kuna pole ealeski ühtegi roolivõimu/ latti avanud ja sisse vaadanud, siis ei tea neist midagi.
aga probleem selles, et ühel klassikul rool raske, võimendi ei tööta, või ei tööta pump. isegi seda ma ei tea.
kui keerata rooli, siis on raske, ja mingilt maalt läheb kergeks.
kus võiks kotermann peituda? mida vahetada?
ja huvitab veel, et roolilatte remonditakse, seda tean, aga mida seal teha/remontida annab ?
mingid otsad vahetada pole nagu probleem ja mingi tihend ka, mis lekib. aga mida veel?
mul üks klassiku latt olemas, võiks proovida avada ja uurida.
äkki kuskil mingeid pilte, või õpetussõnasid jne....
roolivõimust / roolilatist
Tasub kontrollida ka roolikardaani liigendeid. Mu kollasel autol oli üks neist liigenditest ää ussitanud ja vahest liikus kuid vahest poos kinni, tundus sarnase sümptomina kui sa kirjeldad.
Mu kunagisel helesinisel klassikul oli aga konkreetselt lati viga kui niimoodi pooma hakkas. Tookord mäletan, et see sai sai võimuta latiga asendatud.
Mu kunagisel helesinisel klassikul oli aga konkreetselt lati viga kui niimoodi pooma hakkas. Tookord mäletan, et see sai sai võimuta latiga asendatud.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Muiugi, liigendeid tuleks määrdia!!
Jumalasti unustasin; alles sügisel oli mul üks peugeot, millel sama häda oli ja pärast grafiitõliga "survepesu" oli asi täiesti korras.
ma ei tunne lati hingeelu, seepärast hirmus tahtmine asi endale selgeks teha. latti ise ju pole miski probleem vahetada.
seal mingid puksid, vist, mille sees see hammaslatt liigub ja need vist kipuvad suureks minema, et latt seal liikuma hakkaks. ja teiseks veaks vist õlileke... aga kas ainult sealt kus roolirattale ots läheb??
Jumalasti unustasin; alles sügisel oli mul üks peugeot, millel sama häda oli ja pärast grafiitõliga "survepesu" oli asi täiesti korras.
ma ei tunne lati hingeelu, seepärast hirmus tahtmine asi endale selgeks teha. latti ise ju pole miski probleem vahetada.
seal mingid puksid, vist, mille sees see hammaslatt liigub ja need vist kipuvad suureks minema, et latt seal liikuma hakkaks. ja teiseks veaks vist õlileke... aga kas ainult sealt kus roolirattale ots läheb??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



guugeldasin ja leidsin ühe lehe külje http://www.dsmtuners.com/forums/article ... -rack.html
väga ei lugenud, vaatasin ainult pilte
väga ei lugenud, vaatasin ainult pilte

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tavaliselt ikka latt kulunud (ja lekib)
müüakse "paranduskomplekte" näiteks selline, äkki saab ka siinsetest butiikidest.

Sellega on siis midagi teha, kui väga ära pole kulunud, muidu võid ju uued tihendid sisse ajada, aga kasu pole ikka.
müüakse "paranduskomplekte" näiteks selline, äkki saab ka siinsetest butiikidest.

Sellega on siis midagi teha, kui väga ära pole kulunud, muidu võid ju uued tihendid sisse ajada, aga kasu pole ikka.
Saabiantil soodusmüügis olemas.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: saabu
Saabiantil soodusmüügis olemas.
a kus sa seda tead/näed?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



mul ka vedeleb 900 oma
aga selle vahetamine on ikka paras.......
lihtsam visata uus latt vahele.
Kusagilt netist nagu lugesin, et USA-s nad taastavad ja panevad mingi roostevaba ''silindri'' või noh kesta sisse, mis ei kulu niipalju.
Üldiselt mina olen näinud, et lekivad just need ventiilikohad-ehk siis see, kuhu roolipoolne võll kinnitub.
Konkreetselt latt ei ole mul lekkinud. Aga kui kohati raskelt keerab, siis lati viga üldiselt. Võib vahest olla ka see kardaan, neid liigendeid ma määrida küll ei osanud-seal määre sees ka tegelt, piisas soojendamisest..
Aga paranduskomplektid olemas nii latile, kui 16V pumbale.....
aga selle vahetamine on ikka paras.......
lihtsam visata uus latt vahele.
Kusagilt netist nagu lugesin, et USA-s nad taastavad ja panevad mingi roostevaba ''silindri'' või noh kesta sisse, mis ei kulu niipalju.
Üldiselt mina olen näinud, et lekivad just need ventiilikohad-ehk siis see, kuhu roolipoolne võll kinnitub.
Konkreetselt latt ei ole mul lekkinud. Aga kui kohati raskelt keerab, siis lati viga üldiselt. Võib vahest olla ka see kardaan, neid liigendeid ma määrida küll ei osanud-seal määre sees ka tegelt, piisas soojendamisest..
Aga paranduskomplektid olemas nii latile, kui 16V pumbale.....
Mul on probleemiks lekkiv latt, huvitaks esiteks, et milline latt sinna üldse sobib? Speedparts pakub 79-93 ühte latti kõigile. Auto siis 92 aasta 900 ja võimendiga. Ja see remontkomplekti värk, kui tegu lihtsalt lekkega ja muidu kõik toimib kenasti kas siis peaks sellest piisama? Väike loks on kah, nii umbes 5 min (täis ring 60 min). Leke ise on vast suht vähene, auto liiga vähe sõidus olnud et täpsemalt kirjeldada, tundub nagu ta koguks seda va õli sinna kummist kotti ja siis aegajalt heidaks sealt natuke välja 
Lisan veel ühe pildi, sellist pakub autoosad.ee minu mudelile, ja ka kõigile teistele alates 78 aastast. Ja roolitunnetusekohta ütleks kah et rool on pigem liiga kerge, kindlasti kergem kui mulle meeldiks, sellist nagu päris õiget tunnet pole.
Lisatud failid

Lisan veel ühe pildi, sellist pakub autoosad.ee minu mudelile, ja ka kõigile teistele alates 78 aastast. Ja roolitunnetusekohta ütleks kah et rool on pigem liiga kerge, kindlasti kergem kui mulle meeldiks, sellist nagu päris õiget tunnet pole.
Lisatud failid
kõikide 900-ste latid sobivadki sulle. Osadel on õlivoolikute torude sisseminekukohad(väga ebakorrektne väljend, aga ei suuda paremat ka mõelda) erinevas kohas. Aga see ei sega absoluutselt. Remontkomplektiga pole sul ilmselt miskit teha-kui just ei leia head remondimeest, kes selle suudab tervena sinna paigaldada-lihtsam uus toimiv latt hankida.
Roolitunnetuse koha pealt ma küll ei kurda-kui klassik ikka korras on, siis on tal väga hea ja kindel rool. Annab silmad ette nii mõnelegi tänapäeva elektrilise võimendiga autole. Lõtku koha pealt: tee kindlaks, kus see lõtk sul on? Ühel minu poolt remonditud klassikul oli lõtk hoopis selles rooli kardaanis ja kolksus ka juba. Kui sul sisemises rooliotsas lõtk ei aita muu kui uus asemele. Oma Aerole ostsin Vikingist originaal sisemised otsad: Made in USA oli peal. Ja kõik sharniirid vahetasin ära ja sillastendis käisin ja jooksis nagu tramm maanteel-vahepeal võisid tagaistmel ära käia ja auto sõitis ikka oma reas;)
Roolitunnetuse koha pealt ma küll ei kurda-kui klassik ikka korras on, siis on tal väga hea ja kindel rool. Annab silmad ette nii mõnelegi tänapäeva elektrilise võimendiga autole. Lõtku koha pealt: tee kindlaks, kus see lõtk sul on? Ühel minu poolt remonditud klassikul oli lõtk hoopis selles rooli kardaanis ja kolksus ka juba. Kui sul sisemises rooliotsas lõtk ei aita muu kui uus asemele. Oma Aerole ostsin Vikingist originaal sisemised otsad: Made in USA oli peal. Ja kõik sharniirid vahetasin ära ja sillastendis käisin ja jooksis nagu tramm maanteel-vahepeal võisid tagaistmel ära käia ja auto sõitis ikka oma reas;)