Kogemused, pidurite Upgrade ?
Paneks siia ühe lingi artiklitele kus siis räägitakse lahti ka teooria piduritega seotud asjades. Pisut raskekoeline tekst aga tundub asjalik ja tõele vastav. Muuhulgas räägitakse ka, et kõverdunud kettaid pole olemas (pedaali vibra tingitud muudest nähtustest), suuremad kettad ja klotsid ei suurenda pidurdusjõudu (kuid annavad muid eeliseid), miks metallsukaga pidurivoolikud paremad on, keema läinud pidurivedelik tuleks kohe vahetada (isegi kui aeg veel käes pole) jne.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
See jutt, et kõverdunud kettaid pole olemas, on muidugi paras lollus. Viimased kettad, mis kõveraks sõitsin, olid treipingis selgelt lopergused.
EDIT: See on muidugi õige, et paremad klotsid ja kettad pidurdusjõudu juurde ei anna. Aga kahjuks on 9-5 pidurdusjõud niivõrd suur, et tavaketas ning klots sureb kohe. Olen juba 3 paari kettaid kõveraks lasknud. Nüüd peab vist Black Diamondite peale mõtlema hakkama. Kunagi mingi ürituse raames sai ka pidurdusteekonda mõõdetud. Siis oli see 30,4m (100km/h - 0km/h). Pole siis ime miks need kettad nii kiiresti riknevad
EDIT: See on muidugi õige, et paremad klotsid ja kettad pidurdusjõudu juurde ei anna. Aga kahjuks on 9-5 pidurdusjõud niivõrd suur, et tavaketas ning klots sureb kohe. Olen juba 3 paari kettaid kõveraks lasknud. Nüüd peab vist Black Diamondite peale mõtlema hakkama. Kunagi mingi ürituse raames sai ka pidurdusteekonda mõõdetud. Siis oli see 30,4m (100km/h - 0km/h). Pole siis ime miks need kettad nii kiiresti riknevad

Mine nüüd võta kinni... nii need tüübid oma lehel väidavad. Kaunis enesekindlalt veel. Võimalik, et nad peavad silmas tagasihoidlikumat tavakasutust või on siis 9-5 kettad kuidagi aladimensioneeritud.
Aga võibolla saadaks neile pildid kõverdunud ketastest ja küsiks kommentaare?
Aga võibolla saadaks neile pildid kõverdunud ketastest ja küsiks kommentaare?

-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Selline küsimus, et eelmine nädal vahetasen Ng 900 l tagumisi pidurikettaid ja segastel asjaoludel sattusid kätte kettad, mis olid suuremad kui vaja. St trummli osa sobis, aga sõidupiduri ketas oli suurema läbimõõduga. Need olid 9-3 omad. Siit ka küsimus, et kas 9-3l ongi taga suuremad kettad või olid need Aero või Viggeni omad. Ja kui tahta taha, mingil põhjusel suuremat pidurdusjõudu, et siis tuleb ka sadulad ja klotsid suuremad soetada. Klotsid niikuinii suuremad, sest muidu jääb pind samaks, kuigi ümbermõõt on suurem. Ja siis veel need kivi kaitse plekid.
Algselt postitas: MadMan
tagumise piduriketta läbimõõt
94-96 260x10mm
97-98 286x10mm ehk sama mis OG9-3
Suuremad ikka abiks kui õiged sadulad leiad.
Tagumiste pidurite upgrade teemal räägitakse siin
Mõned väljarebitud katked: "for vehicle stability under braking, it is required that the rear brakes do NOT lock before the front brakes."
"the real reason sports- and racing cars use big brakes is to deal with heat. Period."
Üldiselt ei ole vist hea mõte tehaseseades pidureid ümber disainima hakata, kui ei ole päris selge, mis tulemuseks on.
Pakkujaid tõesti palju. Näitena üks Venelaste firma kes toodab päris head kaupa
http://www.proma-wheels.ru/brakes/prices/
Olen rääkinud mõnega kes kasutavad selle firma toodangut on väga rahul (9000 ja 9-5 kasutaja)
http://www.proma-wheels.ru/brakes/prices/
Olen rääkinud mõnega kes kasutavad selle firma toodangut on väga rahul (9000 ja 9-5 kasutaja)
