Uus aku Saabile?

Teemad elektroonikast...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#26

želeeakut ei raatsi panna,ei tasu hinnavahe end eriti ära(mingi 2,5 kilo oli Delphi)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#27

Tänud kõigile abistajatele ning tänud diileritele pakkumiste eest!

Valikuks pärast vaagimist osutus VARTA Blue, 60Ah, 600 EN.
Panin ta peale lõpuks ja rõõm oli kuulda, kuidas käivitamisel Aero tegi koheselt mõnusa "Brummmmi" varasema "poti põhjas kraapimise" asemel.

Veelkord tänud; adminnid, jätke teema lahtiseks, et tulevikus ka sellest kasu oleks

terv, teager

Aero - powered by Varta
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#28

Minu valikuks osutus 80 Ah Raylite kaltsiumaku. See akuparadiisi kalkulaator soovitas küll 100 Ah akut aga Saabi manuaal rääkis 80-sest. Mõtlesin et kui tehase poolt on 80 ette nähtud siis peaks sellest piisama.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#29

sul teager on hea maitse,kasutan isegi juba teist nädalat sama objekti:thumb::headbang:
Kasutaja avatar
Marquis
Postitusi: 50
Liitunud: R Mär 12, 2004 20:50
Asukoht:
Auto:

#30

Endale panin mõned kuud tagasi Exide Armada. Exide'l üldse igasuguseid huvitavaid ja erinevaid aku-mudeleid, kõige odavamad erilist usaldust just ei äratanud.

65Ah ja käivitusvool 680A ja väga rahul :love:
Oli teine päris kirves aga kõrge käivitusvool kulub ära.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#31

Algselt postitas: teager
Tänud kõigile abistajatele ning tänud diileritele pakkumiste eest!

Valikuks pärast vaagimist osutus VARTA Blue, 60Ah, 600 EN.
Panin ta peale lõpuks ja rõõm oli kuulda, kuidas käivitamisel Aero tegi koheselt mõnusa "Brummmmi" varasema "poti põhjas kraapimise" asemel.

Veelkord tänud; adminnid, jätke teema lahtiseks, et tulevikus ka sellest kasu oleks

terv, teager

Aero - powered by Varta


Noh teager kas teeme Aku klubi :P
Sai ka enda saabikule uus Varta peale keeratud. Tänud morris'ele asjalike soovituste ning soodustuse eest. :beer:
Iga ratas veab and then some!
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#32

Krt, ma pean ka siis liituma - samuti uue Varta akuga liigun :D
Gunn
Postitusi: 188
Liitunud: K Okt 20, 2004 12:22
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero 2004

#33

Palun mind ka klubisse arvata, mu Saabil ka ilus sinine Varta kastike kapoti all :D
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#34

Aga millisest kohast oleks soovitav osta? Tahaks ka Varta klubisse astuda, minulgi must "kast" on va hädiseks jäänud. Käima veab teine vaevaliselt ja koha peal suurt tümakat ei julgegi enam panna :mad:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#35

Võid meilt osta,enamus autobutiike kaupleb nendega vist:cool:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#36

Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik. Loodetavasti võtate mind klubisse ;)

Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
Vahe 74Ah ja 75Ah isenditel see, et esimene on 15mm kõrgem, cold test current suti madalam 680A, ja nati odavam ka. No lähtusin seekord vanasõnast, et pole piisavalt rikas, et odavamat asja osta.

Samas...9000CD-le päris täpselt see aku pessa ei mahu (võibolla CS ja Aero pesa on 'pikem'?), tuleb üks aku plastist kinnitusosa lühemaks saagida. Aga no problems, minut tööd ja korras on.

Veidi pahameelt tegi see, et aku vahetusel maki kõik raadiojaamad, EQ settingud jne. nullis. Paras pool tundi läks, enne kui asjad endiseks sain.
Kliima õnneks ei resettinud ennast.

Eks jaanipäeval näis siis kaua 1kW vuufriga akul pidamist on :)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#37

Algselt postitas: sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik. Loodetavasti võtate mind klubisse ;)

Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
Ja väidan ka edasi. Just proovisin uue (klubi)akuga käivitada - tuled kustuvad, automakk lülitatakse käivitamise ajaks välja. Troosti jumalad, aidake! Kas see on normaalne?
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#38

9-5 raadio lülitatakse käivitamisel korra välja, tulesid mitte.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#39

See oleneb ka makist. Mõni lülib end välja juba 11V peal, mõnele pole ka 9V eriliseks probleemiks. Üks oluline asi on ka aku ja kere vahel see jäme massijuhe. Starter oma 100+ amprise koormusega tekitab jämedal massijuhtmel pingelangu. Kui juhe korras, on pingelang tühine. Aga kui mingil põhjusel on juhtmel kerega vilets kontakt, on see pingelang üsna mitu volti ja just sellevõrra vähem jõuab ka makini pinget.
Härra Morris peaks täpselt teadma palju tohib uue aku klemmpinge langeda suurtel (starter) koormustel, aga minu meelest pole see alla 10 voldi. Muidugi langeb see starterit pikalt käiates üsna kiiresti.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#40

Pean massjuhtmed üle vaatama....
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#41

ei näe üllatusmomenti....hinnad loomulkult samad...

mille poolest peaksid baktis olevad Bosch akud erinema troost autos olevatest akudest või on liikvel mingeid "libabosch" akusid:wall:


samas müügil meil ka varta, delphi jne jne akud

http://www.troostauto.ee/
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#42

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik. Loodetavasti võtate mind klubisse ;)

Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
Ja väidan ka edasi. Just proovisin uue (klubi)akuga käivitada - tuled kustuvad, automakk lülitatakse käivitamise ajaks välja. Troosti jumalad, aidake! Kas see on normaalne?

tead ju küll,kust mind leida. raadio väljalülimine starteri ajal sõltub sellest,kas voolu antakse +15, või + 54 klemmilt.kui ise teha,tasuks kasutada terminaali,mida starteri ajal ära ei nullita.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#43

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik. Loodetavasti võtate mind klubisse ;)

Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
Ja väidan ka edasi. Just proovisin uue (klubi)akuga käivitada - tuled kustuvad, automakk lülitatakse käivitamise ajaks välja. Troosti jumalad, aidake! Kas see on normaalne?

tead ju küll,kust mind leida. raadio väljalülimine starteri ajal sõltub sellest,kas voolu antakse +15, või + 54 klemmilt.kui ise teha,tasuks kasutada terminaali,mida starteri ajal ära ei nullita.

Siis ei ole ikka normaalne :). Algul arvasin, et võibolla lükatase mõnede tonniste puhul käivitamise ajal muud tarbijad normaalse nähtusena (lülitajaks siis aju vms) tagant ära. Eks ma ootan õlivahetuse ära (ca 1000 km veel), siis selgitab ka selle pisiasja välja. Helitenika autol tehasepoolne. Mingit isearetamist tehtud pole (va. tehaseraadioga ühilduv CD-box).
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#44

Läbustan vähe teageri teemat :evil:

Täna hommikune külm oli mu vanale akule saatuslik. Andiski lõpuks otsad. Käima enam jaksanud vedada, kuigi olid pikad sõidud selja taga ja aku oleks pidanud kestma. Aga vist oli ka hooldamata ning sama aku oli peal, kui auto Prantsusmaalt paar aastat tagasi toodi ning auto ka müügiplatsil seisnud tolle autoga pikalt.

Aga nüüd siis uus aku sai peale. Kuna Troostis olid Varta akud täitsa olemas, siis sai sealt ostetud Varta Blue Dynamic 12V 74Ah 680A. Uus aku vedas ikka looma moodi :thumb:

Ainuke asi, mis ennast aku vahetusega nulli viskas oli kell ning ka signalisatsioonile ei meeldinud, kui klemmid maha kiskusin.
Pilt ka:
Pilt
romza
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#45

Algselt postitas: sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik.
...
Samas...9000CD-le päris täpselt see aku pessa ei mahu (võibolla CS ja Aero pesa on 'pikem'?), tuleb üks aku plastist kinnitusosa lühemaks saagida. Aga no problems, minut tööd ja korras on.
Lisan sama teema sappa hoiatuseks et tõepoolest, osade tonniste ja Varta poolt pakutavate akude vahel ON mingi pisike ebaklapp - ka minu autole ei tahtnud kataloogi järgi valitud aku (VARTA Blue Dynamic, E11, pidi olema sama kõikidel facelifti järgsetel) aluse peale korralikult sobida - aku on pisut pikem kui peaks. Auto M94 CSE. Moraal - usalda, aga kontrolli.

Aku enda kohta ei oska aga veel midagi öelda, kuna ise olen jõudnud sellega ainult ühe korra käivitada - remontisõiduks :thumb:
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#46

mina kruttisin jaanuaris autole ostes uue excide põlvkonna aku peale mille nimeks x-tra 62Ah mis kohe võtit nähes käima ehmatab....
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#47

Ise olen Varta akusid kasutanud oma autodel (Blue Dynamic), siiamaani rahul. Hinna-kvaliteedi suhe paigas minuarust.
v6sa
Postitusi: 32
Liitunud: K Mär 22, 2006 15:59
Asukoht:
Auto:

#48

Algselt postitas: sebastian
...
kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
...

See sõltub nüüd tehnika ühendamise viisist. Kui lülitav toide on toodud süüteluku tarbimisklemmilt, siis see ühendatakse käivitamise ajaks lahti. Kui kogu toide on toodud otse akult, siis sõltub kõik aku pingest. Liiga madalale kukkuva pinge korral lülib lustikummut end välja.

Kuidas SAABil tehase järelt on? Ilmselt on läbi süüteluku (lustikummut jääb süüte väljalülimisel vait ja tuleb uuesti ellu äratada, kui on soov meelt lahutada).

v6sa@Varta.BlueDynamic.100Ah
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#49

ptrt tsitaat:
Lisan sama teema sappa hoiatuseks et tõepoolest, osade tonniste ja Varta poolt pakutavate akude vahel ON mingi pisike ebaklapp - ka minu autole ei tahtnud kataloogi järgi valitud aku (VARTA Blue Dynamic, E11, pidi olema sama kõikidel facelifti järgsetel) aluse peale korralikult sobida - aku on pisut pikem kui peaks. Auto M94 CSE. Moraal - usalda, aga kontrolli.

Varta on tõesti oma akude gabariite muutnud. Just lõikasin MY94 akualusel ühe serva maha.Samas MY95--- mahuvad need ilusti.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#50

Algselt postitas: Trionic
Varta on tõesti oma akude gabariite muutnud. Just lõikasin MY94 akualusel ühe serva maha.Samas MY95--- mahuvad need ilusti.
Soh. Minu 96-ndast pärit tonnisele ei läinud samuti Varta aku (marki ei mäleta) lõikamata vahele. Vahetasin aasta tagasi.
Vasta