Vaatasin, et auto24-s on selline 9-3 pakkumine:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Viggen see küll nüüd ei ole:
2.0 mootor
viggeni tunnusembleeme jne pole
minuarust täitsa tavaline Aero
Huvitav, miks selline eksitav info kuulutuses?
küsitav viggeni müük Viking Motorsilt
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
viking ei tee aerol ja viggenil vahet!!! 
samase auku uno-autoga!!!
tore, tore.... esindus ..........

samase auku uno-autoga!!!

tore, tore.... esindus ..........
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no põmmist erinevus viggenil 2,3 moto ja 169 ja + kw peaks olema.
muu kama 2 , kas plastikuid rohkem/vähem ja mis kujuga ,)
väike teadmine kah, kui palju tal 1 ja 2 käiguga väänet piiratud:
1st gear was Limited to 184 lb ft
2nd gear was Limited to 243 lb ft
3rd gear on got the full 258lb ft.
muu kama 2 , kas plastikuid rohkem/vähem ja mis kujuga ,)
väike teadmine kah, kui palju tal 1 ja 2 käiguga väänet piiratud:
1st gear was Limited to 184 lb ft
2nd gear was Limited to 243 lb ft
3rd gear on got the full 258lb ft.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: avelito
Äkki on Viggeniga mõeldud mingisugust bodykitti või muid jubinaid, mis AEROl küll puuduvad, kuid Viggenil esindatud.
See peaks olema MY01 masin. MY01 muudatus - 9-3 Aero models gain new body styling - as seen on the now discontinued Viggen models
Ja ärme unustame üht väga tähtsat asja - Viggenit tehti ainult manuaalkastiga.
terv, teager
- parkentosh
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Viggentisest rääkides.. Kui majanduslik olukord oleks parem, siis selle tooks küll leedust ära.
Ilus viggen
Ilus viggen
Ma juba tükk aega vahin blocketis 2001-2002 välja lastud 9-3. Ei ole nad Viggenid, Aerod vist mootori mõttes (no ma ju ka Viggeni bodykiti vaatan pildilt ja mootoritest midagi ei tea
, aga seal neid nimetatakse ka Salomon Editioniks, millel on Viggenilt tuntud põrkeplastid.

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
OT: SAAB-il on Salomoni firmaga juba pikemaajalisem koostöö, seetõttu ka selliseid eriversioone tehtud. Vt. ka SaabExpressionsAlgselt postitas: vallikas
aga seal neid nimetatakse ka Salomon Editioniks, millel on Viggenilt tuntud põrkeplastid.
Tere,
olen isegi tundmas huvi selle 9-3 Aero vastu, kas on keegi käinud seda ka kaemas/proovimas või teab midagi kiita laita, peale selle et auto kannab Viggeni body kiti.
Tunduks igati loogiline, et Eesti ajalooga auto ja müüjaks VM, siis võiks olla ok isend. Kuigi nii palju juba kuulsin, et see on seal salongis juba pikalt seisnud, seega tekib küsimus miks? Hind, tehniline probleem?
olen isegi tundmas huvi selle 9-3 Aero vastu, kas on keegi käinud seda ka kaemas/proovimas või teab midagi kiita laita, peale selle et auto kannab Viggeni body kiti.
Tunduks igati loogiline, et Eesti ajalooga auto ja müüjaks VM, siis võiks olla ok isend. Kuigi nii palju juba kuulsin, et see on seal salongis juba pikalt seisnud, seega tekib küsimus miks? Hind, tehniline probleem?
- dreamer12
- Postitusi: 534
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Algselt postitas: vallikas
Ma juba tükk aega vahin blocketis 2001-2002 välja lastud 9-3. Ei ole nad Viggenid, Aerod vist mootori mõttes (no ma ju ka Viggeni bodykiti vaatan pildilt ja mootoritest midagi ei tea, aga seal neid nimetatakse ka Salomon Editioniks, millel on Viggenilt tuntud põrkeplastid.
Tegu 9-3 Aeroga, millel on stanged ja alaserv a la Viggen aga tagatiib teine. Istmed ka a la Viggen aga ühevärvilised. Nagu see Vikingis. Mis Salomon editioni ja tava 9-3 Aero eristab on raske kohta, mingi sekundaarne nüanss - vist armatuuri kate jms pisiasjad. Täpselt pole pihta saanud.
Miks see seal Vikingis seisab pakun: kohe-kohe tulev mootoriketi vahetus ja automaatkast, mis seda mootoris olevat kiirendust teele ei kanna. Ja siis see paradoks, et kes tahab pole raha ja kellel on ostab juba parema või uuema.
Kel huvi siis Rootsis liigub neid ca 100000 km läbisõiduga ca 100-150 tuh EEK kandis päris tihti - siis pigem sealt korras ja väikse läbisõiduga versioon tuua. Olen ka vahel neid blocketis kiiganud aga pole ikka veel leidud põhjust tonnist CDE-d välja vahetada.
Päris Viggenid bocketis reeglina ca 170 000 EEK peale hinnaga aga ega neid palju liigu. Hästi peetud ja vähe sõitnud originaal on juba üsna haruldane.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Käisin seda isendit proovimas ja paari teist ka. Ma pole kyll paljude Saabidega sõitnud, ausalöeldes enne seda nädalat polnud üldse sõitnud, aga ei olnud kõik päris paigas selle autoga:
- rool oli väga raske, eriti koha pealt minnes vaikse hooga - rooilvõim? Müügimees ütles, et võimsal autol peabki rool raske olema. Ok, aga täna olles proovinud kolleegi Viggenit ei saa sellega kuidagi nõustuda, sest Viggenil sellist anomaaliat ei tähendanud.
- Lisaks oli autot kehvadel teedel väga raske teel hoida, kuna ta otsis väga jõuliselt kõiki rööpaid ja kaldeid jne. Teatud piirini see on ok eriti kui on laiad suverehvid ja jäigem vedrustus, kuid jällegi võrreldes Viggeniga oluliselt rohkem tuli vaeva näha - rehvi laius aerol 205, viggenil 215. Teistel proovitud 9-3 turbodel sarnast muret ei olnud, rehvimõõt oli sama. Päris identseid teid kõigiga ei õnnestunud sõita seega see võrdlus pole päris objektiivne.
- väike vibra oli ka sees, see ilmselt halvast rehvi/velje balansist.
- Lisaks oli piduritega mingi probleem, isegi nõrgalt vajutades vibreeris või plõksis sarnaselt kui abs hakkab tööle. Kas kõverad kettad või mingi absi probleem?
- ja see aero võimsus tõesti ei tule automaadiga välja, sest piisavalt suurt erinevust lühikeste proovisõitudega teiste 136kw turbodega ei osanud märgata.
Muidu auto ajalugu tundub ok ja hooldused peale yhe VM tehtud ja muud remondid siiani on olnud pisidetailid. Välimus ka ok. Hind oleks ka ilmselt ok, kui kõnealused mured selle summa eest korda saaksid. Kui ei siis vist mitte.
- rool oli väga raske, eriti koha pealt minnes vaikse hooga - rooilvõim? Müügimees ütles, et võimsal autol peabki rool raske olema. Ok, aga täna olles proovinud kolleegi Viggenit ei saa sellega kuidagi nõustuda, sest Viggenil sellist anomaaliat ei tähendanud.
- Lisaks oli autot kehvadel teedel väga raske teel hoida, kuna ta otsis väga jõuliselt kõiki rööpaid ja kaldeid jne. Teatud piirini see on ok eriti kui on laiad suverehvid ja jäigem vedrustus, kuid jällegi võrreldes Viggeniga oluliselt rohkem tuli vaeva näha - rehvi laius aerol 205, viggenil 215. Teistel proovitud 9-3 turbodel sarnast muret ei olnud, rehvimõõt oli sama. Päris identseid teid kõigiga ei õnnestunud sõita seega see võrdlus pole päris objektiivne.
- väike vibra oli ka sees, see ilmselt halvast rehvi/velje balansist.
- Lisaks oli piduritega mingi probleem, isegi nõrgalt vajutades vibreeris või plõksis sarnaselt kui abs hakkab tööle. Kas kõverad kettad või mingi absi probleem?
- ja see aero võimsus tõesti ei tule automaadiga välja, sest piisavalt suurt erinevust lühikeste proovisõitudega teiste 136kw turbodega ei osanud märgata.
Muidu auto ajalugu tundub ok ja hooldused peale yhe VM tehtud ja muud remondid siiani on olnud pisidetailid. Välimus ka ok. Hind oleks ka ilmselt ok, kui kõnealused mured selle summa eest korda saaksid. Kui ei siis vist mitte.