9-5 2,3t soojast peast hing kinni

Vasta
Marcopolo3
Postitusi: 3
Liitunud: P Apr 18, 2010 8:37
Asukoht:
Auto:

#1

Auto 9-5 2,3t (2006) tõmbab hingest kinni. Kui ilmad olid jahedad ja õhutemperatuur ei tõusnud üle +5 (hilissügis, talv ja varakevad) siis sõida ja probleemi pole. Nii kui ilm soojeneb ja õhutemperatuur tõuseb hakkab jama pihta. Vajutad gaasi ja auto ei liigu kohe ning siis nagu pääseks kusilt, samas turbo näidik jääb üks- kaks vahet ennm punast ala. Seda päris õiget powerit ei saa ikkagi. Enam-vähem kõik on ära proovitud väljaarvatud turbo vahetus. Olen kuulud, et mõnel autol Eestis on sama jama olnud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

kas katalüsaator laseb ikka õhku läbi??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Marcopolo3
Postitusi: 3
Liitunud: P Apr 18, 2010 8:37
Asukoht:
Auto:

#3

katalüsaator võeti teise sama auto pealt, ei midagi, sama jama
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

Kahtlustaks MAF´i mis ei mõista temperatuuri korralikult mõõta. Temperatuur läheb näiliselt räme kõrgeks ning Trionic 7 poob kaela kinni.

EDIT: Jahu ajan. MAF temperatuuri ei mõõda. Seda teeb Intake Air Temperature Sensor. Kontrollida võiks mõlemat ;)

EDIT2: MAF`i üle vaadates ei tasuks ainult mootori poolsest osast sisse piiluda. Sealt poolt on muidugi traadid ilusti puhtad ja läigivad. Rahvakeeli kaka asub traatide teisel poolel ning ilma MAF`i lahti võtmata pea võimatu märgata.
Marcopolo3
Postitusi: 3
Liitunud: P Apr 18, 2010 8:37
Asukoht:
Auto:

#5

Tänud. Lasen vaadata.
Vasta