abs puudub ning odomeeter ja spidokas ei tööta
milles võib probleem olla? käivitades jätab armatuurile abs'i ja pidurite märgutuled ning sõidu ajal spidokas ja odomeeter ei tööta. abs'i ka loomulikult pole. kõik muu toimib korralikult, kuid auto nagu arvaks sõidu ajal, et seisab paigal. kui veab, siis mõningase sõidu ajal hakkavad süsteemid tööle. esimest korda ilmutas mure end eile, kuid siis oli auto käivitamisel kõik ok aga liikuma hakkamisel andis armatuuris mõneks hetkeks märku. täna päeval oli aga kõik ok, kuid nüüd õhtul ilmutas end taas ja pikemalt. laagrist kesklinna sõites läbisin odomeetri järgi 8-9 kilomeetrit.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kahtlustaks tagumise ratta abs andurit. Võibolla ei anna korralikult ühendust kogu aeg. Tagarattast võetakse kiirusesignaal ning vahemaid arvutatakse esimese ning tagumise anduri signaali aritmeetilise keskmisena.
Ära Jupats desinformeeri inimesi:bs: .
MIU saab signaali vasakult tagumiselt andurilt.Ise arvan,et ABS ecu hakkab otsi andma,nagu tavaliselt.
MIU saab signaali vasakult tagumiselt andurilt.Ise arvan,et ABS ecu hakkab otsi andma,nagu tavaliselt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tervitus,
alustaks ikkagi va andurist, lumi jms ei tohiks takitus olla. Ratas maha, vaata füüsiliselt üle, kui võimalik puhasta. Liite jms kohad on pot kohad mis võivad läbi kuluda, nagu iga teinegi elektriühendus. Et liiguta natuke seda juhet ka mujal.
parimat,
T.
alustaks ikkagi va andurist, lumi jms ei tohiks takitus olla. Ratas maha, vaata füüsiliselt üle, kui võimalik puhasta. Liite jms kohad on pot kohad mis võivad läbi kuluda, nagu iga teinegi elektriühendus. Et liiguta natuke seda juhet ka mujal.
parimat,
T.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
On sul üldse aimu milline on 9-5 tagumine ABS andur, et sa puhastamist soovitad:wtf:Algselt postitas: T.P.
Tervitus,
alustaks ikkagi va andurist, lumi jms ei tohiks takitus olla. Ratas maha, vaata füüsiliselt üle, kui võimalik puhasta.
parimat,
T.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: Trionic
Ära Jupats desinformeeri inimesi:bs: .
MIU saab signaali vasakult tagumiselt andurilt.Ise arvan,et ABS ecu hakkab otsi andma,nagu tavaliselt.
Ju siis on vasakul jah. Ei saanud EPC joonisest hästi aru...
Ah ma niisama nokin:head: .
Tegelikult,kui auto kiirusignaali jaoks vajalik vasak tagumine andur sureb,hakatakse signaali arvutama ülejäänud kolme anduri signaalide põhjal ja spido-odo jäävad toimima,kuigi abs on maas.
Nagu arvata oligi on antud masina abs moodul surnud.
Tegelikult,kui auto kiirusignaali jaoks vajalik vasak tagumine andur sureb,hakatakse signaali arvutama ülejäänud kolme anduri signaalide põhjal ja spido-odo jäävad toimima,kuigi abs on maas.
Nagu arvata oligi on antud masina abs moodul surnud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: iisakOn sul üldse aimu milline on 9-5 tagumine ABS andur, et sa puhastamist soovitad:wtf:Algselt postitas: T.P.
Tervitus,
alustaks ikkagi va andurist, lumi jms ei tohiks takitus olla. Ratas maha, vaata füüsiliselt üle, kui võimalik puhasta.
parimat,
T.
Tervitus,
MB ja VAG oma olen peos hoidnud, nii et otsene vastus ei, SAAB'i oma ei ole näppnud. Samas on temas midagi erilisemat? BOSCH on ju tootnud?
http://www.modulemaster.com/en/wizard/b ... sensor.php
parimat,
T.
EDIT : ABS'i parandamise kohta juhend/webileht
http://www.scribd.com/doc/957152/Saab-9 ... le-MY-2000
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
Saabil on tagaratta ABS andur laagri sees. Ei ole võimalik lahtigi võtta.Algselt postitas: T.P.
Tervitus,
MB ja VAG oma olen peos hoidnud, nii et otsene vastus ei, SAAB'i oma ei ole näppnud. Samas on temas midagi erilisemat? BOSCH on ju tootnud?
http://www.modulemaster.com/en/wizard/b ... sensor.php
parimat,
T.
EDIT : ABS'i parandamise kohta juhend/webileht
http://www.scribd.com/doc/957152/Saab-9 ... le-MY-2000
Ja ABS "parandamise" juhend sisaldab ju ainult mooduli vahetamist:conf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Tervitus,
jälle targem
MB andur (Hella oma oli, sry), nt oli poldiga kinni ja füüsiliselt mõõtis siis va veovõlli liikumist. Probleem seal seisnes selles et va polt kippus ära roostetama ja see ots (ABS'i anduril) kippus igasugu sodi külge võtma. Tulem oli see et signaal oli vale. MB'l sai jah, piltlikult öeldes lapiga üle käia ja asi toimis. Minu mõte ei olnudgi andurit ennast avada, vaid veenduda et seal mõnda muud takisust ei ole. Andur hinna poolest ju kopikad võrrelduna ABS aju/mooduli vms.
Aga nagu eelnevalt mainitud, SAAB'i oma ma peos pole hoidnud, minu kogemused teoreetilised ja põhinevad mõnel raamatul ja foorumitel. Sama ka antud lingi kohta, kunagi hakkas silma kuivõrd lugesin mõned kuud tagasi et ABS 1 pot. veakoht.
parimat,
T.
jälle targem
Aga nagu eelnevalt mainitud, SAAB'i oma ma peos pole hoidnud, minu kogemused teoreetilised ja põhinevad mõnel raamatul ja foorumitel. Sama ka antud lingi kohta, kunagi hakkas silma kuivõrd lugesin mõned kuud tagasi et ABS 1 pot. veakoht.
parimat,
T.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein

