Tervist,
Probleem siis järgmine, kekmine kütusekulu SID-i järgi püsivalt 13-14 l, talvekülmadega sai mõeldud, et küllap seesugune kulu tingitud kangest külmast ja lühikestest otstest linnas. Ilmade soojenedes probleem aga jäi, ei aidanud ka pikem ots mnt-l ja vängem vajutamine, et turbotorustik saaks nö. puhtaks.
Imelik on et mingeid muutuseid võimsuses ja jõudluses ei ole, samuti tühikäik on ühtlane. Murettekitav on aga asjaolu, et viimati kui õlitaset kontrollisin oli see paar-kolm mm-t langenud.
Kas kellegil on esinenud sarnane probleem, või oskab anda mõne vihje kus viga võiks peituda.
PS: Mootor on 2,0 136kw
Tänades,
Suurenenud kütusekulu 9-3 OG
Alusta lihtsamatest asjadest:
1. Kas rehvides on rõhk normaalne?
2. Millal viimati küünlaid ja õhufiltrit vahetasid? Kui ei tea/mäleta, siis vaheta need ära.
3. Proovi, kas jõuad tühikäigul autot lükata, võibolla jäävad pidurid kergelt peale
1. Kas rehvides on rõhk normaalne?
2. Millal viimati küünlaid ja õhufiltrit vahetasid? Kui ei tea/mäleta, siis vaheta need ära.
3. Proovi, kas jõuad tühikäigul autot lükata, võibolla jäävad pidurid kergelt peale
OK, proovin teie antud nõuandeid, rehvirõhk on nii nagu peab, tühikäigul lükka palju tahad, nullimist pole teinud-proovin, õlifilter sai detsembris koos õliga Troostis vahetatud, samas tehti ka nn. suurhooldus (170 000).
Aga kas keegi targem oskab mulle öelda, kus asuvad sellel mootoril küünlad, kas neid ka ise vahetada saaks.
Aga kas keegi targem oskab mulle öelda, kus asuvad sellel mootoril küünlad, kas neid ka ise vahetada saaks.
Nullimist pead loomulikult tegema. Ega kompuuter tea, et nüüd väljas soojem ja peaks vähem näitama hakkama 
Pealegi, kui liigud palju ummikutes, siis on sul keskmine kiirus väga väike. Samuti siis, kui soojendad autot kaua või lihtsalt istud töötavas-seisvas autos pikemat aega.
Kompuuter arvabki üsna õigesti, et kui nii teomoodi (või siis üldse mitte) liikuda kavatsed, siis tuleb ka vägevaid numbreid näidata.
Saad täpsema näidu, kui nullid näiteks kusagil maanteel enne pikemat otsa. Samuti pane nulli, kui liikled juba linnas. Nii saad lõpuks usutavad väärtused maanteel/linnas eraldi.
Mul näiteks harjumus nullida pea iga nädal.

Pealegi, kui liigud palju ummikutes, siis on sul keskmine kiirus väga väike. Samuti siis, kui soojendad autot kaua või lihtsalt istud töötavas-seisvas autos pikemat aega.
Kompuuter arvabki üsna õigesti, et kui nii teomoodi (või siis üldse mitte) liikuda kavatsed, siis tuleb ka vägevaid numbreid näidata.
Saad täpsema näidu, kui nullid näiteks kusagil maanteel enne pikemat otsa. Samuti pane nulli, kui liikled juba linnas. Nii saad lõpuks usutavad väärtused maanteel/linnas eraldi.
Mul näiteks harjumus nullida pea iga nädal.
Algselt postitas: roberto
Tere ja ilusat kevadet kõigile.Raas räägi ,kas probleem lahenes positiivselt.Nimelt mul tiksub tühikäigul SIDile päris suured numbrid(15-17l/100km).Tech2 ei näita ühtegi veakoodi.AIC on puhastatud,kas see on normaalne?
Jah, paistab, et mõjus. Mnt-l veel pole proovinud, aga linnasõidul näitab SID juba täiesti rahuldavaid numbreid.
Äkki keegi siin parem seletab veelkord, kui pika aja keskmist too SID näitab?
Samas matemaatiliste majandusmurede käes vaevlevatele inimestel abiks tegevus: bensujaamas paak täis, kilomeetrilugeja nulli, SID nulli. Seejärel sõitke mõnisada km omale huvitavates oludes ja lõpuks uuesti bensujaama, seal paak täis, pumbanäit jaga kilomeetrilugeja näiduga. Saadut tulemust võrdle SID-i näiduga. Sama tegevust võiks proovida nii pikema maantesõidu peal kui ka normaalselt linnas, natuke ökonoomitades. Kui maanteel jääb kulu vahemikku 6-8 ja linnas 10-12 l/100km, siis on auto korras ja sõidustiil ökonoomne. Kui linnas kulu väiksem, siis pole õige linn, kui maanteel väiksem, siis sõitsid taganttuulega 5.-da käiguga kiirusega 63 km/h.
Samas matemaatiliste majandusmurede käes vaevlevatele inimestel abiks tegevus: bensujaamas paak täis, kilomeetrilugeja nulli, SID nulli. Seejärel sõitke mõnisada km omale huvitavates oludes ja lõpuks uuesti bensujaama, seal paak täis, pumbanäit jaga kilomeetrilugeja näiduga. Saadut tulemust võrdle SID-i näiduga. Sama tegevust võiks proovida nii pikema maantesõidu peal kui ka normaalselt linnas, natuke ökonoomitades. Kui maanteel jääb kulu vahemikku 6-8 ja linnas 10-12 l/100km, siis on auto korras ja sõidustiil ökonoomne. Kui linnas kulu väiksem, siis pole õige linn, kui maanteel väiksem, siis sõitsid taganttuulega 5.-da käiguga kiirusega 63 km/h.
Kui mälu nüüd ei peta, siis SID näit pidavat käituma nii, et vist iga 250km järel jagab vanad andmed kahega... ehk sõidad 250km, saad keskmise kulu 11/100. Nüüd tehakse sellest 250-st 125, kui sõidad järgmise 250km keskmise kuluga 10/100, siis SID näitab 10,3, edasi jagatakse see 10.3 jälle kahega jne. Ehk siis vanad numbrid mõjutavad näitu päris kaua, aga nende osakaal muutub pidevalt väiksemaks.