terv kõigile! olen siin uustulnuk ja kohe eluline küssa ka:
hommikul külma mootori käivitamisel viskab pool minti sellist valge-sinakat tossu sumpsist. hiljem kõik norm. kas põhjust peast kinni hoida ja teenindusse joosta:(
masin siis 9-3, 2.0t, 2002
võib-olla kellelgil juba selline mure olnud ja oskab nõuga aidata.
külma mootori käivitamisel suitseb 0,5 minutit
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mitu võimalust:
kui ta sul esimesed 5 sekundit viskab päris sinist sinist, siis kindlasti paha majas.
kas õlikulu on?
kas jah.vedeliku kulu on?
mis maitsega tiLgad sumpsi otsas? kui magusad, siis jah. vedelik lekib.
aga võib olla polegi midagi viga, lihtsalt see toss on sesismisel väljalaskesse kogunenud vesi ja niiskus.
kui ta sul esimesed 5 sekundit viskab päris sinist sinist, siis kindlasti paha majas.
kas õlikulu on?
kas jah.vedeliku kulu on?
mis maitsega tiLgad sumpsi otsas? kui magusad, siis jah. vedelik lekib.
aga võib olla polegi midagi viga, lihtsalt see toss on sesismisel väljalaskesse kogunenud vesi ja niiskus.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Selline kondensaadi toss tekib alles 30 sekundi kuni minuti pärast, mitte käivitamise hetkel. Käivitamise hetkel tekkiv on ikka see mis silindrist välja lüüakse. Nähtud.. mu autol vahetatakse praegu õlirõngaid...Algselt postitas: ivomets
aga võib olla polegi midagi viga, lihtsalt see toss on sesismisel väljalaskesse kogunenud vesi ja niiskus.
Klapisääretihendid, kulunud kolvigrupp, elutee õhtul olev turbo.
Kui peale käivitamist ära kaob siis tasuks alustada klapisäärte vahetusest.
On aidanud:facts:
Kui peale käivitamist ära kaob siis tasuks alustada klapisäärte vahetusest.
On aidanud:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Valdaval enamusel juhtudest ikka turbo? Igal juhul tasub teeninduse aeg kokku leppida, seal vilunud meistrimees uurib täpsemalt, mis tuleb vahetada. Kui turbo, siis ka natuke rohkem raha varuda -- vahetamisest ei pääse. Väidetavalt kui aegsasti vahetada, siis pole veel katalüsaatorit ära ummistanud ja pääseb odavamalt. (Vähemalt mul vahetati ainult turbo ja nüüd juba mitmes aasta ilma hommikuste siniste suitsupahvakuteta, käib nagu kellavärk)
proovin siis jälgida ja järgida teie näpunäiteid. alles soetasin ju teise:). enne oli 9000. rahahädas sai maha müüdud(mõni aasta tagasi). nüüd siis teisel katsel. peax ikka kannatama kuu-poolteist ära ta. siis alles eesti. siin kõik *3 kallim. soovitage tartus kohta. tehase tn. ei taha enam. eelmisel jebis kliima pump. maksin issanda raha ja mitte tolkugi. 2nädalat ja jälle kärssas. karantii remonti ei tehtud. saadeti pikalt. mis muud jäigi üle: siduri juhtmed lahti ja müüki. uus omanik hiljem helistas ja sõimas:) vähe leili ajas. tehase tänav end maha teind. minu arvamus.
Mul näiteks oli too turbo ja sinise suitsu areng suht aeglane -- esimesed sinakad pahvakud käivitamisel hakkasid tulema juba teisel aastal peale uue auto ostmist. Kuuendal aastal hakkas õlikadu märkama, siis läks ka vahetusse. Kusjuures läbisõit oli minimaalne -- algul 15000 aastas, hiljem 10000.
Algselt postitas: SAAB2002
sor! ei tea veel väga hästi seda keskonda. ärge siis kurjustage väga.
Sõbralik soovitus:
LSKJ (Loe Seda KasutusJuhendit; inglise vaste RTFM) ja käitu selle järgi, siis ei kurjustatagi, muidu hakkad vasakult ja paremalt


Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

korra tõstatan veel teema!:)
kas on võimalik, et kui turbo hakkab õhtale minema siis hakkab kuskilt väljapoole ka õli ajama või mis iganes.
sain ühel spetsalistil rinnust kinni ja surusin ta kapoti alla. sõnus, et turbos ei tohiks viga olla. pigem klapisääre tihendid ikka. eks ma nüüd kärutan ja ootan õli nivoo langemist;). 1000km juba läbi lastud. muutused puuduvad. mis siis saab nüüd. jääbgi tossutama?:)
kas on võimalik, et kui turbo hakkab õhtale minema siis hakkab kuskilt väljapoole ka õli ajama või mis iganes.
sain ühel spetsalistil rinnust kinni ja surusin ta kapoti alla. sõnus, et turbos ei tohiks viga olla. pigem klapisääre tihendid ikka. eks ma nüüd kärutan ja ootan õli nivoo langemist;). 1000km juba läbi lastud. muutused puuduvad. mis siis saab nüüd. jääbgi tossutama?:)
ja veel!:)tulen juuni keskel eestisse. vajan kindlat ja nutikat ihuarsti oma sõbrale. kuna auto hiljuti soetatud siis peaks kõik üle laskma. teadlikutel vendadel antke oma kontakt. ise olen muidu tartu inimene. arvan, et kui koostöö meil sobib siis auto 2*aastas sinu hooleall. rahast räägime kohapeal. võlgu ei jää:)
Enda kogemusest saan öelda niipalju, et oli samuti mitu aastat ( ja just suvel) sedasi, et peale käivitamist lasi sinist välja ja vahe peal lausa hull pilv oli taga. Ma ei väidagi, et mootor "hõre" ei pruugi olla. Samas nüüd juba kolm aastat regulaarselt iga 10 000 õli vahetatud ( sees üks ja sama mark) ning peab tunnistama, et pole juba mingi üle poole aasta käivitamisel sinist visand. Vahel tõesti võiks norida õrn 3 sekundit väga vähe. Tundub, et mingi seos siin on ka õli kvaliteediga. Ja seda veel, et peale värske õli sissekallamist pole tükk aega õlikulu täheldada, küll aga väike kulu on juba viimases faasis õliga. Nii palju siis minu tähelepanekutest, ehk on abiks.
abi suur teist sõbrad(kogemustega ikkagi olete):notworthy:! aga kes ette võtab ja ära teeb??;)ja veel sinnakuuluva mis omaniku vahetusega tehakse. võin ju maksta teeninduses selle papi. kuid tean, et siingi meistrimehi liikumas. pühapäeva teenistus ju välja pakkuda. hind nagu ikka kokkuleppel. mõlemal kasud sees. aga kui viitsijaid pole siis eks servise rida.
Algselt postitas: SAAB2002
abi suur teist sõbrad(kogemustega ikkagi olete):notworthy:! aga kes ette võtab ja ära teeb??;)ja veel sinnakuuluva mis omaniku vahetusega tehakse. võin ju maksta teeninduses selle papi. kuid tean, et siingi meistrimehi liikumas. pühapäeva teenistus ju välja pakkuda. hind nagu ikka kokkuleppel. mõlemal kasud sees. aga kui viitsijaid pole siis eks servise rida.
http://www.saabiklubi.ee/index.php?opti ... 7&Itemid=2
Siit leiad kontaktid,kes arstivad Su Saabi.

korra veel teemast!
tekkis uus lähenemine probleemile....: et külma mootori käivitamisel on kuskil mingid asjad(ei tea tehnilist sõna) mis lisavad kütuse kogust juurde. arvatavasti on selle koguse tasakaal väljas(bensiini või õhu suhe). sellest ka tulenev probleem külma mootori käivitamisel(hetkeline suitsukas). on keegi kuulnud sellisest variandist?
tekkis uus lähenemine probleemile....: et külma mootori käivitamisel on kuskil mingid asjad(ei tea tehnilist sõna) mis lisavad kütuse kogust juurde. arvatavasti on selle koguse tasakaal väljas(bensiini või õhu suhe). sellest ka tulenev probleem külma mootori käivitamisel(hetkeline suitsukas). on keegi kuulnud sellisest variandist?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See asi, mis kütust lisab, on warm-up programm auto ajus. Jah, segu keeratakse rammusaks, ninaga tunned auto taga, et on rammusam. Aga korras mootori puhul ei tule sealt küll mingit eelpool kirjeldatud suitsu.
Teoretiseerida võime siin veel pikalt, tegelikult on sul ikkagi töökotta asja, kus siis vaadatakse üle ja tehakse korda.
Teoretiseerida võime siin veel pikalt, tegelikult on sul ikkagi töökotta asja, kus siis vaadatakse üle ja tehakse korda.
Algselt postitas: Cyber
See asi, mis kütust lisab, on warm-up programm auto ajus.
Issand, kui peen nimi on tänapäeval tooreklapil ja hoovastikul, mis seda juhib

Ja tegelt natsa teeb ikka tossu ka. A vanal heal ajal oli kuldreegel: Kui must toss, segu rikas, sinine toss, siis saab õli peale. Ilmselt see reegel pole muutunud. Pane käsi summuti taha, kui tossab ja lase vastu kätt tossata. ja siis nuusuta, mille järgi haiseb. kui bensiini, siis on segu rikas, kui miski tahma-õli-muu solgi, siis ilmselt õli.
Elektrooniline segu kontrollimine ei võimalda vabatahtlikult mingil temperatuuril segukoostist paigast ajada,v.a. juhtudel,kui mõni andur on vigane.Kuid ka siis süüdatakse kohe CE tuluke,kuna anduritelt tulevate signaalide võrdlus ecu map`dega pole korrektne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989