Kogemused, pidurite Upgrade ?

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#26

Paneks siia ühe lingi artiklitele kus siis räägitakse lahti ka teooria piduritega seotud asjades. Pisut raskekoeline tekst aga tundub asjalik ja tõele vastav. Muuhulgas räägitakse ka, et kõverdunud kettaid pole olemas (pedaali vibra tingitud muudest nähtustest), suuremad kettad ja klotsid ei suurenda pidurdusjõudu (kuid annavad muid eeliseid), miks metallsukaga pidurivoolikud paremad on, keema läinud pidurivedelik tuleks kohe vahetada (isegi kui aeg veel käes pole) jne.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#27

See jutt, et kõverdunud kettaid pole olemas, on muidugi paras lollus. Viimased kettad, mis kõveraks sõitsin, olid treipingis selgelt lopergused.

EDIT: See on muidugi õige, et paremad klotsid ja kettad pidurdusjõudu juurde ei anna. Aga kahjuks on 9-5 pidurdusjõud niivõrd suur, et tavaketas ning klots sureb kohe. Olen juba 3 paari kettaid kõveraks lasknud. Nüüd peab vist Black Diamondite peale mõtlema hakkama. Kunagi mingi ürituse raames sai ka pidurdusteekonda mõõdetud. Siis oli see 30,4m (100km/h - 0km/h). Pole siis ime miks need kettad nii kiiresti riknevad :evil:
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#28

Mine nüüd võta kinni... nii need tüübid oma lehel väidavad. Kaunis enesekindlalt veel. Võimalik, et nad peavad silmas tagasihoidlikumat tavakasutust või on siis 9-5 kettad kuidagi aladimensioneeritud.
Aga võibolla saadaks neile pildid kõverdunud ketastest ja küsiks kommentaare? :)
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#29

Selline küsimus, et eelmine nädal vahetasen Ng 900 l tagumisi pidurikettaid ja segastel asjaoludel sattusid kätte kettad, mis olid suuremad kui vaja. St trummli osa sobis, aga sõidupiduri ketas oli suurema läbimõõduga. Need olid 9-3 omad. Siit ka küsimus, et kas 9-3l ongi taga suuremad kettad või olid need Aero või Viggeni omad. Ja kui tahta taha, mingil põhjusel suuremat pidurdusjõudu, et siis tuleb ka sadulad ja klotsid suuremad soetada. Klotsid niikuinii suuremad, sest muidu jääb pind samaks, kuigi ümbermõõt on suurem. Ja siis veel need kivi kaitse plekid.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#30

tagumise piduriketta läbimõõt
94-96 260x10mm
97-98 286x10mm ehk sama mis OG9-3

Suuremad ikka abiks kui õiged sadulad leiad.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#31

Algselt postitas: MadMan
tagumise piduriketta läbimõõt
94-96 260x10mm
97-98 286x10mm ehk sama mis OG9-3

Suuremad ikka abiks kui õiged sadulad leiad.

Tagumiste pidurite upgrade teemal räägitakse siin
Mõned väljarebitud katked: "for vehicle stability under braking, it is required that the rear brakes do NOT lock before the front brakes."
"the real reason sports- and racing cars use big brakes is to deal with heat. Period."

Üldiselt ei ole vist hea mõte tehaseseades pidureid ümber disainima hakata, kui ei ole päris selge, mis tulemuseks on.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#32

Kui juba mudeli eluea jooksul kogu mootorivaliku jaoks pidurid ümber tehakse ju siis on miskit parandada.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#33

Mind huvitabki, et kas mul üldse on nende ketastega midagi teha sellisel kujul. Kuigi neid treima hakata oleks ka imlik.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#34

Aga seleta miks imelik?
Algselt postitas: Fabrik
...... Kuigi neid treima hakata oleks ka imlik.
:drive:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#35

No ega ketast pisemaks treima ikka ei hakka...Minu meelest on nad ju tasakaalustatud jms. Ikka õiged kettad peaks otsima.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Allar88
Postitusi: 54
Liitunud: L Aug 29, 2009 15:17
Asukoht:
Auto:

#36

Kas suurematel 900 ketastel mitte sadul vähemate silindritega ei ole? Mis upgrade see siis selline oleks?
Ettevaatust pudiseb!
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#37

Pakkujaid tõesti palju. Näitena üks Venelaste firma kes toodab päris head kaupa
http://www.proma-wheels.ru/brakes/prices/
Olen rääkinud mõnega kes kasutavad selle firma toodangut on väga rahul (9000 ja 9-5 kasutaja)
:drive:
Vasta