Uus aku Saabile?
želeeakut ei raatsi panna,ei tasu hinnavahe end eriti ära(mingi 2,5 kilo oli Delphi)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänud kõigile abistajatele ning tänud diileritele pakkumiste eest!
Valikuks pärast vaagimist osutus VARTA Blue, 60Ah, 600 EN.
Panin ta peale lõpuks ja rõõm oli kuulda, kuidas käivitamisel Aero tegi koheselt mõnusa "Brummmmi" varasema "poti põhjas kraapimise" asemel.
Veelkord tänud; adminnid, jätke teema lahtiseks, et tulevikus ka sellest kasu oleks
terv, teager
Aero - powered by Varta
Valikuks pärast vaagimist osutus VARTA Blue, 60Ah, 600 EN.
Panin ta peale lõpuks ja rõõm oli kuulda, kuidas käivitamisel Aero tegi koheselt mõnusa "Brummmmi" varasema "poti põhjas kraapimise" asemel.
Veelkord tänud; adminnid, jätke teema lahtiseks, et tulevikus ka sellest kasu oleks
terv, teager
Aero - powered by Varta
sul teager on hea maitse,kasutan isegi juba teist nädalat sama objekti:thumb::headbang:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Endale panin mõned kuud tagasi Exide Armada. Exide'l üldse igasuguseid huvitavaid ja erinevaid aku-mudeleid, kõige odavamad erilist usaldust just ei äratanud.
65Ah ja käivitusvool 680A ja väga rahul
Oli teine päris kirves aga kõrge käivitusvool kulub ära.
65Ah ja käivitusvool 680A ja väga rahul

Oli teine päris kirves aga kõrge käivitusvool kulub ära.
Algselt postitas: teager
Tänud kõigile abistajatele ning tänud diileritele pakkumiste eest!
Valikuks pärast vaagimist osutus VARTA Blue, 60Ah, 600 EN.
Panin ta peale lõpuks ja rõõm oli kuulda, kuidas käivitamisel Aero tegi koheselt mõnusa "Brummmmi" varasema "poti põhjas kraapimise" asemel.
Veelkord tänud; adminnid, jätke teema lahtiseks, et tulevikus ka sellest kasu oleks
terv, teager
Aero - powered by Varta
Noh teager kas teeme Aku klubi

Sai ka enda saabikule uus Varta peale keeratud. Tänud morris'ele asjalike soovituste ning soodustuse eest.

Iga ratas veab and then some!
Aga millisest kohast oleks soovitav osta? Tahaks ka Varta klubisse astuda, minulgi must "kast" on va hädiseks jäänud. Käima veab teine vaevaliselt ja koha peal suurt tümakat ei julgegi enam panna 

Võid meilt osta,enamus autobutiike kaupleb nendega vist
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik. Loodetavasti võtate mind klubisse 
Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
Vahe 74Ah ja 75Ah isenditel see, et esimene on 15mm kõrgem, cold test current suti madalam 680A, ja nati odavam ka. No lähtusin seekord vanasõnast, et pole piisavalt rikas, et odavamat asja osta.
Samas...9000CD-le päris täpselt see aku pessa ei mahu (võibolla CS ja Aero pesa on 'pikem'?), tuleb üks aku plastist kinnitusosa lühemaks saagida. Aga no problems, minut tööd ja korras on.
Veidi pahameelt tegi see, et aku vahetusel maki kõik raadiojaamad, EQ settingud jne. nullis. Paras pool tundi läks, enne kui asjad endiseks sain.
Kliima õnneks ei resettinud ennast.
Eks jaanipäeval näis siis kaua 1kW vuufriga akul pidamist on

Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
Vahe 74Ah ja 75Ah isenditel see, et esimene on 15mm kõrgem, cold test current suti madalam 680A, ja nati odavam ka. No lähtusin seekord vanasõnast, et pole piisavalt rikas, et odavamat asja osta.
Samas...9000CD-le päris täpselt see aku pessa ei mahu (võibolla CS ja Aero pesa on 'pikem'?), tuleb üks aku plastist kinnitusosa lühemaks saagida. Aga no problems, minut tööd ja korras on.
Veidi pahameelt tegi see, et aku vahetusel maki kõik raadiojaamad, EQ settingud jne. nullis. Paras pool tundi läks, enne kui asjad endiseks sain.
Kliima õnneks ei resettinud ennast.
Eks jaanipäeval näis siis kaua 1kW vuufriga akul pidamist on

Ja väidan ka edasi. Just proovisin uue (klubi)akuga käivitada - tuled kustuvad, automakk lülitatakse käivitamise ajaks välja. Troosti jumalad, aidake! Kas see on normaalne?Algselt postitas: sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik. Loodetavasti võtate mind klubisse
Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
9-5 raadio lülitatakse käivitamisel korra välja, tulesid mitte.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
See oleneb ka makist. Mõni lülib end välja juba 11V peal, mõnele pole ka 9V eriliseks probleemiks. Üks oluline asi on ka aku ja kere vahel see jäme massijuhe. Starter oma 100+ amprise koormusega tekitab jämedal massijuhtmel pingelangu. Kui juhe korras, on pingelang tühine. Aga kui mingil põhjusel on juhtmel kerega vilets kontakt, on see pingelang üsna mitu volti ja just sellevõrra vähem jõuab ka makini pinget.
Härra Morris peaks täpselt teadma palju tohib uue aku klemmpinge langeda suurtel (starter) koormustel, aga minu meelest pole see alla 10 voldi. Muidugi langeb see starterit pikalt käiates üsna kiiresti.
Härra Morris peaks täpselt teadma palju tohib uue aku klemmpinge langeda suurtel (starter) koormustel, aga minu meelest pole see alla 10 voldi. Muidugi langeb see starterit pikalt käiates üsna kiiresti.
ei näe üllatusmomenti....hinnad loomulkult samad...
mille poolest peaksid baktis olevad Bosch akud erinema troost autos olevatest akudest või on liikvel mingeid "libabosch" akusid:wall:
samas müügil meil ka varta, delphi jne jne akud
http://www.troostauto.ee/
mille poolest peaksid baktis olevad Bosch akud erinema troost autos olevatest akudest või on liikvel mingeid "libabosch" akusid:wall:
samas müügil meil ka varta, delphi jne jne akud
http://www.troostauto.ee/
Algselt postitas: suurJa väidan ka edasi. Just proovisin uue (klubi)akuga käivitada - tuled kustuvad, automakk lülitatakse käivitamise ajaks välja. Troosti jumalad, aidake! Kas see on normaalne?Algselt postitas: sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik. Loodetavasti võtate mind klubisse
Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
tead ju küll,kust mind leida. raadio väljalülimine starteri ajal sõltub sellest,kas voolu antakse +15, või + 54 klemmilt.kui ise teha,tasuks kasutada terminaali,mida starteri ajal ära ei nullita.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: TrionicAlgselt postitas: suurJa väidan ka edasi. Just proovisin uue (klubi)akuga käivitada - tuled kustuvad, automakk lülitatakse käivitamise ajaks välja. Troosti jumalad, aidake! Kas see on normaalne?Algselt postitas: sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik. Loodetavasti võtate mind klubisse
Starter veab õige rõõmsalt ja kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
tead ju küll,kust mind leida. raadio väljalülimine starteri ajal sõltub sellest,kas voolu antakse +15, või + 54 klemmilt.kui ise teha,tasuks kasutada terminaali,mida starteri ajal ära ei nullita.
Siis ei ole ikka normaalne

Läbustan vähe teageri teemat 
Täna hommikune külm oli mu vanale akule saatuslik. Andiski lõpuks otsad. Käima enam jaksanud vedada, kuigi olid pikad sõidud selja taga ja aku oleks pidanud kestma. Aga vist oli ka hooldamata ning sama aku oli peal, kui auto Prantsusmaalt paar aastat tagasi toodi ning auto ka müügiplatsil seisnud tolle autoga pikalt.
Aga nüüd siis uus aku sai peale. Kuna Troostis olid Varta akud täitsa olemas, siis sai sealt ostetud Varta Blue Dynamic 12V 74Ah 680A. Uus aku vedas ikka looma moodi
Ainuke asi, mis ennast aku vahetusega nulli viskas oli kell ning ka signalisatsioonile ei meeldinud, kui klemmid maha kiskusin.
Pilt ka:


Täna hommikune külm oli mu vanale akule saatuslik. Andiski lõpuks otsad. Käima enam jaksanud vedada, kuigi olid pikad sõidud selja taga ja aku oleks pidanud kestma. Aga vist oli ka hooldamata ning sama aku oli peal, kui auto Prantsusmaalt paar aastat tagasi toodi ning auto ka müügiplatsil seisnud tolle autoga pikalt.
Aga nüüd siis uus aku sai peale. Kuna Troostis olid Varta akud täitsa olemas, siis sai sealt ostetud Varta Blue Dynamic 12V 74Ah 680A. Uus aku vedas ikka looma moodi

Ainuke asi, mis ennast aku vahetusega nulli viskas oli kell ning ka signalisatsioonile ei meeldinud, kui klemmid maha kiskusin.
Pilt ka:

romza
Lisan sama teema sappa hoiatuseks et tõepoolest, osade tonniste ja Varta poolt pakutavate akude vahel ON mingi pisike ebaklapp - ka minu autole ei tahtnud kataloogi järgi valitud aku (VARTA Blue Dynamic, E11, pidi olema sama kõikidel facelifti järgsetel) aluse peale korralikult sobida - aku on pisut pikem kui peaks. Auto M94 CSE. Moraal - usalda, aga kontrolli.Algselt postitas: sebastian
Kisun vana teema üles ja teatan tagasihoidlikult, et olen kah nüüd Varta Blue 75Ah EN 720A omanik.
...
Samas...9000CD-le päris täpselt see aku pessa ei mahu (võibolla CS ja Aero pesa on 'pikem'?), tuleb üks aku plastist kinnitusosa lühemaks saagida. Aga no problems, minut tööd ja korras on.
Aku enda kohta ei oska aga veel midagi öelda, kuna ise olen jõudnud sellega ainult ühe korra käivitada - remontisõiduks

Algselt postitas: sebastian
...
kui keegi siin väitis, et automakk peabki käivitamise ajal end korra välja lülima siis normaalse akuga kohe kindlasti mitte!
...
See sõltub nüüd tehnika ühendamise viisist. Kui lülitav toide on toodud süüteluku tarbimisklemmilt, siis see ühendatakse käivitamise ajaks lahti. Kui kogu toide on toodud otse akult, siis sõltub kõik aku pingest. Liiga madalale kukkuva pinge korral lülib lustikummut end välja.
Kuidas SAABil tehase järelt on? Ilmselt on läbi süüteluku (lustikummut jääb süüte väljalülimisel vait ja tuleb uuesti ellu äratada, kui on soov meelt lahutada).
v6sa@Varta.BlueDynamic.100Ah
ptrt tsitaat:
Lisan sama teema sappa hoiatuseks et tõepoolest, osade tonniste ja Varta poolt pakutavate akude vahel ON mingi pisike ebaklapp - ka minu autole ei tahtnud kataloogi järgi valitud aku (VARTA Blue Dynamic, E11, pidi olema sama kõikidel facelifti järgsetel) aluse peale korralikult sobida - aku on pisut pikem kui peaks. Auto M94 CSE. Moraal - usalda, aga kontrolli.
Varta on tõesti oma akude gabariite muutnud. Just lõikasin MY94 akualusel ühe serva maha.Samas MY95--- mahuvad need ilusti.
Lisan sama teema sappa hoiatuseks et tõepoolest, osade tonniste ja Varta poolt pakutavate akude vahel ON mingi pisike ebaklapp - ka minu autole ei tahtnud kataloogi järgi valitud aku (VARTA Blue Dynamic, E11, pidi olema sama kõikidel facelifti järgsetel) aluse peale korralikult sobida - aku on pisut pikem kui peaks. Auto M94 CSE. Moraal - usalda, aga kontrolli.
Varta on tõesti oma akude gabariite muutnud. Just lõikasin MY94 akualusel ühe serva maha.Samas MY95--- mahuvad need ilusti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Soh. Minu 96-ndast pärit tonnisele ei läinud samuti Varta aku (marki ei mäleta) lõikamata vahele. Vahetasin aasta tagasi.Algselt postitas: Trionic
Varta on tõesti oma akude gabariite muutnud. Just lõikasin MY94 akualusel ühe serva maha.Samas MY95--- mahuvad need ilusti.