Tõsi, praegu on võimalik hankida uus antennimast umbes 200 krooniga, kuid kui võimalik, siis mõni inimene tahab ka vana parandada ja läbi ajada sellega kuni kannatab. Nii otsustasin mina ka enese proovilepanemiseks antennivitsa parandada.
Katki läks, sest mast oli saanud väänata ja ma ei saanud teda väga hästi üles-alla käima, samas mulle ei meeldinud, kui auto seisis parklas, antenn pooleldi väljas ja alati aitasin käega selle vaikselt sisse, kuni ükskord käis prõks.
Antenni saab katte tagant seina küljest maha kahe plekikruvi eemaldamisega, oli kas 8 või 10 võti. Väljastpoolt muidugi ka mutter maha, see võib ka käega keeratav olla.
Antenni vitsa kerimise osalt on kaas eemaldatud ja masti toru ka näha.

Sellel pildil on näha, kuidas antennivits on purunenud, selle kohapealt kus mast on täiesti sees ja vits hakkab esimest ringi tegema. Alguses ei saanud ma muidugi masti toru kätte, kuigi kruvid olid väljas - mõistagi, alumiinium oli oksüdeerunud ja hoidis kõvasti kinni. Rantto nõu ja enda jõuga sai mastitoru korpuse küljest lahutatud.

Vitsa lappimiseks miskit lahast ehitada ei saanud, sest vits pidi mahtuma ülemise jätku sisse, aga see tähendas, et ta ei saa olla jämedam kui ta originaalis on. Ainumas mõte, mis pähe tuli oli sulatamine. Panin küünlal otsad kokku ja plast võttis tuld, surusin otsad kokku ja lasin natu põleda, otsad läksid lömmi ja sulatuskoht läks jämedaks.
NB! Ettevaatust suitsu ja leegi ärapuhumisega, suits on ulmemürgine, et võtab või pildi eest ära.

Pildilnähtavat sulatuskohta testides selgus, et see on pikisuunal igati pädevalt tugev, ikka nii 3-4 kilose või enama pommi oleks saanud ära sikutada vitsaga. Külgsuunas murdes läks katki. Sellest polnud aga midagi, kuna liitekoht ei saanud niikuinii jääda kumerusse, sest arvan, et kui vitsa sulatada kusagil keskel, siis ta murdub lahti.
Nii tegin enda masti küljes oleva vitsajupi veel natuke lühemaks, et liitekoht hammasratta vahele ei satuks ning tegin uue sulatamise. Maha jahtunud känkara lihvisin liivaaberiga ettevaatlikult maha ja kõik sai okei.

Siin pildil on näitlikustamiseks see, et isegi vitsast 5 sentimeetrit vahelt välja võttes, jätkub teda veel. Pildil pole näha täies pikkuses välja tõmmatud masti, vits ulatub kenasti ja rohkemgi veel hammasratta vahele.
Enne kokkupanemist rullisin masti veidi maas, et järsku hakkab veidi siledamalt käima.

Hakkaski, kuigi viimast 15 sentimeetrit sisse ei tõmba, kuna kõige jämedamalt jätkult ühte mõlki päris hästi välja ei saanud. Seda lükkan endiselt käega järele, kuni äkki käib jälle prõks
