Selline küsimus, et kas Saab 9-5 õlipump on seotud roolivõimu ja geneka rihmaga kuidagi?
Selline probleem, et auto neelab natuke õli ja vahepeal kurvi veits kiiremini võttes lõõb õlirõhu tule põlema murdosa sekundiks, samas rool on vahetevahel nii raske, et nagu roolivõimu poleks tagagi...Turbo on suht uus, üle aasta vana, et selles arvatavasti ei saa õlisöömine probleem olla.
Saabi õlipump
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Vilkuv õlirõhu tuluke 9-5'l on märk et midagi on väga mäda ... Olen korra näinud ja rohkem näha ei taha. Õlipump on otsakaane sees , seotust roolivõimuga ... roolivõim küll mootorit (õlipumpa) seisma ei jäta. 

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vikuva õlitulega tuleks puksiiris minna KOHE remonditöökotta, kus viga leitakse.
( muidugi võib ka hiljem minna, kõik sõltub rahakoti paksusest)
( muidugi võib ka hiljem minna, kõik sõltub rahakoti paksusest)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 38
- Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
- Asukoht:
- Auto:
auto ajab ka sinist suitsu välja, aga samas turbo uus alles 1,5 aastat tagasi vahetatud
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ilma vajaliku õlirõhuta lõpeb see turbo kah ülikiiresti.
seega: vaata mu eelmist postitust.
seega: vaata mu eelmist postitust.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Turbovahetus ja vilkuv õlituli ei seostu omavahel kuidagi.Algselt postitas: jormkiller
auto ajab ka sinist suitsu välja, aga samas turbo uus alles 1,5 aastat tagasi vahetatud
Ma arvan, et paari päeva(nädala) pärast saame siit lugeda mootoriotsimise kuulutust:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
- Asukoht:
- Auto:
pigem lähen diagnostikasse ja lasen järgi uurida, mis viga on. ning seda kohe esmaspäevast...ega keegi tea kui palju maksab vikingus diagnostika või on mõni parem koht?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
saabideremontijate andmed siin foorumis lihtsalt leitavad.
tyhja see palju sul see diagnostika maksab, (noh maksab 500...1000 kr ja äkki saab selle hinna eest ka isegi korda, ka nii võib olla)
samas õlirõhu puudumisel mootori kottilaskmine võib üle paarikümne tonni raha sult tahta, seega valik sinu
tyhja see palju sul see diagnostika maksab, (noh maksab 500...1000 kr ja äkki saab selle hinna eest ka isegi korda, ka nii võib olla)
samas õlirõhu puudumisel mootori kottilaskmine võib üle paarikümne tonni raha sult tahta, seega valik sinu
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kui Sa kulutad 10 min foorumi lugemisele, siis juba saad teada, mis 99% tõenäosusega on viga.
Vaata postitust nr 3 ja ära enam mootorit ringi lase.
Miks kõik hakkavad alati rääkima diagnostikast, nagu see oleks võlusõna, mis aitab nii tühja rehvi, mõranenud klaasi, kui väljalennanud airbagi puhul...
Vaata postitust nr 3 ja ära enam mootorit ringi lase.
Miks kõik hakkavad alati rääkima diagnostikast, nagu see oleks võlusõna, mis aitab nii tühja rehvi, mõranenud klaasi, kui väljalennanud airbagi puhul...

Nende hammasrataspumpade endiga ei juhtu midagi ja nende tootlikus on pöörane.Jälgida tuleb Al.otsakaane pindu,mis pumbaga kokku puutuvad.Et ei oleks sügavaid sooni. B205/235 mootorite õlitõhu kadu on alati seotud muude probleemidega,mitte pumbaga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
- Asukoht:
- Auto:
õlirõhu tule probleem lahendatud, vahetati süsimust õli välja ja puhastati õlivõttur, vahetati saaled ning elu jälle lõbusam
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
noh näed, pääsesid siis veel päris viimasel minutil, või kuidas??
aga ilma saalte vahetuseta siiski ei pääsenud.
need on need 9-5 rõõmud!
muidugi õlirõhu tule probleemi oleks saanud ka lihtsamalt- lihtsalt juhe tagant õliandurilt
aga ilma saalte vahetuseta siiski ei pääsenud.
need on need 9-5 rõõmud!
muidugi õlirõhu tule probleemi oleks saanud ka lihtsamalt- lihtsalt juhe tagant õliandurilt

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: jormkiller
õlirõhu tule probleem lahendatud, vahetati süsimust õli välja ja puhastati õlivõttur, vahetati saaled ning elu jälle lõbusam
mis oli eelarve kui saladus pole?
Mind huvitab?Turbo vahetatud 1,5a. tagasi ja õli tänaseks süsimust! Kui palju km. selle ajaga sõideti?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
- Asukoht:
- Auto:
mingi 3-4000 kilomeetrit sai sõidetud, võibolla ka selles asi et kui ostsin auto siis eelmise omaniku puhul ei tea öelda millal ta viimati vahetas õli ja mitu hooldusintervalli oli selleks ajaks üle läinud kui ma auto endale sain...auto eelmine omanik oli sveitsist
Ta küsiski kas raamsaaled ja kepsusaaled.Algselt postitas: warum
saaled ju:bs:
Lihtsalt lühendatult.
Nii, et ei ole vaja pullikakaga inimesi loopida kui ise aru ei saa:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Praktika on näidanud,et kui antud mootorimudelitel on jõutud ebapiisava õlirõhuni ja nii ka natukene sõidetud ja kui siis õlivõtturit puhastades näed sätendavat metallipuru,pole kasu enam ei saalede vahetusest,ega muust keemiast.Varem,või hiljem(tavaliselt varem) jõuab ellu mootoris kurba lõppfaasi.Kui ei jookse kinni väntvõll,teeb seda üks(või mõlemad) balansvõllidest,millede saaled on samuti kriitilise tähtsusega õlirõhku silmas pidades.
Ilma väntvõlli lihvimata tasub saalesid vahetada ainult nn.preventiivselt- et kui karter on alt võetud suvalisel põhjusel,saaled on normaalses kulumisstaadiumis ja ilma kahjustusteta.
Ja balansvõllide omi niikuinii keegi kunagi vahetada ei viitsi.
Ilma väntvõlli lihvimata tasub saalesid vahetada ainult nn.preventiivselt- et kui karter on alt võetud suvalisel põhjusel,saaled on normaalses kulumisstaadiumis ja ilma kahjustusteta.
Ja balansvõllide omi niikuinii keegi kunagi vahetada ei viitsi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989