Huvitaks siis mis võib olla põhjustanud väntvõlli siniseks minemist.Iseenesest väntvõll muidu täiesti korras,pinnad kuhu saaled vastu lähevad pole kahjustatud.
Huvitakski,et kas seda vänta saab veel kasutada?
Lisatud failid
Probleem väntvõlliga
Tootmise tehnoloogilises protsessis muutuvad nad juba sellisteks.
Ja tee oma pilt väiksemaks.
EDIT by teager: TEHTUD
Ja tee oma pilt väiksemaks.
EDIT by teager: TEHTUD
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
väntvõlli vaadatakse ikka koos saaltega. kui ka saaled samamoodi kahjustamata, siis pole probleemi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pole jah hea pilt aga saale pole ka üldse saale moodi.
eks ikka see õlituse probleem olnud, et saalest miskit kummalist saand.
mis siis muud kui mikromeeter kätte ja vänt üle mõõta ja uued saaled ja muidugi viga otsida, miks tekkis probleem
eks ikka see õlituse probleem olnud, et saalest miskit kummalist saand.
mis siis muud kui mikromeeter kätte ja vänt üle mõõta ja uued saaled ja muidugi viga otsida, miks tekkis probleem
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Viimasel momendil on mootor laiali võetud. Natuke veel ja siis oleks väntvõll küpse olnud. Nüüd pead pinnad ka üle kontrollima, et mikromõrasi pole. Minu ühel väntvõllil tahtis pindmine kõva osa juba eralduda. Pisikesed mikromõrad, mida nägi teatud nurga alt. Minu teada neid lihvida ei tohi, sest kõva kiht väga õhuke ja selle kadumisel võib mootor kinni joosta ka uute osadega.
Kui Vända tööpinnad on sinised,on asi väga hapu.Vaadates seda saale pilti,siis see on ju pesas ringi käinud.Tagumine külg ei muutu vabatahtlikult punaseks.Väntvõll igal juhul mõõtepinki.Kui ringi on käinud kepsusaaled,siis kepsud prügikasti,kui raamide oma(d),siis mootor kuusakoskisse(alumine ots).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: iisak
Aga mis põhjusel saaled selliseks muutusid?
vot sellele küsimusele pead esmalt vastuse andma.
näiteks vihjeks,et milline nägi välja sul õlivõtu sõel karteri põhjas?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
