9-5 2,3t soojast peast hing kinni
-
Marcopolo3
- Postitusi: 3
- Liitunud: P Apr 18, 2010 8:37
- Asukoht:
- Auto:
Auto 9-5 2,3t (2006) tõmbab hingest kinni. Kui ilmad olid jahedad ja õhutemperatuur ei tõusnud üle +5 (hilissügis, talv ja varakevad) siis sõida ja probleemi pole. Nii kui ilm soojeneb ja õhutemperatuur tõuseb hakkab jama pihta. Vajutad gaasi ja auto ei liigu kohe ning siis nagu pääseks kusilt, samas turbo näidik jääb üks- kaks vahet ennm punast ala. Seda päris õiget powerit ei saa ikkagi. Enam-vähem kõik on ära proovitud väljaarvatud turbo vahetus. Olen kuulud, et mõnel autol Eestis on sama jama olnud.
-
Marcopolo3
- Postitusi: 3
- Liitunud: P Apr 18, 2010 8:37
- Asukoht:
- Auto:
katalüsaator võeti teise sama auto pealt, ei midagi, sama jama
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kahtlustaks MAF´i mis ei mõista temperatuuri korralikult mõõta. Temperatuur läheb näiliselt räme kõrgeks ning Trionic 7 poob kaela kinni.
EDIT: Jahu ajan. MAF temperatuuri ei mõõda. Seda teeb Intake Air Temperature Sensor. Kontrollida võiks mõlemat
EDIT2: MAF`i üle vaadates ei tasuks ainult mootori poolsest osast sisse piiluda. Sealt poolt on muidugi traadid ilusti puhtad ja läigivad. Rahvakeeli kaka asub traatide teisel poolel ning ilma MAF`i lahti võtmata pea võimatu märgata.
EDIT: Jahu ajan. MAF temperatuuri ei mõõda. Seda teeb Intake Air Temperature Sensor. Kontrollida võiks mõlemat
EDIT2: MAF`i üle vaadates ei tasuks ainult mootori poolsest osast sisse piiluda. Sealt poolt on muidugi traadid ilusti puhtad ja läigivad. Rahvakeeli kaka asub traatide teisel poolel ning ilma MAF`i lahti võtmata pea võimatu märgata.
