Ega keegi saksamaalt eestisse ei ole hetkel tulemas? Tahaks koju. :(
Algselt postitas: napoleonAlgselt postitas: ill
See tuhk on hetkel 6000-12000 meetri kõrgusel....
Natuke OT, aga kogu selle kaose aja olen just sellele mõelnud - ehk oskab keegi targem öelda, miks need lennukid siis erandkorras 3-4km kõrguselt lennata ei võiks? Talupojaloogikaga oskan kõrgelt lendamise kasuks ainult selle argumendi mõelda, et õhk on seal hõredam, seega õhutakistus väiksem ning saab lennata kiiremini(või samal kiirusel väiksema kütusekuluga), aga millegipärast arvan, et inimesed maksaks pigem madalalt lendamise lisatasu kui ootaks lennujaamades, et krt teab millal koju pääseda;)
Asi selles,mitte kui ükski lennufirma ei hakka sellise asjaga riskima,mis arvad kes süüdi jääb kui see lennuk sealt alla sajab?
See mis praegu on ei olegi väga hull,asi läheb tsipa hullemaks kui seda jama hakkab alla sadama lõpuks,selline õrn tuhk v6ib vabalt lennuki esiklaasi purustada ilma mingi probleemita,soomes (kus ise asun)ei ole siiani ühtegi lendu läinud,ülemus peab 23 Ungari minema,mis saab olema omaette lõbus:drive:
Algselt postitas: yk2Algselt postitas: napoleonAlgselt postitas: ill
See tuhk on hetkel 6000-12000 meetri kõrgusel....
Natuke OT, aga kogu selle kaose aja olen just sellele mõelnud - ehk oskab keegi targem öelda, miks need lennukid siis erandkorras 3-4km kõrguselt lennata ei võiks? Talupojaloogikaga oskan kõrgelt lendamise kasuks ainult selle argumendi mõelda, et õhk on seal hõredam, seega õhutakistus väiksem ning saab lennata kiiremini(või samal kiirusel väiksema kütusekuluga), aga millegipärast arvan, et inimesed maksaks pigem madalalt lendamise lisatasu kui ootaks lennujaamades, et krt teab millal koju pääseda;)
Asi selles,mitte kui ükski lennufirma ei hakka sellise asjaga riskima,mis arvad kes süüdi jääb kui see lennuk sealt alla sajab?
See mis praegu on ei olegi väga hull,asi läheb tsipa hullemaks kui seda jama hakkab alla sadama lõpuks,selline õrn tuhk v6ib vabalt lennuki esiklaasi purustada ilma mingi probleemita,soomes (kus ise asun)ei ole siiani ühtegi lendu läinud,ülemus peab 23 Ungari minema,mis saab olema omaette lõbus:drive:
Mõni ikka riskib ka, kõva vana
Kui kellelgi on vaja lähiajal Saksamaale sõita (näiteks uut SAABi ostma), siis on pakkuda üks universaalkerega Opel Omega, mis tuleks viia Põhja-Saksamaale tagasi. Pakkumine kehtib kuni juuni alguseni või kuni keegi masinaga saksa sõidab.
Mina ainult vahendan kontakti:
Jaak
5018196
Mina ainult vahendan kontakti:
Jaak
5018196
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Algselt postitas: kasparius
mis haiget juttu ma kuulsin täna hommiku televisioonist, et autorent on 3000-3500 EUR-i. Rendiperioodi ei märgitud, aga number on kahtlane.
Ühesuuna rent Eurooapast siia, täitsa võib olla selline hind. Pead kinni maksma ka nende meeste kulud, kes selle auto tagasi sõidutavad.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Üks pakkuja oli pikaks rendiautoga sõiduks. Ford mondeo diisel Hannoverist Stockholmi 600€. See ei olnud tagastatav auto.
Tagastatava autoga Hannoverist Pariisi maksis 110€.
Tagastatava autoga Hannoverist Pariisi maksis 110€.
Algselt postitas: kasparius
kammoon 50 000.- eek .
Mina seda ei usu.
On küll. Tallinnast-Viini rendikaga (Budget) maksis 38000 (rent sellest 5000) krooni ja seda ennem lennunduse jama.
Kuna nemad peavad auto siia tagasi tooma.
Pakkusin neile, et tulevikus kui vaja tagasi tuua siis makske mulle 15 tuh ja toon tagasi
Noo rendifirmadel käib praegu magus aeg jah. See ühesuunatasu ehk siis auto välismaale jätmine on siuke päris kopsakas summa ka, aga selle taga on võimalike riskide maandamine ka. Kui auto juba sinna on jäetud, siis ta raha ei teeni enne kui ta kodumaale pole naasnud, auto äratooja vajab lennupiletit, lähetusrahasid, majutusrahasid ja auto ise kütust. Tegemist pealegi liisingautodega ja finantseerija on pannud kilometraažipiirangu peale... nädalaga võib auto näit kuu kilometraaži maha sõita. Pluss veel risk, et teepeal midagi juhtuda võib ja sellised asjad.
Tean millest räägin, kuna ise Budgetis töötan
PS. Üks rahvusvaheline rendifirma küsis sellise otsa eest näiteks 100 000 EEK.
Tean millest räägin, kuna ise Budgetis töötan

PS. Üks rahvusvaheline rendifirma küsis sellise otsa eest näiteks 100 000 EEK.
Endal lend saksa järgmine kolmapäev (28.04) plaanis, aga kuna lubatakse "suurt pauku" veel nädala jooksul, siis uurin ka alternatiive. Kui kellegil siit miskit tagastada vaja võib täitsa märku anda. Täiesti mõeldav ka variant, et keegi võtab Saksast rendika ja sõidab koju ning mina viiksin ta siis siit tagasi. Sellisel juhul ei tohiks ka rendifirma suuri kulusid nõuda, tuleks lihtsalt mingi pikem rendiperiood tagastamisega samas riigis.
Kontaktid: delvis@tehnikapood.eu
Telefon: 55 15 335
Kontaktid: delvis@tehnikapood.eu
Telefon: 55 15 335
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kui kellelgi lähiajal autoga Varssavisse(või mõnda linna, mis jääb tee peale Tallinnast) vaja või sealt tagasi, siis võtta kontakti minuga u2u
Võimalik, et liigun selle nädala lõpupoole.
Võimalik, et liigun selle nädala lõpupoole.
Sent from my Monte Carlo using B236