Saabi õlipump

jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#1

Selline küsimus, et kas Saab 9-5 õlipump on seotud roolivõimu ja geneka rihmaga kuidagi?
Selline probleem, et auto neelab natuke õli ja vahepeal kurvi veits kiiremini võttes lõõb õlirõhu tule põlema murdosa sekundiks, samas rool on vahetevahel nii raske, et nagu roolivõimu poleks tagagi...Turbo on suht uus, üle aasta vana, et selles arvatavasti ei saa õlisöömine probleem olla.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#2

Vilkuv õlirõhu tuluke 9-5'l on märk et midagi on väga mäda ... Olen korra näinud ja rohkem näha ei taha. Õlipump on otsakaane sees , seotust roolivõimuga ... roolivõim küll mootorit (õlipumpa) seisma ei jäta. :conf:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

vikuva õlitulega tuleks puksiiris minna KOHE remonditöökotta, kus viga leitakse.
( muidugi võib ka hiljem minna, kõik sõltub rahakoti paksusest)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#4

auto ajab ka sinist suitsu välja, aga samas turbo uus alles 1,5 aastat tagasi vahetatud
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

ilma vajaliku õlirõhuta lõpeb see turbo kah ülikiiresti.
seega: vaata mu eelmist postitust.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: jormkiller
auto ajab ka sinist suitsu välja, aga samas turbo uus alles 1,5 aastat tagasi vahetatud
Turbovahetus ja vilkuv õlituli ei seostu omavahel kuidagi.
Ma arvan, et paari päeva(nädala) pärast saame siit lugeda mootoriotsimise kuulutust:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#7

pigem lähen diagnostikasse ja lasen järgi uurida, mis viga on. ning seda kohe esmaspäevast...ega keegi tea kui palju maksab vikingus diagnostika või on mõni parem koht?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

saabideremontijate andmed siin foorumis lihtsalt leitavad.
tyhja see palju sul see diagnostika maksab, (noh maksab 500...1000 kr ja äkki saab selle hinna eest ka isegi korda, ka nii võib olla)
samas õlirõhu puudumisel mootori kottilaskmine võib üle paarikümne tonni raha sult tahta, seega valik sinu
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#9

Kui Sa kulutad 10 min foorumi lugemisele, siis juba saad teada, mis 99% tõenäosusega on viga.
Vaata postitust nr 3 ja ära enam mootorit ringi lase.

Miks kõik hakkavad alati rääkima diagnostikast, nagu see oleks võlusõna, mis aitab nii tühja rehvi, mõranenud klaasi, kui väljalennanud airbagi puhul... :(
aero9999
Postitusi: 6
Liitunud: R Mär 12, 2010 12:53
Asukoht:
Auto:

#10

õlipumba juurde tulles huvitaks mind kas on kuidagi võimalik veenduda õlipumba korrasolekus enne külge kruvimist,eelnenvalt mainitud mudeli puhul?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Nende hammasrataspumpade endiga ei juhtu midagi ja nende tootlikus on pöörane.Jälgida tuleb Al.otsakaane pindu,mis pumbaga kokku puutuvad.Et ei oleks sügavaid sooni. B205/235 mootorite õlitõhu kadu on alati seotud muude probleemidega,mitte pumbaga.
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#12

õlirõhu tule probleem lahendatud, vahetati süsimust õli välja ja puhastati õlivõttur, vahetati saaled ning elu jälle lõbusam
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

noh näed, pääsesid siis veel päris viimasel minutil, või kuidas??
aga ilma saalte vahetuseta siiski ei pääsenud.

need on need 9-5 rõõmud!

muidugi õlirõhu tule probleemi oleks saanud ka lihtsamalt- lihtsalt juhe tagant õliandurilt :red:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#14

Algselt postitas: jormkiller
õlirõhu tule probleem lahendatud, vahetati süsimust õli välja ja puhastati õlivõttur, vahetati saaled ning elu jälle lõbusam

mis oli eelarve kui saladus pole?
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#15

eelarve läks 4800.-
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 394
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#16

Mind huvitab?Turbo vahetatud 1,5a. tagasi ja õli tänaseks süsimust! Kui palju km. selle ajaga sõideti?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#17

mingi 3-4000 kilomeetrit sai sõidetud, võibolla ka selles asi et kui ostsin auto siis eelmise omaniku puhul ei tea öelda millal ta viimati vahetas õli ja mitu hooldusintervalli oli selleks ajaks üle läinud kui ma auto endale sain...auto eelmine omanik oli sveitsist
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#18

Kas vahetati nii raamid kui kepsud?
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#19

saaled ju:bs:
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#20

Algselt postitas: warum
saaled ju:bs:
Ta küsiski kas raamsaaled ja kepsusaaled.
Lihtsalt lühendatult.
Nii, et ei ole vaja pullikakaga inimesi loopida kui ise aru ei saa:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#21

pupu või masu?teeme ka teised targemaks kui sina oled,näiteks mina ei saanudaru kohe kas üldiselt üx saale või raam,või kõik saaled,tekib viga ikka küsimuses
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#22

tegelt minu viga ikka aga lambaid ikka on kes aru ei saa kohe
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

Praktika on näidanud,et kui antud mootorimudelitel on jõutud ebapiisava õlirõhuni ja nii ka natukene sõidetud ja kui siis õlivõtturit puhastades näed sätendavat metallipuru,pole kasu enam ei saalede vahetusest,ega muust keemiast.Varem,või hiljem(tavaliselt varem) jõuab ellu mootoris kurba lõppfaasi.Kui ei jookse kinni väntvõll,teeb seda üks(või mõlemad) balansvõllidest,millede saaled on samuti kriitilise tähtsusega õlirõhku silmas pidades.

Ilma väntvõlli lihvimata tasub saalesid vahetada ainult nn.preventiivselt- et kui karter on alt võetud suvalisel põhjusel,saaled on normaalses kulumisstaadiumis ja ilma kahjustusteta.
Ja balansvõllide omi niikuinii keegi kunagi vahetada ei viitsi.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#24

palju oleks umbes kilomootreid kui tuli vilgatas,ennm kui on ohtu juba saaledele(umbes)loll küsimus aga juhtub ikka kui hakkad ühest eesti otsast tulema ja siis juhtub(näiteks)
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#25

Peale esimest tule vilgatust ei ole enam soovitav mitte meetritki edasi sõita.
Vasta