küsitav viggeni müük Viking Motorsilt

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
silverk
Postitusi: 49
Liitunud: E Juul 30, 2007 22:34
Asukoht:
Auto:

#1

Vaatasin, et auto24-s on selline 9-3 pakkumine:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Viggen see küll nüüd ei ole:

2.0 mootor
viggeni tunnusembleeme jne pole

minuarust täitsa tavaline Aero

Huvitav, miks selline eksitav info kuulutuses?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

See ongi täiesti tavaline Aero.

Kahjuks jah, selliste sihilikult eksitavate kuulutuste avaldamine esindusele au ei tee...

terv, teager

Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

viking ei tee aerol ja viggenil vahet!!! :wall:
samase auku uno-autoga!!! :headbang:

tore, tore.... esindus ..........
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#4

Äkki on Viggeniga mõeldud mingisugust bodykitti või muid jubinaid, mis AEROl küll puuduvad, kuid Viggenil esindatud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

no põmmist erinevus viggenil 2,3 moto ja 169 ja + kw peaks olema.

muu kama 2 , kas plastikuid rohkem/vähem ja mis kujuga ,)

väike teadmine kah, kui palju tal 1 ja 2 käiguga väänet piiratud:


1st gear was Limited to 184 lb ft
2nd gear was Limited to 243 lb ft
3rd gear on got the full 258lb ft.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: avelito
Äkki on Viggeniga mõeldud mingisugust bodykitti või muid jubinaid, mis AEROl küll puuduvad, kuid Viggenil esindatud.

See peaks olema MY01 masin. MY01 muudatus - 9-3 Aero models gain new body styling - as seen on the now discontinued Viggen models

Ja ärme unustame üht väga tähtsat asja - Viggenit tehti ainult manuaalkastiga.

terv, teager
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#7

Nillisin ka seda masinat teiseks Saabiks aga kui ikka Viggen siis Viggen, mitte libaviggen, ok. läks pikaks.
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#8

Viggentisest rääkides.. Kui majanduslik olukord oleks parem, siis selle tooks küll leedust ära.

Ilus viggen
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#9

Ma juba tükk aega vahin blocketis 2001-2002 välja lastud 9-3. Ei ole nad Viggenid, Aerod vist mootori mõttes (no ma ju ka Viggeni bodykiti vaatan pildilt ja mootoritest midagi ei tea :red: , aga seal neid nimetatakse ka Salomon Editioniks, millel on Viggenilt tuntud põrkeplastid.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

Algselt postitas: vallikas
aga seal neid nimetatakse ka Salomon Editioniks, millel on Viggenilt tuntud põrkeplastid.
OT: SAAB-il on Salomoni firmaga juba pikemaajalisem koostöö, seetõttu ka selliseid eriversioone tehtud. Vt. ka SaabExpressions
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
artix
Postitusi: 28
Liitunud: P Apr 04, 2010 20:51
Asukoht:
Auto:

#11

Tere,
olen isegi tundmas huvi selle 9-3 Aero vastu, kas on keegi käinud seda ka kaemas/proovimas või teab midagi kiita laita, peale selle et auto kannab Viggeni body kiti.

Tunduks igati loogiline, et Eesti ajalooga auto ja müüjaks VM, siis võiks olla ok isend. Kuigi nii palju juba kuulsin, et see on seal salongis juba pikalt seisnud, seega tekib küsimus miks? Hind, tehniline probleem?
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#12

Algselt postitas: vallikas
Ma juba tükk aega vahin blocketis 2001-2002 välja lastud 9-3. Ei ole nad Viggenid, Aerod vist mootori mõttes (no ma ju ka Viggeni bodykiti vaatan pildilt ja mootoritest midagi ei tea :red: , aga seal neid nimetatakse ka Salomon Editioniks, millel on Viggenilt tuntud põrkeplastid.

Tegu 9-3 Aeroga, millel on stanged ja alaserv a la Viggen aga tagatiib teine. Istmed ka a la Viggen aga ühevärvilised. Nagu see Vikingis. Mis Salomon editioni ja tava 9-3 Aero eristab on raske kohta, mingi sekundaarne nüanss - vist armatuuri kate jms pisiasjad. Täpselt pole pihta saanud.

Miks see seal Vikingis seisab pakun: kohe-kohe tulev mootoriketi vahetus ja automaatkast, mis seda mootoris olevat kiirendust teele ei kanna. Ja siis see paradoks, et kes tahab pole raha ja kellel on ostab juba parema või uuema.

Kel huvi siis Rootsis liigub neid ca 100000 km läbisõiduga ca 100-150 tuh EEK kandis päris tihti - siis pigem sealt korras ja väikse läbisõiduga versioon tuua. Olen ka vahel neid blocketis kiiganud aga pole ikka veel leidud põhjust tonnist CDE-d välja vahetada.

Päris Viggenid bocketis reeglina ca 170 000 EEK peale hinnaga aga ega neid palju liigu. Hästi peetud ja vähe sõitnud originaal on juba üsna haruldane.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
artix
Postitusi: 28
Liitunud: P Apr 04, 2010 20:51
Asukoht:
Auto:

#13

Käisin seda isendit proovimas ja paari teist ka. Ma pole kyll paljude Saabidega sõitnud, ausalöeldes enne seda nädalat polnud üldse sõitnud, aga ei olnud kõik päris paigas selle autoga:

- rool oli väga raske, eriti koha pealt minnes vaikse hooga - rooilvõim? Müügimees ütles, et võimsal autol peabki rool raske olema. Ok, aga täna olles proovinud kolleegi Viggenit ei saa sellega kuidagi nõustuda, sest Viggenil sellist anomaaliat ei tähendanud.
- Lisaks oli autot kehvadel teedel väga raske teel hoida, kuna ta otsis väga jõuliselt kõiki rööpaid ja kaldeid jne. Teatud piirini see on ok eriti kui on laiad suverehvid ja jäigem vedrustus, kuid jällegi võrreldes Viggeniga oluliselt rohkem tuli vaeva näha - rehvi laius aerol 205, viggenil 215. Teistel proovitud 9-3 turbodel sarnast muret ei olnud, rehvimõõt oli sama. Päris identseid teid kõigiga ei õnnestunud sõita seega see võrdlus pole päris objektiivne.
- väike vibra oli ka sees, see ilmselt halvast rehvi/velje balansist.
- Lisaks oli piduritega mingi probleem, isegi nõrgalt vajutades vibreeris või plõksis sarnaselt kui abs hakkab tööle. Kas kõverad kettad või mingi absi probleem?
- ja see aero võimsus tõesti ei tule automaadiga välja, sest piisavalt suurt erinevust lühikeste proovisõitudega teiste 136kw turbodega ei osanud märgata.

Muidu auto ajalugu tundub ok ja hooldused peale yhe VM tehtud ja muud remondid siiani on olnud pisidetailid. Välimus ka ok. Hind oleks ka ilmselt ok, kui kõnealused mured selle summa eest korda saaksid. Kui ei siis vist mitte.
Vasta