Saab 9000 cruiser
Tsitaat:
"Oskab keegi öelda, mida teha? "
Ei midagi keerulist.Tuleb tuvastada viga ja see likvideerida.Neti teel seda teha on raske.
"Oskab keegi öelda, mida teha? "
Ei midagi keerulist.Tuleb tuvastada viga ja see likvideerida.Neti teel seda teha on raske.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Tsitaat:
"Oskab keegi öelda, mida teha? "
Ei midagi keerulist.Tuleb tuvastada viga ja see likvideerida.Neti teel seda teha on raske.
Geniaalne - miks ma ise selle peale ei tulnud!
- Tglt, kui Cruiser hakkab alles siis tööle kui on palju sõidetud, siis see ju midagi ju annab teada. Viga ei saa olla ju elektrooniline, elektroonika ei vaja ju "ülessoojenemist".
Kas keegi on kokku puutunud Cruiseriga, kus see kapotti all võiks asuda?
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: akumelAlgselt postitas: Trionic
Tsitaat:
"Oskab keegi öelda, mida teha? "
Ei midagi keerulist.Tuleb tuvastada viga ja see likvideerida.Neti teel seda teha on raske.
Geniaalne - miks ma ise selle peale ei tulnud!
- Tglt, kui Cruiser hakkab alles siis tööle kui on palju sõidetud, siis see ju midagi ju annab teada. Viga ei saa olla ju elektrooniline, elektroonika ei vaja ju "ülessoojenemist".
Kas keegi on kokku puutunud Cruiseriga, kus see kapotti all võiks asuda?
Vaata foorumit! Sellest on palju juba kirjutatud.
Lisatud failid
__In Boost We Trust__
See soojenemise viga tundub just elektroonikas kinni olevat - mingi paha ühendus kusagil ECU karbis soojeneb ja hakkab ühendust andma. Minu massinal oli mingi aeg samasugune sümptom, et kohe peale sisselülitamist ei hakanud tööle aga nii poole tunni pärast töötas. Üritasin seda jootmisega parandada aga korda ei ole veel saanudki.
Veel üks omamoodi probleem - CC ECU pin1 ei tule +12V. Kaitsme klemmidel on +12V kui süüde sees. Kaitse nr.2 on korras, ka testriga kontrollitud. Samuti ei näita tester kaitsme klemmi ja ECU pin1 klemmi vahel juhtivust. ECU pin8 on massiga ühenduses. Elektriskeemi järgi pole kaitsme ja pin1 vahel mingeid komponente, juhe peaks otse minema. Seega juhe katki? Või on siiski seal armatuurialuses kaablipusas mingi klemmühendus mis võib jamada?
Auto on 92 a. ja ilma turbota. Infoks veel, et tehases CC paigaldatud pole, lisasin selle ise.
Auto on 92 a. ja ilma turbota. Infoks veel, et tehases CC paigaldatud pole, lisasin selle ise.