Tere,
juba mitu kuud tagasi hakkas kapotialt kostma klõbinat, umbes sama nagu hüdrotõukuritel, nüüd kuu tagasi lisandus sellele ka sahin, täpselt nagu rihma sahin, kuid täna avastasin, et sidurit all hoides kaob nii klõbin kui ka sahin.
Sidur võtab üpris ülevalt.
Milles võiks tõenäoliselt viga olla?
Kas survelaager või veovõllilaager võib selle põhjuseks olla?
Sidur sahiseb?
tühikäigul saigi proovitud kuna sõites seda eriti kuulda pole.
Kolin ei ole suur, arvan, et enamus ei paneks seda väga tähelegi, aga ennast häirib.
Kui sidur lahutama hakkab kaob ka sahin ja klõbin.
Veel täheldasin, et kui sidurit vaikselt lahti lasta, siis seda klõbinat ja sahinat enamus juhtudel ei teki, aga kui lasta lahti normaalse kiirusega, siis hakkab klõbisema ja sahisema.
Teab keegi kas survelaagrit hoiab vastu korvi mingi vedru vms?
Ehk on viga selles, et survelaager jääb liiga korvi lähedale ja käib sellele natuke vastu?
Kolin ei ole suur, arvan, et enamus ei paneks seda väga tähelegi, aga ennast häirib.
Kui sidur lahutama hakkab kaob ka sahin ja klõbin.
Veel täheldasin, et kui sidurit vaikselt lahti lasta, siis seda klõbinat ja sahinat enamus juhtudel ei teki, aga kui lasta lahti normaalse kiirusega, siis hakkab klõbisema ja sahisema.
Teab keegi kas survelaagrit hoiab vastu korvi mingi vedru vms?
Ehk on viga selles, et survelaager jääb liiga korvi lähedale ja käib sellele natuke vastu?
Algselt postitas: figo01
minul oli ka sama jama 3,0 tdi:ga sai lahti arvates et surve laager aga hoopis hooratta küljes olev hooratta leevendi oli lahti ja see tuli vahetada koos hoorattaga
...aga on üldse võimalik ennem lahti kakkumist selgeks teha kummas viga?
Andke nõu milles viga ja kuda edasi toimida.
Klõbin on läinud suuremaks, käisin töökojas ja sealt remondimees vastas, et tõenäoliselt jääb survelaager liiga sidurikorvi lähedale ja kolksub sinna vastu.
Ütles, et sõitku ma seni, kui midagi katki läheb, ise ta oli kindel et miskit hullu seal juhtuda ei tohiks.
Aga kuradi ebamugav on sõita, kui mingi pleki plärin kostub mootoris ja ootad iga minut kas miskit annab otsad.
Mida sagedamini ühe teekonna ajal sidurit kasutada seda hullem on pärast plõgin, sõitu alustades tavaliselt on plõgin tagasihoidlik.
... ja kõige kõvemini kostub klõbin esimese vaskapoolse ratta koopast.
Klõbin on läinud suuremaks, käisin töökojas ja sealt remondimees vastas, et tõenäoliselt jääb survelaager liiga sidurikorvi lähedale ja kolksub sinna vastu.
Ütles, et sõitku ma seni, kui midagi katki läheb, ise ta oli kindel et miskit hullu seal juhtuda ei tohiks.

Aga kuradi ebamugav on sõita, kui mingi pleki plärin kostub mootoris ja ootad iga minut kas miskit annab otsad.
Mida sagedamini ühe teekonna ajal sidurit kasutada seda hullem on pärast plõgin, sõitu alustades tavaliselt on plõgin tagasihoidlik.
... ja kõige kõvemini kostub klõbin esimese vaskapoolse ratta koopast.