Suurenenud kütusekulu 9-3 OG

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Raas
Postitusi: 26
Liitunud: T Okt 07, 2008 18:54
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist,

Probleem siis järgmine, kekmine kütusekulu SID-i järgi püsivalt 13-14 l, talvekülmadega sai mõeldud, et küllap seesugune kulu tingitud kangest külmast ja lühikestest otstest linnas. Ilmade soojenedes probleem aga jäi, ei aidanud ka pikem ots mnt-l ja vängem vajutamine, et turbotorustik saaks nö. puhtaks.

Imelik on et mingeid muutuseid võimsuses ja jõudluses ei ole, samuti tühikäik on ühtlane. Murettekitav on aga asjaolu, et viimati kui õlitaset kontrollisin oli see paar-kolm mm-t langenud.

Kas kellegil on esinenud sarnane probleem, või oskab anda mõne vihje kus viga võiks peituda.

PS: Mootor on 2,0 136kw

Tänades,
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Alusta lihtsamatest asjadest:
1. Kas rehvides on rõhk normaalne?
2. Millal viimati küünlaid ja õhufiltrit vahetasid? Kui ei tea/mäleta, siis vaheta need ära.
3. Proovi, kas jõuad tühikäigul autot lükata, võibolla jäävad pidurid kergelt peale
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

A kulu ära ka nullisid millalgi talve ja sooja ilma vahepeal? Kui ikka pikalt kogutud seda infot, siis ta väga kiiresti muutuda ei taha ka.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Raas
Postitusi: 26
Liitunud: T Okt 07, 2008 18:54
Asukoht:
Auto:

#4

OK, proovin teie antud nõuandeid, rehvirõhk on nii nagu peab, tühikäigul lükka palju tahad, nullimist pole teinud-proovin, õlifilter sai detsembris koos õliga Troostis vahetatud, samas tehti ka nn. suurhooldus (170 000).

Aga kas keegi targem oskab mulle öelda, kus asuvad sellel mootoril küünlad, kas neid ka ise vahetada saaks.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#5

Mul andis kütuse kulule juurde kenakesti peal olev parem esimene pidur. :D

piduri kolb läks vahetusse.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#6

Nullimist pead loomulikult tegema. Ega kompuuter tea, et nüüd väljas soojem ja peaks vähem näitama hakkama :cool:

Pealegi, kui liigud palju ummikutes, siis on sul keskmine kiirus väga väike. Samuti siis, kui soojendad autot kaua või lihtsalt istud töötavas-seisvas autos pikemat aega.
Kompuuter arvabki üsna õigesti, et kui nii teomoodi (või siis üldse mitte) liikuda kavatsed, siis tuleb ka vägevaid numbreid näidata.
Saad täpsema näidu, kui nullid näiteks kusagil maanteel enne pikemat otsa. Samuti pane nulli, kui liikled juba linnas. Nii saad lõpuks usutavad väärtused maanteel/linnas eraldi.

Mul näiteks harjumus nullida pea iga nädal.
Raas
Postitusi: 26
Liitunud: T Okt 07, 2008 18:54
Asukoht:
Auto:

#7

Nii, kõik soovitused järgitud, SID nullitud ja küünlad vahetatud, eks mõne aja pärast paistab, kas mõjus positiivselt.
roberto
Postitusi: 46
Liitunud: K Nov 14, 2007 11:01
Asukoht:
Auto:

#8

Tere ja ilusat kevadet kõigile.Raas räägi ,kas probleem lahenes positiivselt.Nimelt mul tiksub tühikäigul SIDile päris suured numbrid(15-17l/100km).Tech2 ei näita ühtegi veakoodi.AIC on puhastatud,kas see on normaalne?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#9

Tühikäigul on ju suured numbrid loogilised ka. 100km vaja läbida aga ei liigu kuhugi. Kütust ju kulub samal ajal. Seega kui pikalt seista, hakkab see lineaarselt kasvama.
Raas
Postitusi: 26
Liitunud: T Okt 07, 2008 18:54
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: roberto
Tere ja ilusat kevadet kõigile.Raas räägi ,kas probleem lahenes positiivselt.Nimelt mul tiksub tühikäigul SIDile päris suured numbrid(15-17l/100km).Tech2 ei näita ühtegi veakoodi.AIC on puhastatud,kas see on normaalne?

Jah, paistab, et mõjus. Mnt-l veel pole proovinud, aga linnasõidul näitab SID juba täiesti rahuldavaid numbreid.
petsla
Postitusi: 66
Liitunud: T Mai 15, 2007 12:46
Asukoht:
Auto:

#11

Äkki keegi siin parem seletab veelkord, kui pika aja keskmist too SID näitab?
Samas matemaatiliste majandusmurede käes vaevlevatele inimestel abiks tegevus: bensujaamas paak täis, kilomeetrilugeja nulli, SID nulli. Seejärel sõitke mõnisada km omale huvitavates oludes ja lõpuks uuesti bensujaama, seal paak täis, pumbanäit jaga kilomeetrilugeja näiduga. Saadut tulemust võrdle SID-i näiduga. Sama tegevust võiks proovida nii pikema maantesõidu peal kui ka normaalselt linnas, natuke ökonoomitades. Kui maanteel jääb kulu vahemikku 6-8 ja linnas 10-12 l/100km, siis on auto korras ja sõidustiil ökonoomne. Kui linnas kulu väiksem, siis pole õige linn, kui maanteel väiksem, siis sõitsid taganttuulega 5.-da käiguga kiirusega 63 km/h.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#12

Kui mälu nüüd ei peta, siis SID näit pidavat käituma nii, et vist iga 250km järel jagab vanad andmed kahega... ehk sõidad 250km, saad keskmise kulu 11/100. Nüüd tehakse sellest 250-st 125, kui sõidad järgmise 250km keskmise kuluga 10/100, siis SID näitab 10,3, edasi jagatakse see 10.3 jälle kahega jne. Ehk siis vanad numbrid mõjutavad näitu päris kaua, aga nende osakaal muutub pidevalt väiksemaks.
Vasta