
Tundub täitsa asjalik koht olevat. Düno kohta aint kole vähe infot kodulehel.
Algselt postitas: Mario153
Ega Trionic8-st pole mingeid uudiseid:?......suvi ukse ees:drink:
Algselt postitas: AntonGBensiin – soovitame kasutada 98 bensiini. Madalaoktaanilise (95) kütuse puhul võivad soovitud jõunumbrid väiksemaks osutuda
Kas see on ainuke põhjus ? Või on ka teised sellega seotud ohud ?
Algselt postitas: Jupats
Vahepeal sai valmis väike juhend auto tehnilise seisukorra hindamiseks. Soovitame see enne meie poole pöördumist läbi lugeda.
Lae alla
Algselt postitas: vl
Minu auto kütusekulu ei ole pärast sebastiani softi paigaldamist muutunud või kui on, siis pigem tibake vähenenud.
Küll aga olen vahel harva täheldanud olukorda, kus auto järsu gaasi vajutamise peale katkuma hakkab justkui ei saaks piisavalt bensiini kätte (2. ja 3. käik). Kui ma nö sujuvalt vajutan ja lasen "nö võimsusel peale voolata", siis seda ei juhtu. Mulle tundub, et mingi seos on ka jaheda ja niiske välisõhuga.
"To do list" on hea, sest sain teada 98 oktaaniga bensiini soovituse, mida ei ole siiani kasutanud.
Algselt postitas: aero9999
Tere.Tean et antud tegevuse käigus on küttekulu viimane asi millele mõeldakse,aga siiski huvitaks mind kui palju tõuseb küttekulu B205E mootoril 190 kw peale tõstes.
Lähipäevadel anname teadaAlgselt postitas: RStorm
Kas CR SAAB Performance oskab ka öelda täpsemalt hinnaklassi kui ma tahan stage 7-t saada oma 2.3t-le(136kW).![]()
Cut-off'i sinu softil ei ole.Algselt postitas: vl
Sebastiani sõnul cutoffi peal ei ole ja cutoffi'st põhjustatud ebameeldiv üllatus on oluliselt tugevam, olen varemalt seda ka tundnud, nii eelmise kui ka selle autoga enne softivahetust.
Peaks vist üle vaatama jah, aga minu esimene ja peamine lahendustvajav küsimus, millele keegi ei ole vastanud asub hoopis siin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=14226
Algselt postitas: sebastian
Rõhukell on muidugi hädavajalik, et saaks toimuvat jälgida. Kui rõhk kisub mingil põhjusel üle 1,5 baari, tuleks sellest kindlasti mulle teatada.
Sinul ilmselt DI kassett vigane. Teatud rõhkudel hakkab "puterdama", see tuttav tunne ka enda masina puhul enne DI surma.
Algselt postitas: RStorm
Kas CR SAAB Performance oskab ka öelda täpsemalt hinnaklassi kui ma tahan stage 7-t saada oma 2.3t-le(136kW).![]()