küll peale hommikust tiba pikemat käivitamist erilist suitsu ei erita. Väga väikse sahmaka musta viskab ja seda näeb siis kui summuti juures vahtida.
No meie isendil oli kah selline sümtom, et kui kaua käiata, siis viskab korraliku hoovitäie suitsu, aga see on nii kõigil diiselautodel, kui nad korralikult ei käivitu. Nimelt põlemata kütus on see, mis nähtava suitsuna summutist välljub.
Käi Troostis või VM-s ja lase üle vaadata.
Käi Troostis või VM-s ja lase üle vaadata.
Ristu, sa pole oma murega üksi. Mul sama jama oma 04 aasta 9-5 ga. Käisin Troostis ja seal lubati korda teha aga kuna pidin jälle väljamaale minema siis jäi mul seal käimata. Aga katsun järgmine nädal aja kinni panna, sest hommikuti see ketramine on tõesti vastik.
Samas kui tankisin Norra kütust paagi täis siis käivitus ikka hoopis paremini ja töötas üldse ühtlasemalt, meie diisel sobib tegelikult ainult kütteõliks aga mitte mõne auto mootorisse.
Samas kui tankisin Norra kütust paagi täis siis käivitus ikka hoopis paremini ja töötas üldse ühtlasemalt, meie diisel sobib tegelikult ainult kütteõliks aga mitte mõne auto mootorisse.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Kas keegi on juba miski töötava lahenduse välja mõelnud, kuidas neid küünlaid "ära petta"?
Algselt postitas: prt
Et mootor eelsoojendust küsiks iga ilmaga, on vaja ühte releed, paar meetrit kaableid ja eraldi märgutuld salongi, sest armatuuris oleva tule taha releed enam ühendada ei saa. Sel juhul soojendatakse küünlaid igal korral, kui süütevõtit keerad.
Oma autoga teen paar "loomkatset" veel, et ühele teooriale kinnitust saada. Varsti paistab, mis saab.
Soovitaks sul siiski rohkem uurida, et mis su auto mootoril viga on, et ei käivitu. See mootor korras olles vajabki nii palju/vähe küünalde kasutamist nagu auto arvab.
Algselt postitas: ristu
Kas keegi on juba miski töötava lahenduse välja mõelnud, kuidas neid küünlaid "ära petta"?
Algselt postitas: prt
Et mootor eelsoojendust küsiks iga ilmaga, on vaja ühte releed, paar meetrit kaableid ja eraldi märgutuld salongi, sest armatuuris oleva tule taha releed enam ühendada ei saa. Sel juhul soojendatakse küünlaid igal korral, kui süütevõtit keerad.
Oma autoga teen paar "loomkatset" veel, et ühele teooriale kinnitust saada. Varsti paistab, mis saab.
Ka minu traktor tahtis pikalt ketramist, kui küünalde tuli ei põlenud. Lahenduseks sai hoopis lihtsam asi, tsiteerides Kaarlit:
Tarkusetera: uus aku võib teie auto käivitumist kardinaalselt parandada.
Uskumatu aga tõesti panin uue 85A/h aku peale ja see jõuab mootorit nii erksalt ringi ajade, et käivitub paugust.
Edit:Kusjuures mul kütusetorud vajavad ka vahetust.
Tarkusetera: uus aku võib teie auto käivitumist kardinaalselt parandada.
Uskumatu aga tõesti panin uue 85A/h aku peale ja see jõuab mootorit nii erksalt ringi ajade, et käivitub paugust.
Edit:Kusjuures mul kütusetorud vajavad ka vahetust.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Ka üliväiksed lekked kütuse tagasivoolus raskendavad külmkäivitust.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: ristu
Tere,
sihuke probleem, et mootor ei taha käima minna, kui temp. on 0...+5 kraadi. Eelsüüte küünlad hakkavad tööle alles miinuskraadidega ja siis läheb mootor ilusti käima. Sellise kerge plusskraadiga peab starterit vahel lausa 10...15sek käiama, enne kui auto käivitub. Kas see on normaalne või on kuskil mingi viga sees? Tavaliselt lähevad diislitel ju eelsüüteküünlad +5 juures tööle.
Autoks on 9-5 2.2tid.
teada probleemid: pihustite tihendid,õhulekked,süüte nihkumine(kett pingutada) + kehv kütus(ummistunud kanalid) jne..
:wise:UUDISENA siis nii palju,et kui oma jõududega hakkama me ei saa( mis on küll vähetõenäoline), siis kasutame alltöövõtu korras nüüdsest parimat kogenenumat diislispetsi, keda leida suudab.
seega: KÕIK DIISLID -TERE TULEMAST:P
Algselt postitas: mad1
teada probleemid: pihustite tihendid,õhulekked,süüte nihkumine(kett pingutada) + kehv kütus(ummistunud kanalid) jne..
:wise:UUDISENA siis nii palju,et kui oma jõududega hakkama me ei saa( mis on küll vähetõenäoline), siis kasutame alltöövõtu korras nüüdsest parimat kogenenumat diislispetsi, keda leida suudab.
seega: KÕIK DIISLID -TERE TULEMAST:P
Mis suurusjärgus väljaminekuga tuleks arvestada?
Lisaks veel, et kui küünlad tööle lähevad enne käivitust, siis läheb poolest pöördest käima.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
probleemid hakkasid!
esimene päev käivitus poolest pöördest, ka siis kui oli ööläbi seisnud.,
nyyd siis peale öist seismist tahatis ikka korralikult kaua startyerit.
aga symptoomid hakkasid juba eile päeval. annad starterit läheb poolest pöördest käima ja siis surem maha.
siis käia tykk aega ja läheb tööle ja kõik ok.
tundub nii et nagu kytus vajuks ära??
ah??
äkki on mingeid ideid, kuidas kytusevoolikuid vaadata ja kas kuskil mingi kapp ka, mis peaks hoidma survet ??
aidakee!!!
esimene päev käivitus poolest pöördest, ka siis kui oli ööläbi seisnud.,
nyyd siis peale öist seismist tahatis ikka korralikult kaua startyerit.
aga symptoomid hakkasid juba eile päeval. annad starterit läheb poolest pöördest käima ja siis surem maha.
siis käia tykk aega ja läheb tööle ja kõik ok.
tundub nii et nagu kytus vajuks ära??
ah??
äkki on mingeid ideid, kuidas kytusevoolikuid vaadata ja kas kuskil mingi kapp ka, mis peaks hoidma survet ??
aidakee!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ahaaa.
lähen ostan tagasivooluvoolikut ja vahetan need esmalt ära.
no muidugi võib päev läbi tiksuma ka jätta, siis pole yldse vaja käivitada..
edit. asi tundub , et taas käivitub normaalselt.
vigadest leidsin põhja all kytustoru peal yhe nõrgalt kinnitatud lõdvikuklambri ja vahetasin ära ka pihustitest tulevad tagasivoolu voolikud.
lähen ostan tagasivooluvoolikut ja vahetan need esmalt ära.
no muidugi võib päev läbi tiksuma ka jätta, siis pole yldse vaja käivitada..

edit. asi tundub , et taas käivitub normaalselt.
vigadest leidsin põhja all kytustoru peal yhe nõrgalt kinnitatud lõdvikuklambri ja vahetasin ära ka pihustitest tulevad tagasivoolu voolikud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


