külma mootori käivitamisel suitseb 0,5 minutit

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
SAAB2002
Postitusi: 28
Liitunud: K Apr 21, 2010 23:45
Asukoht:
Auto:

#1

terv kõigile! olen siin uustulnuk ja kohe eluline küssa ka:
hommikul külma mootori käivitamisel viskab pool minti sellist valge-sinakat tossu sumpsist. hiljem kõik norm. kas põhjust peast kinni hoida ja teenindusse joosta:(
masin siis 9-3, 2.0t, 2002
võib-olla kellelgil juba selline mure olnud ja oskab nõuga aidata.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#2

Õli jookseb turbost läbi sisselaskesse :?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

mitu võimalust:
kui ta sul esimesed 5 sekundit viskab päris sinist sinist, siis kindlasti paha majas.

kas õlikulu on?
kas jah.vedeliku kulu on?
mis maitsega tiLgad sumpsi otsas? kui magusad, siis jah. vedelik lekib.
aga võib olla polegi midagi viga, lihtsalt see toss on sesismisel väljalaskesse kogunenud vesi ja niiskus.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Algselt postitas: ivomets
aga võib olla polegi midagi viga, lihtsalt see toss on sesismisel väljalaskesse kogunenud vesi ja niiskus.
Selline kondensaadi toss tekib alles 30 sekundi kuni minuti pärast, mitte käivitamise hetkel. Käivitamise hetkel tekkiv on ikka see mis silindrist välja lüüakse. Nähtud.. mu autol vahetatakse praegu õlirõngaid...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

Klapisääretihendid, kulunud kolvigrupp, elutee õhtul olev turbo.
Kui peale käivitamist ära kaob siis tasuks alustada klapisäärte vahetusest.
On aidanud:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
petsla
Postitusi: 66
Liitunud: T Mai 15, 2007 12:46
Asukoht:
Auto:

#6

Valdaval enamusel juhtudest ikka turbo? Igal juhul tasub teeninduse aeg kokku leppida, seal vilunud meistrimees uurib täpsemalt, mis tuleb vahetada. Kui turbo, siis ka natuke rohkem raha varuda -- vahetamisest ei pääse. Väidetavalt kui aegsasti vahetada, siis pole veel katalüsaatorit ära ummistanud ja pääseb odavamalt. (Vähemalt mul vahetati ainult turbo ja nüüd juba mitmes aasta ilma hommikuste siniste suitsupahvakuteta, käib nagu kellavärk)
SAAB2002
Postitusi: 28
Liitunud: K Apr 21, 2010 23:45
Asukoht:
Auto:

#7

proovin siis jälgida ja järgida teie näpunäiteid. alles soetasin ju teise:). enne oli 9000. rahahädas sai maha müüdud(mõni aasta tagasi). nüüd siis teisel katsel. peax ikka kannatama kuu-poolteist ära ta. siis alles eesti. siin kõik *3 kallim. soovitage tartus kohta. tehase tn. ei taha enam. eelmisel jebis kliima pump. maksin issanda raha ja mitte tolkugi. 2nädalat ja jälle kärssas. karantii remonti ei tehtud. saadeti pikalt. mis muud jäigi üle: siduri juhtmed lahti ja müüki. uus omanik hiljem helistas ja sõimas:) vähe leili ajas. tehase tänav end maha teind. minu arvamus.
SAAB2002
Postitusi: 28
Liitunud: K Apr 21, 2010 23:45
Asukoht:
Auto:

#8

kled! kui kellegil selle mure suhtes veel midagi tarka pähe tuleb siis antke teada. jälgin aegajalt foorumit nüüd:)
SAAB2002
Postitusi: 28
Liitunud: K Apr 21, 2010 23:45
Asukoht:
Auto:

#9

aa! meelest läx. olen alles 350km läbi ajand teda. ei ole märkand, et vedela koosseis nivood kaotamas. jälgin algul. särtsu on vennikesel. selleüle kurta ei saa:)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

Edit nupp on olemas kui midagi lisada tahad.
Ja foorumi keel on eesti keel:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
SAAB2002
Postitusi: 28
Liitunud: K Apr 21, 2010 23:45
Asukoht:
Auto:

#11

sor! ei tea veel väga hästi seda keskonda. ärge siis kurjustage väga.
hjuumen
Postitusi: 45
Liitunud: P Dets 24, 2006 20:50
Asukoht:
Auto:

#12

turbo vast kõige tõenäolisem. ma arvan. kas sa kiiremalt ringilt tulles turbol rahuneda lased. või nagu masin seisab süüde välja. ja pooleteise kuuga võib kõike juhtuda. võib ka et pooleteise aastaga ei juhtu midagi.
petsla
Postitusi: 66
Liitunud: T Mai 15, 2007 12:46
Asukoht:
Auto:

#13

Mul näiteks oli too turbo ja sinise suitsu areng suht aeglane -- esimesed sinakad pahvakud käivitamisel hakkasid tulema juba teisel aastal peale uue auto ostmist. Kuuendal aastal hakkas õlikadu märkama, siis läks ka vahetusse. Kusjuures läbisõit oli minimaalne -- algul 15000 aastas, hiljem 10000.
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: SAAB2002
sor! ei tea veel väga hästi seda keskonda. ärge siis kurjustage väga.


Sõbralik soovitus:
LSKJ (Loe Seda KasutusJuhendit; inglise vaste RTFM) ja käitu selle järgi, siis ei kurjustatagi, muidu hakkad vasakult ja paremalt :fight: saama nii, et tolmab. Kultuurrahvastel on juba aastatuhandeid olnud kombeks uurida uude keskkonda sattudes kehtivaid kombeid ja neist joonduda, ka siis, kui omas kodus käitutaks teisiti. :wise:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
SAAB2002
Postitusi: 28
Liitunud: K Apr 21, 2010 23:45
Asukoht:
Auto:

#15

korra tõstatan veel teema!:)
kas on võimalik, et kui turbo hakkab õhtale minema siis hakkab kuskilt väljapoole ka õli ajama või mis iganes.
sain ühel spetsalistil rinnust kinni ja surusin ta kapoti alla. sõnus, et turbos ei tohiks viga olla. pigem klapisääre tihendid ikka. eks ma nüüd kärutan ja ootan õli nivoo langemist;). 1000km juba läbi lastud. muutused puuduvad. mis siis saab nüüd. jääbgi tossutama?:)
SAAB2002
Postitusi: 28
Liitunud: K Apr 21, 2010 23:45
Asukoht:
Auto:

#16

ja veel!:)tulen juuni keskel eestisse. vajan kindlat ja nutikat ihuarsti oma sõbrale. kuna auto hiljuti soetatud siis peaks kõik üle laskma. teadlikutel vendadel antke oma kontakt. ise olen muidu tartu inimene. arvan, et kui koostöö meil sobib siis auto 2*aastas sinu hooleall. rahast räägime kohapeal. võlgu ei jää:)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: iisak
Kui peale käivitamist ära kaob siis tasuks alustada klapisäärte vahetusest.
On aidanud:facts:
Pean ennast taas kordama...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#18

Enda kogemusest saan öelda niipalju, et oli samuti mitu aastat ( ja just suvel) sedasi, et peale käivitamist lasi sinist välja ja vahe peal lausa hull pilv oli taga. Ma ei väidagi, et mootor "hõre" ei pruugi olla. Samas nüüd juba kolm aastat regulaarselt iga 10 000 õli vahetatud ( sees üks ja sama mark) ning peab tunnistama, et pole juba mingi üle poole aasta käivitamisel sinist visand. Vahel tõesti võiks norida õrn 3 sekundit väga vähe. Tundub, et mingi seos siin on ka õli kvaliteediga. Ja seda veel, et peale värske õli sissekallamist pole tükk aega õlikulu täheldada, küll aga väike kulu on juba viimases faasis õliga. Nii palju siis minu tähelepanekutest, ehk on abiks.
SAAB2002
Postitusi: 28
Liitunud: K Apr 21, 2010 23:45
Asukoht:
Auto:

#19

abi suur teist sõbrad(kogemustega ikkagi olete):notworthy:! aga kes ette võtab ja ära teeb??;)ja veel sinnakuuluva mis omaniku vahetusega tehakse. võin ju maksta teeninduses selle papi. kuid tean, et siingi meistrimehi liikumas. pühapäeva teenistus ju välja pakkuda. hind nagu ikka kokkuleppel. mõlemal kasud sees. aga kui viitsijaid pole siis eks servise rida.
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#20

Algselt postitas: SAAB2002
abi suur teist sõbrad(kogemustega ikkagi olete):notworthy:! aga kes ette võtab ja ära teeb??;)ja veel sinnakuuluva mis omaniku vahetusega tehakse. võin ju maksta teeninduses selle papi. kuid tean, et siingi meistrimehi liikumas. pühapäeva teenistus ju välja pakkuda. hind nagu ikka kokkuleppel. mõlemal kasud sees. aga kui viitsijaid pole siis eks servise rida.

http://www.saabiklubi.ee/index.php?opti ... 7&Itemid=2

Siit leiad kontaktid,kes arstivad Su Saabi.:wise:
SAAB2002
Postitusi: 28
Liitunud: K Apr 21, 2010 23:45
Asukoht:
Auto:

#21

korra veel teemast!

tekkis uus lähenemine probleemile....: et külma mootori käivitamisel on kuskil mingid asjad(ei tea tehnilist sõna) mis lisavad kütuse kogust juurde. arvatavasti on selle koguse tasakaal väljas(bensiini või õhu suhe). sellest ka tulenev probleem külma mootori käivitamisel(hetkeline suitsukas). on keegi kuulnud sellisest variandist?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#22

See asi, mis kütust lisab, on warm-up programm auto ajus. Jah, segu keeratakse rammusaks, ninaga tunned auto taga, et on rammusam. Aga korras mootori puhul ei tule sealt küll mingit eelpool kirjeldatud suitsu.
Teoretiseerida võime siin veel pikalt, tegelikult on sul ikkagi töökotta asja, kus siis vaadatakse üle ja tehakse korda.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#23

Algselt postitas: Cyber
See asi, mis kütust lisab, on warm-up programm auto ajus.

Issand, kui peen nimi on tänapäeval tooreklapil ja hoovastikul, mis seda juhib :D

Ja tegelt natsa teeb ikka tossu ka. A vanal heal ajal oli kuldreegel: Kui must toss, segu rikas, sinine toss, siis saab õli peale. Ilmselt see reegel pole muutunud. Pane käsi summuti taha, kui tossab ja lase vastu kätt tossata. ja siis nuusuta, mille järgi haiseb. kui bensiini, siis on segu rikas, kui miski tahma-õli-muu solgi, siis ilmselt õli.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

Elektrooniline segu kontrollimine ei võimalda vabatahtlikult mingil temperatuuril segukoostist paigast ajada,v.a. juhtudel,kui mõni andur on vigane.Kuid ka siis süüdatakse kohe CE tuluke,kuna anduritelt tulevate signaalide võrdlus ecu map`dega pole korrektne.
Vasta