Crossroad Performance
Lihtsalt huvi pärast küsiks, et kui mu saabikul Garrett vahetada nüüd Mitsu turbo vastu, kui palju seda võimu juurde keerata annaks veel. Või peaks juba midagi enamat hakkama vahetama, pihustid? Väljalase? Teadmiseks siis veel, et stockis on ta 2.3 LPT(136kw)
Algselt postitas: RStorm
Lihtsalt huvi pärast küsiks, et kui mu saabikul Garrett vahetada nüüd Mitsu turbo vastu, kui palju seda võimu juurde keerata annaks veel. Või peaks juba midagi enamat hakkama vahetama, pihustid? Väljalase? Teadmiseks siis veel, et stockis on ta 2.3 LPT(136kw)
k6ik s6ltub ju mida sa tahad. Mida rohkem asju vahetad, seda spetsiifilisemaks muutub su auto, samas v6imalus saavutada enamat kui lihtsalt turbo vahetusega.
Võimsust pole kunagi piisavalt
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: Jupats
See on suhteline... Mina üle 420Nm hea meelega ei paneks.
EDIT: Seda siis esialgu. Kui kast toimib normaalselt ka peale seda, võib ka juurde panna.
420 Nm oh sa rsk. Hoidke mulle koht vaba. Varsti ma tulen:love:
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: RStorm
Lihtsalt huvi pärast küsiks, et kui mu saabikul Garrett vahetada nüüd Mitsu turbo vastu, kui palju seda võimu juurde keerata annaks veel. Või peaks juba midagi enamat hakkama vahetama, pihustid? Väljalase? Teadmiseks siis veel, et stockis on ta 2.3 LPT(136kw)
Mitsu puhub maksimaalselt välja kusagil 320 - 330Hp. Mitsu maksimaalsuse saavutamiseks oleks vaja uusti pihusteid(lõppevad kusagil 300Hp peal) ning vabamat väljalaset(kas 2,5" otse või 3" katiga ja muu tralliga)
Pihustite asemel võib ka FPR`i (Fuel Pressure Regulator) ära vahetada võimsama vastu. See on siis odavam variant.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: S9KAlgselt postitas: Jupats
See on suhteline... Mina üle 420Nm hea meelega ei paneks.
EDIT: Seda siis esialgu. Kui kast toimib normaalselt ka peale seda, võib ka juurde panna.
420 Nm oh sa rsk. Hoidke mulle koht vaba. Varsti ma tulen:love:
Teades sind, siis alla 500Nm lahkuma ei nõustu jah?:P
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ehh, seda ei tohi laiali lasta, siis pole enam millegiga sõita. Pole ju fun kui mõlemad on korraga laiali:P. 9-5 aero minek on originaalis juba väga hea. Sellelt autolt mingeid ülijõude ei otsi. Hea niisama kulgeda.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ilma lisakulutusteta on 200kW ringis. Püüan kiiresti selle do-to listi ära teha ning illustratsiooni, millises konfiguratsioonis kui kaugele minna saab.
Põhimõtteliselt pole teil ju nende kW midagi peale hakata. Mina hindan just Nm ja eriti veel madala otsa väänet. Enda 440Nm olen praegu täitsa rahu ning kW arv väga ei koti;)
Põhimõtteliselt pole teil ju nende kW midagi peale hakata. Mina hindan just Nm ja eriti veel madala otsa väänet. Enda 440Nm olen praegu täitsa rahu ning kW arv väga ei koti;)
Jupatsil õigus. Kõik küsivad kilovatte, natuke raske seda mõista, kui sõidetakse endiselt originaal- Mitsu turboga ja originaalpihustitega. Ilmselt on uhke teistele öelda, et nüüd mul on nii ja nii palju kilovatte
Reaalses elus (tänavasõidul) on olulisem siiski väändemoment keskmistel pööretel, seal kus tagumikutunne ütleb, et "nüüd on minekut" ja ilmselt paljud ei teagi, et sel ajal pole kilovatte tegelikult ollagi.
Ma olen üsna kindel, et enamus ei tee vahet auto 180 ja 205kW vahel, küll aga on auto tuntavalt võimsam, kuna muuhulgas tõstetakse ka keskmiste pöörete väänet.
Teoreetiliselt võiks jätta auto 165kW selleks nagu ta on ja tõsta väänet ~100Nm vahemikus 3000...4000p/min (softi tuunimisel pole see ju mingiks probleemiks). Auto on kohe tunduvalt võimsam. Ainuke häda, et kilovatte pole juures.
Samahästi võiks näiteks kõrgetel pööretel nö. kilovatid lakke tõsta ja allpool jätta vääne samaks või isegi alla lasta.
Sõites ei saagi eriti aru, et oleks midagi juures, aga dünos tulevad toredad kW-d.
See muidugi ainult näide, nii me ei tee ja taoline pettus tuleks dünos kohe välja. Kui aga klient soovib, saab ikka.
Lihtsalt näide, mida juht peamiselt tunnetab auto võimsuse all. Need on njuutonmeetrid, mitte kilovatid.
edit: Vähe ärevamate Saabide omanikud, kel masinas eraldi boostikell teavad, et vot nüüd, selliste pöörete juures on mul nüüd nii palju rõhku. Tegelikult mõtlevad nad väändele, sest boost ja vääne on omavahel tihedalt seotud.
Kilovatid aga...on teistele ütlemiseks
Kokkuvõtteks tahaks öelda, et kel masin stock ehk siis "raud" originaal, ei tasuks kohe maksimum kW-e taga ajama hakata, kuna olulised osad (turbo, pihustid jne.) töötavad sel juhul väga 100% lähedal. Eriti kehtib see suht agressiivse sõidustiiliga kodanikele.
Ega ükski masinavärk ei taha oma võimete piiril eriti kaua toimida, Saab pole siin mingi erand.
Reaalses elus (tänavasõidul) on olulisem siiski väändemoment keskmistel pööretel, seal kus tagumikutunne ütleb, et "nüüd on minekut" ja ilmselt paljud ei teagi, et sel ajal pole kilovatte tegelikult ollagi.
Ma olen üsna kindel, et enamus ei tee vahet auto 180 ja 205kW vahel, küll aga on auto tuntavalt võimsam, kuna muuhulgas tõstetakse ka keskmiste pöörete väänet.
Teoreetiliselt võiks jätta auto 165kW selleks nagu ta on ja tõsta väänet ~100Nm vahemikus 3000...4000p/min (softi tuunimisel pole see ju mingiks probleemiks). Auto on kohe tunduvalt võimsam. Ainuke häda, et kilovatte pole juures.
Samahästi võiks näiteks kõrgetel pööretel nö. kilovatid lakke tõsta ja allpool jätta vääne samaks või isegi alla lasta.
Sõites ei saagi eriti aru, et oleks midagi juures, aga dünos tulevad toredad kW-d.
See muidugi ainult näide, nii me ei tee ja taoline pettus tuleks dünos kohe välja. Kui aga klient soovib, saab ikka.
Lihtsalt näide, mida juht peamiselt tunnetab auto võimsuse all. Need on njuutonmeetrid, mitte kilovatid.
edit: Vähe ärevamate Saabide omanikud, kel masinas eraldi boostikell teavad, et vot nüüd, selliste pöörete juures on mul nüüd nii palju rõhku. Tegelikult mõtlevad nad väändele, sest boost ja vääne on omavahel tihedalt seotud.
Kilovatid aga...on teistele ütlemiseks
Kokkuvõtteks tahaks öelda, et kel masin stock ehk siis "raud" originaal, ei tasuks kohe maksimum kW-e taga ajama hakata, kuna olulised osad (turbo, pihustid jne.) töötavad sel juhul väga 100% lähedal. Eriti kehtib see suht agressiivse sõidustiiliga kodanikele.
Ega ükski masinavärk ei taha oma võimete piiril eriti kaua toimida, Saab pole siin mingi erand.
Algselt postitas: sebastian
Kokkuvõtteks tahaks öelda, et kel masin stock ehk siis "raud" originaal, ei tasuks kohe maksimum kW-e taga ajama hakata, kuna olulised osad (turbo, pihustid jne.) töötavad sel juhul väga 100% lähedal. Eriti kehtib see suht agressiivse sõidustiiliga kodanikele.
Ega ükski masinavärk ei taha oma võimete piiril eriti kaua toimida, Saab pole siin mingi erand.
Pihustid saavutavad oma piiri päris kiiresti tõesti. Mul on nad avatud 100% põhimõtteliselt alates 3 käigu sisse panemisest.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: sebastian
Jupatsil õigus. Kõik küsivad kilovatte, natuke raske seda mõista, kui sõidetakse endiselt originaal- Mitsu turboga ja originaalpihustitega. Ilmselt on uhke teistele öelda, et nüüd mul on nii ja nii palju kilovatte
Reaalses elus (tänavasõidul) on olulisem siiski väändemoment keskmistel pööretel, seal kus tagumikutunne ütleb, et "nüüd on minekut" ja ilmselt paljud ei teagi, et sel ajal pole kilovatte tegelikult ollagi.
Ma olen üsna kindel, et enamus ei tee vahet auto 180 ja 205kW vahel, küll aga on auto tuntavalt võimsam, kuna muuhulgas tõstetakse ka keskmiste pöörete väänet.
Teoreetiliselt võiks jätta auto 165kW selleks nagu ta on ja tõsta väänet ~100Nm vahemikus 3000...4000p/min (softi tuunimisel pole see ju mingiks probleemiks). Auto on kohe tunduvalt võimsam. Ainuke häda, et kilovatte pole juures.
Samahästi võiks näiteks kõrgetel pööretel nö. kilovatid lakke tõsta ja allpool jätta vääne samaks või isegi alla lasta.
Sõites ei saagi eriti aru, et oleks midagi juures, aga dünos tulevad toredad kW-d.
See muidugi ainult näide, nii me ei tee ja taoline pettus tuleks dünos kohe välja. Kui aga klient soovib, saab ikka.
Lihtsalt näide, mida juht peamiselt tunnetab auto võimsuse all. Need on njuutonmeetrid, mitte kilovatid.
edit: Vähe ärevamate Saabide omanikud, kel masinas eraldi boostikell teavad, et vot nüüd, selliste pöörete juures on mul nüüd nii palju rõhku. Tegelikult mõtlevad nad väändele, sest boost ja vääne on omavahel tihedalt seotud.
Kilovatid aga...on teistele ütlemiseks
Kokkuvõtteks tahaks öelda, et kel masin stock ehk siis "raud" originaal, ei tasuks kohe maksimum kW-e taga ajama hakata, kuna olulised osad (turbo, pihustid jne.) töötavad sel juhul väga 100% lähedal. Eriti kehtib see suht agressiivse sõidustiiliga kodanikele.
Ega ükski masinavärk ei taha oma võimete piiril eriti kaua toimida, Saab pole siin mingi erand.
kõik ok, ei hakka nüüd siin nüpeldama, ma pole lihtsalt nii lähedal auto hinge elule kui enamus. seega ei osanud muud küsida kui kW.
küsiks siis parem nii, et kas on üldse siis mõtet 184kw autot torkida kui on oht et ta orig. osad hakkavad pidevalt 100% juures töötama?
Võibolla peaks seal Dynomaxis ära käima ja vaatama ehk on osa olemasolevat jõudlusest kuhugi kadunud ja annab seda ergastada. Ei taha öelda, et autol midagi viga, lihtsalt oled ära harjunud ta jõudlusega ja tahaks veidi erksust juurde.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
184kw aerol ei tule palju kw seal esimeste stagedega ja raua originaaliks jätmisel(kuni 200kw), samas väänet tuleb kamaluga ja on suur vahe kas stage1 või originaal. Kolmandaga võtab manuaaliga ikka külmal asfaldil ratta ringi.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kui oma autole saan lõpuks lsd alla ning auto ka ära hooldatud, siis lähen ka CRi meeste jutule. Esialgu plaan olemasoleva turbo ja stock rauaga naljatada kaua saab ning kui turbo hakkab väsimuse märke näitama, siis silmapiiril juba ka vähe võimsam föön.
romza
Ära võta isiklikult, Skol Lihtsalt väga tihti küsitakse "mul on x kW masin, kui palju pärast ajukirurgiat on?" Küllap on siin pool mingi professionaalne kretinism ja tuleb asju rohkem lahti seletada. Sellest ka minu eelnev post.Algselt postitas: Skol
kõik ok, ei hakka nüüd siin nüpeldama, ma pole lihtsalt nii lähedal auto hinge elule kui enamus. seega ei osanud muud küsida kui kW.
küsiks siis parem nii, et kas on üldse siis mõtet 184kw autot torkida kui on oht et ta orig. osad hakkavad pidevalt 100% juures töötama?
Võibolla peaks seal Dynomaxis ära käima ja vaatama ehk on osa olemasolevat jõudlusest kuhugi kadunud ja annab seda ergastada. Ei taha öelda, et autol midagi viga, lihtsalt oled ära harjunud ta jõudlusega ja tahaks veidi erksust juurde.
Düno - see ütleks "umbkaudu täpselt" palju sul tehase lubatust järgi on. 184kW ilmselt mitte.
Softi loogika on request (etteantud väärtused) ja õigem olekski öelda, et pärast ajukirurgiat lisandus näiteks 20kW, mitte et nüüd masinal ongi 204kW.
Mõtet on torkida küll, väänet saab teatud turvalise piirini tõsta ja seda on sõites kindlasti ka tunda. Kilovattidega on keerulisem. Düno tulemustest lähtudes võib ka kW (ehk siis väänet kõrgetel pööretel) näppida, aga mitte oluliselt palju.
Harjub ära, süües kasvab isu, tean seda omast käest
edit: Dünotulemusi ei saa ka absoluutse tõena võtta, kõik pingid näitavad erinevaid arve. Mõni düno toob naeru näole, teisest lahkud mossis ilmega. Pakun, et autoomanike lause "kilovatte peaks mul nagu rohkem olema" on dünodes väga levinud .
Seetõttu oleks mõistlik panustada erinevusele: tulemus enne softitamist ja vahetult pärast seda.
väga põnev lugemine üle pika aja, olen aktiivne lugeja foorumis kuid mitte kirjutaja aga see teema koha väärib sõnavõtmist.
Ülikõva, et olete nö. kapist välja tulnud ja asja avalikkuse ette toonud, kui aeg küps olen kindlasti ka ise oma peresedaaniga teil ukse taga:headbang:
mootoridyno kohta niipalju, et kel vaja see uurigu ArtmanRacing-st. neil on väga tõsine mootoripink olemas, võtke ühendust ja tutvuge... tean kuna olen korra käinud seda seal kiibitsemas.
Ülikõva, et olete nö. kapist välja tulnud ja asja avalikkuse ette toonud, kui aeg küps olen kindlasti ka ise oma peresedaaniga teil ukse taga:headbang:
mootoridyno kohta niipalju, et kel vaja see uurigu ArtmanRacing-st. neil on väga tõsine mootoripink olemas, võtke ühendust ja tutvuge... tean kuna olen korra käinud seda seal kiibitsemas.