9-5 esituled
Küsiks kuidas teistel esi tuledega on ? Minul pidevalt vastutulevad sõidukid vilgutavad, kuigi lülitan lähituled kohe peale vastutulevat autot märgates. Isegi siis kui kõrguse regulaator on alla keeratud( siis ise ei näe suurt midagi) on sama lugu . Tuled on nii 2,5 aastat tagasi VM- poolt vahetatud uute vastu, ja ülevaatusel olid ka korras. Lähitule pirnid on kõige tavalisemad Osrami-d H7 .Mõni päev tagasi sõitsin Viljandist Tartusse oli selline lugu. Sõitsin ühe eesõitja taga lähituledega regulaator oli 2 peal, ühel hetkel lihtsalt se eesõitja jäi praktiliselt seisma ja kukkus tagumise udutulega vilgutama. Sõitsin mööda ja nii kui mööda sain pani se kaug tuled mulle kukklasse. Ei jäänud muud üle kui gaas põhja . Olen selles osas nõutu ja pisut närvidele käib.Ja kui meenutada siis 900 oli ka sama jama ,kuid harva.
Kõige lihtsam viis visuaalselt tuledevihku kontrollida on hämaras või pimedas rõhtsal tasapinnal.Mingi hoone seinast kümmekond meetrit seisma auto,siis peab su tulede vihk olema seinal,langus meetri kohta vist 10%.Ja see peab olema regulaatori 0 asendis.
Piltlikult sellised vihud:
_/_/
-muidugi need nurgad pole nii järsud.Piirjoon valgustatud alumise osa ja ülemise valgustamata osa vahel peab olema selge-kui see ei ole nii,siis pole pirnid korralikult fookuses.
Maanteel sõites peaksid lähituled paremal pool asetsevaid valgeid poste ikka osaliselt valgustama.
Piltlikult sellised vihud:
_/_/
-muidugi need nurgad pole nii järsud.Piirjoon valgustatud alumise osa ja ülemise valgustamata osa vahel peab olema selge-kui see ei ole nii,siis pole pirnid korralikult fookuses.
Maanteel sõites peaksid lähituled paremal pool asetsevaid valgeid poste ikka osaliselt valgustama.
Ega ikka eriti ei ole võimalik neid valetpidi panna, lambil ja pesal on sälgud sees. Aga suure jõuga saab igasuguseid asju tehaAlgselt postitas: RStorm
Neid pirne on jah võimalik kuidagi "tagurpidi" pessa panna, nii et kontrolli üle, et ilusti pesas oleksid;)

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Mul on sama jama. Kui tuled on reguleeritud ja 0 asendis, siis pimestan kõiki. Ükskord juhtus selline lugu, et just tulin ÜV punktist reguleerimast ja politsei pidas kinni, küsis miks ma täistuledega sõidan. Ja see oli keset päeva. Normaalne on kui on 2. asendis. Ükskord reguleerisin ise nii, et tegin 2 asendi puhul märgid seinale, keerasin nulli ja reguleerisin tuled paika nii nagu nad olid teises asendis. Peale seda aga mingi aeg käisin jälle kuskil mujal regullimas ja jälle paigast ära. Nüüd pole viitsind ise timmida enam, sõidan tuled 2. asendis.
Jah, ka ma olen täheldanud, et paljud vastutlevad kipuvad pimedas vilgutama. Ülevaatusel on korduvalt kontrollitud ja pole neid seal laidetud. Ka ise seinapealt vaadates tundub olema normaalne. Enamasti sõidangi nüüd tuled alumisesse asendisse keeratud, tundub et nii enamike ei häiri. Ju siis saabil lihtsalt liiga head tuled:)
Mul küll NG mitte 9-5
Mul küll NG mitte 9-5